AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #21 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi har to barn fra før, vi ønsker oss et tredje barn, da vi har både tid , masse kjærlighet og økonomi til det. Nå i det siste så har mannen blitt litt usikker. Han mener han selv er for gammel. Jeg synes ikke det. Jeg er 35 og han er 41. Så skulle vi vært så heldige å fått barn til neste år er vi 36 og 42. Hva tenker dere om at han er 42 år? Han ser forøvrig ut som 32 og helsen er super. Han er bare redd for hva andre tenker. Hvor gammel var deres mann når dere fikk det siste barnet? Anonymkode: f2d21...c59 hvis dere selv mener at dere klarer flere barn, så er det vel bare å kjøre på`? er dere fremdeles 16 og 12 år gamle, ettersom dere er SÅ opptatte av hva alle andre muligens kommer til å tenke om dere hele tiden?? Anonymkode: 9a4d4...592 1
Maleficenta Skrevet 24. juni 2022 #22 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi har to barn fra før, vi ønsker oss et tredje barn, da vi har både tid , masse kjærlighet og økonomi til det. Nå i det siste så har mannen blitt litt usikker. Han mener han selv er for gammel. Jeg synes ikke det. Jeg er 35 og han er 41. Så skulle vi vært så heldige å fått barn til neste år er vi 36 og 42. Hva tenker dere om at han er 42 år? Han ser forøvrig ut som 32 og helsen er super. Han er bare redd for hva andre tenker. Hvor gammel var deres mann når dere fikk det siste barnet? Anonymkode: f2d21...c59 syns ikke han er for gammel
Gjest Smeltemann Skrevet 24. juni 2022 #23 Skrevet 24. juni 2022 Er 43 år og kunne ikke falt meg inn og bli far nå. Nå og fremover skal jeg ikke ta hensyn til småbarn.
Million Skrevet 24. juni 2022 #24 Skrevet 24. juni 2022 Pablo Picasso var i åttiårene da han fikk sitt siste barn. Med en mye yngre dame da, så klart. Han kunne vært bestefaren hennes. Men greia er at menn fint kan få barn til langt opp i alderen. Noe forhøyet risiko er det med menns sædceller når de blir gamle også, riktignok, men ikke så mye risiko som for "eldre" kvinner som bærer frem et barn. Jeg synes ikke 42 er for gammelt for en mann å få barn.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #25 Skrevet 24. juni 2022 Smeltemann skrev (2 timer siden): Er 43 år og kunne ikke falt meg inn og bli far nå. Nå og fremover skal jeg ikke ta hensyn til småbarn. Hva med barnebarn? Anonymkode: 910cb...6ba
Gjest Smeltemann Skrevet 24. juni 2022 #26 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva med barnebarn? Anonymkode: 910cb...6ba Det kan vel ikke jeg rå med.....
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #27 Skrevet 24. juni 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: hvis dere selv mener at dere klarer flere barn, så er det vel bare å kjøre på`? er dere fremdeles 16 og 12 år gamle, ettersom dere er SÅ opptatte av hva alle andre muligens kommer til å tenke om dere hele tiden?? Anonymkode: 9a4d4...592 Enig. De virker så usikre på seg selv, at man kan lure på om de er mentalt sterke nok til å få et barn nå Anonymkode: 70968...39a
Gjest Peanut Skrevet 24. juni 2022 #28 Skrevet 24. juni 2022 Farfaren min var 45 da faren min ble født ^^, og morfaren min 44. Ser ikke noe galt med det jeg
Mwfa Skrevet 24. juni 2022 #29 Skrevet 24. juni 2022 Finnes mange 60 åringer som er superspreke og takler mye mer enn en på 40 år 😅 Så om man har energi nok er det vel bare å kjøre på. Samboeren min var 37 da vi fikk første barnet. Så syns da absolutt ikke 41 år med siste barn er for gammelt. Gjør det som dere ønsker. Et barn til, ekstra med kjærlighet! Lykke til 👶🏼🤗
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå