AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #21 Del Skrevet 29. juni 2022 Bruker sokker i alle sko. Vanlige sokker da jeg ikke synes ankler er pent og ikke kan fordra følelsen av sokker som sklir ned. Utrolig klamt uten sokker i sko. Synes sandaler er helt forferdelig å gå med, så det bruker jeg ikke. Går mest med sneakers om jeg ikke skal pynte meg veldig. Anonymkode: 79dcb...f4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #22 Del Skrevet 29. juni 2022 Har noen sko jeg ikke bruker sokker i, men da bruker jeg tynne engangssåler oppi, som absorberer svette og som jeg kaster når de er "skitten". Da blir heller ikke skoene stygg nedi, selv om jeg går barbent. I sandaler bruker jeg ingenting. I joggesko jeg vanlige "sommersokker". Anonymkode: b47e1...917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 29. juni 2022 #23 Del Skrevet 29. juni 2022 Sandaler og ballerinasko: ingen sokker. Andre sko: bruker sokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 29. juni 2022 #24 Del Skrevet 29. juni 2022 Går med sokker hele sommeren. Har aldri svettet på beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 29. juni 2022 #25 Del Skrevet 29. juni 2022 Jeg har verdens verste gnagsårføtter, og bør helst bruke sokker i alle typer sko. Egentlig også i sandaler. Jeg har noen slike usynlige strømper til sandaler, men jeg får de ikke til å sitte på føttene. Så jeg er litt opprådd, i grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 29. juni 2022 #26 Del Skrevet 29. juni 2022 Jeg bruker sokker, eventuelt sko som skjuler tær, fordi mine er så stygge og har ikke tenkt å vise dem offentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 29. juni 2022 #27 Del Skrevet 29. juni 2022 I sandaler og åpne sko går jeg ikke med sokker. Det er ikke fint synes jeg. I andre sko går jeg med ankelsokker eller sånne tynne som dekker tærne, undersiden av foten og hælen. Jeg svetter hvis jeg går mye og hvis det er veldig varmt. Har ganske stygge føtter så liker egentlig ikke å gå med sandaler, men jeg gjør det allikevel hvis det er varmt. Lite jeg gjøre med hvordan de ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #28 Del Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 8.53): Er en sokkesniffer løs på Eidsvoll som la en dame i bakken og tok av henne skoene og sokkene hennes og sniffet dem. Håper ikke han ble inspirert av denne tråden. Anonymkode: be875...788 Tryggere og ikke bruke sokker😉 Anonymkode: d46d2...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #29 Del Skrevet 30. juni 2022 Kun i sneakers Ballerinaskoene har jeg lagt inn både moleskin og padding i. Før jeg bruker dem så pudrer jeg føttene litt med talkum slik at de ikke skal svette så fælt. Er også generelt en fan av å legge billige teposer i alt jeg har av sko om jeg husker det. (hvis det ikke kom tydelig frem så jeg totalt gitt opp sånne "halvsokker" som glipper på hælen etter to skritt) Anonymkode: d0e02...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #30 Del Skrevet 30. juni 2022 Ja jeg gjøre det, og bruker av og til i sandaler også. Jeg gidder ikke gå i bare tær på jobben f.eks. Anonymkode: 0b790...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå