Gå til innhold

beskriv deg selv!?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lyst, halvlangt hår med mye fall, blå øyne og smiler faktisk ganske så ofte. :sjarmor:

171 cm høy og med helt normal vekt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

168 cm.

Blå øyne.

Blondt hår, som rekker til skuldrene, pannelugg som er klipt skrått, så man kan enten bare ha pannelugg, eller ta den til siden.

Vekta sier jeg ingenting om - ser ingen grunn til å si det. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Gjest Mrs. Potter
Skrevet (endret)

164 cm,55 kg.

Lyst,langt hår. Blå øyne.

Endret av Mrs. Potter
Skrevet

160-190 cm.

60-90 kg.

Lys-mørkt hår.

Fargede øyne.

Skrevet

196 høy

rundt 100 kilo

Blå øyne

Mørkeblondt hår, kort, og i spikes.

kløft i haken.

er 1/32 spansk... :ler:

Forøvrig greit utseende, og med usevanlig vakker kone på 181 cm

Skrevet

53 kg, 169 cm, langt mørkt hår, brune øyne.

med andre ord, ikke blondine.

Skrevet

Langt mørkt hår, blå øyne. 166 cm, 49 kg. Ser som oftest glad ut, så lenge jeg ikke er stressa.

Skrevet (endret)

JEG ER:

168 høy, utadvent,hyggelig, blid, tante til 10, født i 1970, selvironisk

JEG HAR:

Brune øyne mørkt langt hår uten pannlugg, 38 i sko, jobb, hull i begge ørene og kun der(altså ingen piercing andre steder), lenger øyenvipper enn gjennomsnittet, passe størrelse på puppene,3 katter, samboer, 3 søsken, sønn på 14 år, jeg har bil, lappen, gode venner, foreldre som fortsatt er gift, 6 gitarer i heimen + et keyboard, min egen 3 roms leilighet,hytte på fjellet og hytte ved vannet(deleier), og så har jeg..............mye annet

Jeg er skorpion, sånn som en skorpion blir beskrevet å være....... :sjarmor:

Endret av Miloine
Skrevet

Jeg er 173 cm, 60 kg, har mørkebrunt halvlangt hår, lys hud med fregner, brune øyne, lange bein, ganske små pupper, lange fingre (ikke i overført betydning :ler: ), liten munn, størrelse 39 i sko og liten rumpe :ler:

Skrevet

180 cm, langt brunt hår med krøller, grå øyne, glad i å sove, har fast jobb som jeg stortrives i, tjener bra, har verdens beste samboer, et fint hus, snart førerkort + bil, ønsker meg baby, er shopoholiker, elsker helger og fridager, er glad i mat og sjokolade, skal hele tiden snart begynne å trene... og blir vel stort sett oppfattet som blid og koselig :)

Gjest Spacegirl
Skrevet (endret)

Jeg er 1,70 høy, ca 75 kilo. Rødt halvlangt hår og ganske bleik (er av den typen som aldri blir brun). Litt pærefasong, smal midje, brede hofter og ganske små pupper. Smiler mye.

Endret av Fairy
Skrevet

Jeg er 165cm, og veier 60 kg cirka (+/-). Har vel en typisk timeglassfasong.

Har også langt brunt hår til korsryggen, ganske knall blå øyne, også har jeg gylden hud. Har ganske store pupper også. Mange tror det er silikon, men neh....det er det ikke. :frustrert:

Skrevet
160-190 cm.

60-90 kg.

Lys-mørkt hår.

Fargede øyne.

Har du røde lepper også da eller :ler:

Skrevet
Har du røde lepper også da eller :ler:

Akkurat nå har jeg tørre lepper.

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet
JEG ER:

brune øyne, mørkt langt hår uten pannlugg, 38 i sko, hull i ørene og kun der, lenger øyenvipper enn gjennomsnittet, passe størrelse på puppene,

JEG HAR:

født i 1970, tante til 10...

Vanskelig, dette med er og har. Spesielt imponerende at du er hull i ørene (og kun der?? :overrasket: ) og at du har født i 1970.

Gjest MEDISTERPØLSE
Skrevet
Vanskelig, dette med er og har. Spesielt imponerende at du er hull i ørene (og kun der?? :overrasket: ) og at du har født i 1970.

men du skjønte sikkert hva det ble siktet til - huff og du henger deg opp i ting da du

hull i ørene og ikke piercing tenker jeg - du klarer vel og tenke litt selv

Gjest MEDISTERPØLSE
Skrevet (endret)
187/80

Kort (4 mm), mørkt hår

2 øyne, brune. Tomt blikk.

Firkantlegger (gammel fotballskade)

1 blå negl, 19 vanlige

4-pack (ingen vil tro at jeg har sixpack, så jeg prøver en litt mindre overdrivelse)

Redigert

liv - mod

Endret av liv
Skrevet

:ler:

Jeg så det jo selv etter at jeg postet det, men gadd liksom ikke å rette det opp – jeg skal rette det opp snart jeg – håper du blir glad da :)

:troest:

Skrevet

165cm,60 kg, lysebrune øyne,veldig mørk, passe bleik(he he),skodilla og gardin-dilla :overrasket:

Ellers er jeg høy og lys.... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...