Gå til innhold

Sokker i alle sko om sommeren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruker sokker i alle sko. Vanlige sokker da jeg ikke synes ankler er pent og ikke kan fordra følelsen av sokker som sklir ned. Utrolig klamt uten sokker i sko. Synes sandaler er helt forferdelig å gå med, så det bruker jeg ikke. Går mest med sneakers om jeg ikke skal pynte meg veldig. 

Anonymkode: 79dcb...f4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har noen sko jeg ikke bruker sokker i, men da bruker jeg tynne engangssåler oppi, som absorberer svette og som jeg kaster når de er "skitten". Da blir heller ikke skoene stygg nedi, selv om jeg går barbent. I sandaler bruker jeg ingenting. I joggesko jeg vanlige "sommersokker". 

Anonymkode: b47e1...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandaler og ballerinasko: ingen sokker. 
Andre sko: bruker sokker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verdens verste gnagsårføtter, og bør helst bruke sokker i alle typer sko. Egentlig også i sandaler. Jeg har noen slike usynlige strømper til sandaler, men jeg får de ikke til å sitte på føttene. Så jeg er litt opprådd, i grunnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface

Jeg bruker sokker, eventuelt sko som skjuler tær, fordi mine er så stygge og har ikke tenkt å vise dem offentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AprilRyan

I sandaler og åpne sko går jeg ikke med sokker. Det er ikke fint synes jeg.

I andre sko går jeg med ankelsokker eller sånne tynne som dekker tærne, undersiden av foten og hælen.

Jeg svetter hvis jeg går mye og hvis det er veldig varmt. Har ganske stygge føtter så liker egentlig ikke å gå med sandaler, men jeg gjør det allikevel hvis det er varmt. Lite jeg gjøre med hvordan de ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 8.53):

Er en sokkesniffer løs på Eidsvoll som la en dame i bakken og tok av henne skoene og sokkene hennes og sniffet dem. Håper ikke han ble inspirert av denne tråden. 

Anonymkode: be875...788

Tryggere og ikke bruke sokker😉

Anonymkode: d46d2...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun i sneakers :) Ballerinaskoene har jeg lagt inn både moleskin og padding i. Før jeg bruker dem så pudrer jeg føttene litt med talkum slik at de ikke skal svette så fælt. Er også generelt en fan av å legge billige teposer i alt jeg har av sko om jeg husker det

(hvis det ikke kom tydelig frem så jeg totalt gitt opp sånne "halvsokker" som glipper på hælen etter to skritt) 

Anonymkode: d0e02...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gjøre det, og bruker av og til i sandaler også. Jeg gidder ikke gå i bare tær på jobben f.eks. 

Anonymkode: 0b790...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...