Tough cookie Skrevet 25. juni 2022 #1 Skrevet 25. juni 2022 Jeg er syk og lå i sengen tidligere i dag. Jeg kastet opp og hadde et fat som stod på gulvet som jeg brukte. Pus svirret rundt sengen og plutselig hørte jeg slurpelyd fra fatet nedenfor sengen, og der drakk Pus fra oppkastfatet🤢 Hvorfor gjør katter det, eller er det kun min katt som er så grisete? Hun har konstant tilgang på vann, så ingen grunn til å drikke oppkast.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #2 Skrevet 25. juni 2022 Ingen erfaringer? Ts Anonymkode: df26b...b32
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #3 Skrevet 25. juni 2022 Æsj, jeg hadde sluppet katten ut eller fjernet oppkastet så det er utilgjengelig for katten. Og så hadde jeg skylt og vasket kattens munn grundig🤮 Anonymkode: 829f6...03d 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #4 Skrevet 25. juni 2022 Hvorfor i alle dager kan du ikke bruke en bolle eller bøtte så katten ikke kan komme borti det? Hvem i alle dager bruker et fat til oppkast? Anonymkode: 74eda...bcf 6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #5 Skrevet 25. juni 2022 Helt utrolig kvalmt men det er nok ikke ekkelt for dem, bare bortkastet mat rett og slett (ikke at jeg veit dette da) Sett det hos hunder også, de bør ikke få lov, men ganske normalt at de prøver seg 😊 Anonymkode: ae1e0...2fe
Tough cookie Skrevet 25. juni 2022 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor i alle dager kan du ikke bruke en bolle eller bøtte så katten ikke kan komme borti det? Hvem i alle dager bruker et fat til oppkast? Anonymkode: 74eda...bcf Når jeg skriver fat så mener jeg en slags bolle i metall som er 35 cm høyt. Det var kjæresten som hentet det i full fart når jeg begynte å kaste opp. Førstevalget hadde jo vært ei vaskebøtte, men sånn ble det ikke. Katten ville ikke drikke vann etterpå og virker frisk som en fisk i dag heldigvis. Ts
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #7 Skrevet 25. juni 2022 Det som er rart her er at du spyr på et fat slik at katten får tak i det. Har du ikke spybøtte?(vaskebøtte) Anonymkode: a3e7d...b83
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #8 Skrevet 25. juni 2022 Dyr forstår da ikke sånt. De kan tro det er mat. Det er folk som må passe på at sånt ikke skjer. Anonymkode: 93edb...e38
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #9 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det som er rart her er at du spyr på et fat slik at katten får tak i det. Har du ikke spybøtte?(vaskebøtte) Anonymkode: a3e7d...b83 Fat = bolle i metall som er 35 cm høy. Samboer hentet den i full fart da jeg begynte å spy. Vaskebøtta hadde vært det vanlig å hente, men den var ikke innen rekkevidde. Ts Anonymkode: df26b...b32
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #10 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fat = bolle i metall som er 35 cm høy. Samboer hentet den i full fart da jeg begynte å spy. Vaskebøtta hadde vært det vanlige å hente, men den var ikke innen rekkevidde. Ts Anonymkode: df26b...b32 Anonymkode: df26b...b32
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #11 Skrevet 25. juni 2022 Uff😬🤢 Det går nok helt fint for pus ja, selv om det virker utrolig ekkelt. God bedring, ts! Anonymkode: 0f8f5...74b 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #12 Skrevet 1. juli 2022 Spydde en gang midt på stuegulvet når jeg var skikkelig dårlig, klarte å komme meg inn på do for å spy meg ferdig. Når jeg kom ut ca 5 minutter senere hadde hunden "ryddet opp" etter meg... Skikkelig ekkelt, men det gikk altså helt fint med hunden! God bedring ts Anonymkode: ab461...1b8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå