Gå til innhold

Tråden om Johnny Depp.


Travel-edderkopp

Anbefalte innlegg

Hvorfor er tråden "Rettssaken 'JOHNNY DEPP v. AMBER HEARD' starter mandag 11. april. Kameraer blir tillatt i salen. Dette blir et sirkus!" midlertidig stengt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er gjenåpnet nå. Jeg stengte den da det har vært mye regelbrudd og gjentatte ryddinger for brukerdebatt den siste drøye uken. 

Sol, admin.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol Rampelyset skrev (3 timer siden):

Den er gjenåpnet nå. Jeg stengte den da det har vært mye regelbrudd og gjentatte ryddinger for brukerdebatt den siste drøye uken. 

Sol, admin.

Takk for svar 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært mye brukerdebatt i tråden, den ble stengt på grunn av dette. 

Sol, admin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg spør her, for det gjelder den tråden: Jeg vet at man ikke har lov til å diskutere med to brukere i samme tråd. Men kan man slutte å skrive med et brukernavn, opprette et nytt - for så å fortsette med det nye?

Endret av vintage
Feil ord
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Er det mulig at det slettes innlegg der andre brukere beskyldes for å ha flere brukere i tråden? Kan moderator sjekke om jeg har flere brukere? Vet det har blitt gjort før, men kanskje ikke mulig nå? (Har fått slike beskyldinger flere ganger, har vært her siden 2004 med KUN denne brukeren.) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (7 timer siden):

Er det mulig at det slettes innlegg der andre brukere beskyldes for å ha flere brukere i tråden? Kan moderator sjekke om jeg har flere brukere? Vet det har blitt gjort før, men kanskje ikke mulig nå? (Har fått slike beskyldinger flere ganger, har vært her siden 2004 med KUN denne brukeren.) 

Hei, her var det litt mange spørsmål på en gang. Håper jeg forstår deg riktig. Vi kan slette innlegg skrevet av brukere som opererer med flere brukere i samme tråd. Det er mange brukere på forumet, og det er ikke alltid vi klarer å fange opp dem som bryter denne regelen.

Om jeg skulle ha sjekket om du har flere brukere, måtte jeg hatt en grunn til mistanke om at du bryter nevnte regelpunkt. Eller er det slik at du ønsker at jeg fakstisk sjekker det opp, selv om du selv vet hvilke brukere du har?

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har (ganske ofte) blitt beskyldt for å ha flere brukere, sist nå i Heard-Depp-tråden,  er derfor jeg spør. Egentlig er det vel ingen vits i å sjekke (jeg vet jo svaret), de som hevder det tror ikke på negativt svar uansett, men om det ikke er for mye arbeid, så gjerne. 
 

NB. Du kan jo sjekke med @Curie hvorfor hen påstår dette. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...