Gå til innhold

beskriv deg selv!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nok mange her inne som lurer på hvordan de andre her inne ser ut!?

hvordan ser dU ut?? høyde,vekt (om man tør...) hår,hudfarge, øynefarge, det man kommer på! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er veldig hissig av meg akkurat nå :frustrert: Ellers er jeg 167 og 53 kg, kalles vel tynn? Egentlig muskuløs, men har angst for at denne huleboer-tilværelsen skal gjøre meg tynnfeit :forvirret:

Ellers blågrønne øyne, svart kort hår med lang lugg.

Endret av Elphaba
Skrevet

utsene messig..? ca 171 høy, langt mørkebrunt hår med litt skrålugg den er nokså håpløs akk nå...... blå øyner...mørke bryn + jeg farger/tegner de litt da...nokså normal i kropp, de fleste vil vel kalle meg nokså normalt tynn...men jeg skal prøve å ned endel kilo før sommeren!! ;)

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

187/80

Kort (4 mm), mørkt hår

2 øyne, brune. Tomt blikk.

Firkantlegger (gammel fotballskade)

1 blå negl, 19 vanlige

4-pack (ingen vil tro at jeg har sixpack, så jeg prøver en litt mindre overdrivelse)

Skrevet

167 høy

54 kg

Lyst hår til skuldrene ca (er inne i en kjedelig spare-periode)

Blå øyne

Nordisk hud

Endel arr på kroppen

Ser sur ut (men er ikke det, jeg bare synes det er teit å smile sånn helt "hysterisk" hele tiden ;) )

Skrevet

Jeg er 167 cm, jeg veier 56 kilo, har blå øyne, har langt mørkerødt hår, blek hud og to bittesmå pupper :ler:

Skrevet

171 høy, 48 kg, nesten skulderlangt hår som skriker etter frisøren og blek hud.. Det siste minner meg om at jeg må ta sol før julebordet!

Skrevet

168cm, 65kg, passe blekfet og slaskete i kroppen, kort mørkt hår (3-4cm), blågrønne øyne, lang spiss nese og jeg ser sur ut når jeg ikke smiler.

Skrevet

175 cm, 63 kg, laaaangt, litt oppklippet mørkeblondt hår med litt fall i, blå øyne, mørke bryn og vipper.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ca 1,50 høy, 60 kg, briller, halvlangt/langt krøllete hår og briller. Ser nok sur ut når jeg ikke smiler.

Skrevet

1.60 høy, 50 kg, mørkeblonde dreads til litt lengre enn skuldrene, ikke så hvit som før takket være solariumet, blå øyne, rar nese, liten munn, snille pupper og blåmerker på knærne.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet (endret)

Utrolig blid, kjekk, hyggelig, svigermors drøm, pliktoppfyllende, to barn, kone, Volvo stasjonsvogn med golfsett i bagasjen. Det kritthvite smilet mitt står i stil med pologenseren jeg har rundt halsen.

Endret av Rattleshake
Skrevet

169 cm, 57 kg, grønne auge, halvlangt mørkeblondt hår med fall, skrå pannelugg og veldig bleik hud. Smiler heile tida :ler:

Skrevet

163 cm, 48 kg, blå øyne, lysebrunt halvlangt hår med pannelugg, veldig bleik hud.

Skrevet

hvordan ser dU ut?? høyde,vekt (om man tør...) hår,hudfarge, øynefarge, det man kommer på! :)

188/80

rødbrunt hår, skinna, blå øyne, blek hud

Skrevet

179

62 kg

Bob

For store pupper som begynner å sægge

litt for brede hofter

Plattfot strl 41 :ler:

Skrevet

177/60, blå øyne, halvlangt blondt hår og et sjarmerende smil ;)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet (endret)

162 cm høy, har ikke veid meg på mange år, men anta at jeg ikke er over 50 kg. Har det siste året fått litt antydning til mage som jeg håper forsvinner med trening og mindre chips. Er blek, svart langt hår med fall, brune øyne, et øre som står ut. Store lår etter ungdommens fotball.

Endret av *Snart medlem*
Skrevet

Jeg er høy og mørk, med lyseblå øyne, og halvlangt hår med krøller :sjarmor:

Eller høy kommer vel egentlig litt an på øynene som ser, jeg er 188. Vekta stopper som regel rett under 90kg. Som mennesketype er jeg utadvent og sosial av natur, og trives godt med å ha mange mennesker rundt meg. Jeg er ganske kunnskapstørst, og leser vel heller faglitteratur enn skjønnlitteratur. Jeg er egentlig litt nerdete av meg, men det er det nok ikke mange som ville sett uten å kjenne meg. Som regel blir jeg tatt for å være musiker eller kunstner i stedet :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...