Gå til innhold

Sjekking på syden-hotell

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Sitat

Er mann, 44, singel og har to barn. I sommer skal vi til Spania en uke til Mallorca.

Er jo seriøst ute etter en fast, men på vei dit kan det hende det må starte med ferieflørt. Har ikke vært på markedet på mange år og lurer på om det kan bli litt sjekking på typiske charter-steder slik at single mammaer og pappaer kan bli kjent. Eller holder folk seg mest med barna? Hva med Tinder?

Anonymkode: a8a4d...687

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungene setter helt sikkert stor pris på at far bruker tiden på flørt og dating når de er på ferie. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Du skal sjekke damer i syden når du har med deg ungene? 🤯

Anonymkode: b7a23...3f7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ts her, ikke døm meg. Barna er viktigst, hadde bare vært hyggelig å bli kjent. Så kan en ta sjekking når en kommer hjem.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor Mallorca ?

Anonymkode: 84ba0...7b5

AnonymBruker
Skrevet

Skal du møte en singel og trivelig dame på er typisk familiested i Syden skal du ha veldig flaks! De fleste fokuserer jo på egen familie på slike ferier, men noen ganger har man jo flaks

Anonymkode: cad99...de1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor Mallorca ?

Anonymkode: 84ba0...7b5

Hvorfor ikke? Nydelig øy med mye å se.

Anonymkode: 84e21...5d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mallorca er fint, bare å holde seg unna de dårlige stedene på øya. Bostandard er gjennomgående høy og jeg prioriterte det fremfor for eksempel Italia, hvor bostandard er mye lavere.

ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du finner ei dame som er på sjekker'n så bør du holde deg langt unna. Det er en grunn til at hun er så desperat. (kan det samme sies om deg?) 

Glem sjekkingen og glem at du er singel. Glem alt det der. Nyt ferien med barna dine. Ver åpen, blid og sosial. Plutselig møter du på ei dame i riktig setting og blir VENN med henne der borte. Kanskje blir det en flørt hjemme? 

Anonymkode: 2b1a7...94c

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Til siste innlegg, det var det jeg tenkte. Er ikke desp, men også fint å se henne håndtere barna. Kvinner som er flinke, kloke og omsorgsfulle er sexy.. Motstatt  om hun ligger ned nesa i mobilen hele ferien..

hilsen ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

typiske charter-steder slik at single mammaer og pappaer kan bli kjent.

HELT UTROLIG EKKELT!

Anonymkode: b674d...a95

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

HELT UTROLIG EKKELT!

Hva er ekkelt med det? En blir kjent og så tar en opp kontakten hjemme? Er det ikke mer ekkelt å møte single foreldre på Tinder?

AnonymBruker
Skrevet

Solbrente tjukkaser som denger løs på hverandre etter at ungene har sovna!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Til siste innlegg, det var det jeg tenkte. Er ikke desp, men også fint å se henne håndtere barna. Kvinner som er flinke, kloke og omsorgsfulle er sexy.. Motstatt  om hun ligger ned nesa i mobilen hele ferien..

hilsen ts

Og hvor sexy er det med mammaer og pappaer i syden som ikke har tid til å leke med barna, fordi de skal sjekke opp andre single voksne?

Anonymkode: 1f300...fc1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Makan til fordommer og negativitet fra enkelte.

jeg er ikke en solbrent tjukkas,  barna har første pri, men må jo være lov å snakke med andre på en diskret måte, eller ta en brus.

Eller bruke Tinder og se. 

AnonymBruker
Skrevet

Har du 2 eller 3 barn med deg hi?

Enig med de andre om at i ferien kan du la det ligge.

Anonymkode: 00d72...8ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slike hoteller er supre sjekkesteder! Hyggelig og mulighet for en kjapp en på rommet mens barna er på minidisco. Kjør på!

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • 1 år senere...
Skrevet

Sjekking på ferier er det simpleste jeg vet. Jeg er en frivillig singel og barnløs dame som alltid har reist på ferie alene fordi jeg trives i mitt eget selskap og trenger ro rundt meg. Jeg har vært i 31 land på ferie alene og nå er jeg straks 50. Det å være singel på ferie er vanligvis aldri noe problem da de fleste land har et positivt kvinnesyn. Men jeg besøker aldri Tyrkia, Kypros eller Egypt igjen, nettopp av den enkle grunn: Jeg fikk ikke være i fred. Syns i det minste at du som er norsk virkelig skal ta deg i sammen og ikke invitere til noe annet enn vennskap med damer du blir kjent med, det er tross alt koselig med venner av begge kjønn. Bare så det er sagt...Hadde du sjekket opp meg på en ferie hadde du fått en hard neve i fleisen. Mvh Gerd Karin HH, Hallingdal.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alltid åpen for å bli kjent med andre når jeg reiser alene. Kun for vennskap. En gang ble det noe mer, men siden vi bor i forskjellige land så treffes vi ikke ofte. 

Anonymkode: 4a720...d9d

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er så enkelt å få til. De fleste fokuserer på barna og å kose seg med dem. Er vel ikke så mye rom for flørt og sjekking når du er i Syden alene med barn. Bedre at du melder deg på en singeltur når du har barnefri da. 

Anonymkode: f073a...3a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...