*CHOUCHOU* Skrevet 14. november 2005 #1 Del Skrevet 14. november 2005 Har noen av dere begynt a fa mage na? Jeg er 10+1 i dag og buksene begynner a stramme litt na. Sitter med knappen apen og vurderer snart a titte litt i mamma avdelingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 14. november 2005 #2 Del Skrevet 14. november 2005 Mage? Tja, den jeg har har vært der en stunn, så den er nok bare "padding" er jeg redd... Men merker likevel at enkelte bukser strammer mere over magen noen ganger. Særlig når jeg har spist og/eller sittet en stund bøyd (krøket sammen på sofaen eller bøyd over tastaturet). Og det er litt unormalt... så den blir gjerne litt mere "oppblåst" nå enn før?? Så på dagtid her hjemme liker jeg allerhelst å gå i løse kosebukser som ikke strammer noe over magen. Veldig befriende (men utrolig slaskete). Men jeg er forresten en uke bak deg (9+2 nå), så det kan jo hende det kommer litt oderntlig babymage snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 14. november 2005 #3 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg vet ikke akkurat om magen har vokst så mye, men det kjennes utrolig ubehagelig med stramme bukser, så jeg har også åpen knapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. november 2005 #4 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg har også en liten mage, så mammabukser er allerede i bruk, og det er veldig behagelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 16. november 2005 #5 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Jeg er 15 + 1 og har litt mage nå (kom i løpet av to dager i forrige uke). Det er noen som sier at det vises, men jeg bor i varmen så jeg bruker ikke store gensre og jakker. Hvis jeg prøver å knappe igjen skjørt/bukser, ser det ut som om jeg prøver å dele kroppen i to... ikke pent! Endret 16. november 2005 av gurimalla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 16. november 2005 #6 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg er 11+3 og har ikke antydning til mage ennå. Dvs ikke mer enn den som allerede er der, og den skal jeg nok ikke skylde på babyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 16. november 2005 #7 Del Skrevet 16. november 2005 Hei. Jeg har bare min vanlige mage, og tror ikke magen synes før om en stund. Er bare 9+2 så den kommer vel om 6-7 uker kanskje? Gleder meg til den synes litt mere klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dittin Skrevet 23. januar 2006 #8 Del Skrevet 23. januar 2006 er 26+0 nå, og magen kom plutselig 14 dager før jul! men nå begynner den å bli mye rundere og finere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilepia Skrevet 25. januar 2006 #9 Del Skrevet 25. januar 2006 Nå har jeg i hvertfall definitivt mage! Ble kommentert på jobben at jeg var "plutselig blitt gravid på to dager", så nå er det ikke noe tvil. Er 20 uker i dag, men magen kom for ca en ukes tid siden egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 26. januar 2006 Na er jeg 20+4 og magen er absolutt tydelig her ogsa. Er det flere som far skikkelig oppblast mage etter a ha spist? Spesiellt etter middag eser magen min og det föles nesten som om den skal eksplodere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå