AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #21 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det dere ikke tenker over, siden dere er så blinde av deres frustrasjon over disse kvinnene, er at dere sprer mer hat. Dere aner ikke hvor mange ganger jeg har oppleve blind vold, fordi folk syntes jeg er bimbo. Og jeg har ikke operert noe heller, men har den stilen (negler, vipper, utringning ect) Så fint at vi er forskjellige, tenker jeg. Kjedelig om alle var like? Mangfold er bra for oss alle. Kan ikke folk bare få se ut som de vil, uten at folk skal lage grupper ang dem på anonyme forum, utøve blind vold, se stygt på dem ect. Hvor kommer sinnet fra? Det er ganske tydelig at trådstarter har et svært negativt syn, hvorfor er man så provosert over at folk kan like andre ting enn seg selv? Anonymkode: 7a32d...bb5 Blind vold fordi du er bimbo? Tvilsomt..... Anonymkode: a7c0b...74e 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #22 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Foretrekker jenter som ser eksepsjonelt bra ut. 9’ere og 10’ere med kropper som er over snittet godt ivaretatt rent treningsmessig. Går du ikke på gymmen så er du uaktuell. Anonymkode: dfd38...e92 Du er perfekt selv? 🤣 Anonymkode: 68ab0...1b7 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #23 Skrevet 22. juni 2022 52 minutter siden, AnonymBruker said: Er det slik at dere menn foretrekker jenter med bimboutseende? Nei. For øvrig ganske frekt å navngi personer man mener ser ut som bimbo, basert på det ytre. Man klarer fint å være forklarende uten å være nedlatende, om man vil. Anonymkode: f6152...f93 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #24 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei. For øvrig ganske frekt å navngi personer man mener ser ut som bimbo, basert på det ytre. Man klarer fint å være forklarende uten å være nedlatende, om man vil. Anonymkode: f6152...f93 TS her, du har et poeng ja og var aldri meningen å rakke ned på noen. Personlig synes jeg disse damene er fine på hver sin måte, men følte jeg måtte komme med eksepmler. jeg gikk gjennom lignende forumer og der var det kommentarer hvor folk mente de ikke skjønte helt hva personen mente med «bimboutseende». Anonymkode: 461ea...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #25 Skrevet 22. juni 2022 Men nå er ikke Linni Meister kjent for å være medlem av Mensa da😉 Anonymkode: f69d0...141 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #26 Skrevet 22. juni 2022 17-åringer gjør kanskje det. Men ikke voksne menn. Anonymkode: ee7c1...33a
snillOnkel Skrevet 22. juni 2022 #27 Skrevet 22. juni 2022 Nei. Bimboers utseende gir assosiasjon til noe uekte, kanskje sykelig, som er fikset på. Turn-off. Bimbo-personlighet er vel heller ingen vinner. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #28 Skrevet 22. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Dere aner ikke hvor mange ganger jeg har oppleve blind vold, fordi folk syntes jeg er bimbo Så du har blitt banket opp veldig mange ganger fordi du har en bimbo-look? Du opplever hele tida at folk angriper deg fysisk? Ok. Anonymkode: 4a838...024 2 1
ClausSaus Skrevet 22. juni 2022 #29 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det slik at dere menn foretrekker jenter med bimboutseende? Da tenker jeg jenter med langt blondt hår, mye sminke, falske vipper, falske negler og silikonpupper. Er det dette dere synes er sexy og pent og som dere foretrekker at dama skal se ut? Kan jo komme med eksempler på jenter som ser sånn ut: Linni Meister, Caroline Nitter og Johanne Nordeng Anonymkode: 461ea...7c0 Overhodet ikke. Virkelig ikke litt en gang.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #30 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det slik at dere menn foretrekker jenter med bimboutseende? Da tenker jeg jenter med langt blondt hår, mye sminke, falske vipper, falske negler og silikonpupper. Er det dette dere synes er sexy og pent og som dere foretrekker at dama skal se ut? Kan jo komme med eksempler på jenter som ser sånn ut: Linni Meister, Caroline Nitter og Johanne Nordeng Anonymkode: 461ea...7c0 Kunne gått for et ONS, men ikke noe jeg ville tatt med hjem og introdusert for mamma. Da ville jeg heller gått for "the girl next door" looken og personligheten. Bimbo går automatisk i den useriøse kategorien av jente for meg. Anonymkode: 23605...b85 1
Gjest Wrightandrong Skrevet 22. juni 2022 #31 Skrevet 22. juni 2022 Dette kommer nok veldig langt ned på listen over hva jeg ser etter.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #32 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blind vold fordi du er bimbo? Tvilsomt..... Anonymkode: a7c0b...74e Såpass ja. Der ser man hvor naiv du er. AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du har blitt banket opp veldig mange ganger fordi du har en bimbo-look? Du opplever hele tida at folk angriper deg fysisk? Ok. Anonymkode: 4a838...024 Jeg sa blind vold, ikke banket opp. Ja, jeg har opplevd blind vold pga hvordan jeg ser ut. Jeg blir revet i håret, folk har hevet ting på meg, en gang dro en jente meg så hardt i håret at jeg blødde fra hodebunnen og jeg datt og blødde fra hendene. Tvil så mye dere vil, men ganske sært å komme med slike kommentarer som dere gjør, når noen forteller hva de har vært igjennom. Dere bygger på et hat som allerede er der ute, dere normaliserer at det er greit å være såpass kritisk til noen som velger se annerledes ut enn dere. Kan man ikke få se ut som man selv vil? Hva om det var omvendt, at alle vi bimboer hadde gjort blind vold mot dere, fordi dere er naturlige? Uansett hvem som hadde gjort det, så er vold uakseptabelt. Og den type vold stammer fra hat, som bygges gjennom at det normaliseres med å rakke ned på andre. Det er en slags form for mobbing. Hva syntes dere om mobbing? Anonymkode: 7a32d...bb5 2 1
OxBall Skrevet 22. juni 2022 #33 Skrevet 22. juni 2022 Grunnen til at jeg ser på de med falske vipper, duck-lips og silikon i pupper og rompa, er at jeg synes det ser rart ut. Litt på samme måte som folk med mange tatoveringer (vil se hva det er), mange piercinger, tekst på genseren rett over puppene. Det blir blikkfang, og rett og slett vanskelig å la vær å kikke litt ekstra. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #34 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Såpass ja. Der ser man hvor naiv du er. Jeg sa blind vold, ikke banket opp. Ja, jeg har opplevd blind vold pga hvordan jeg ser ut. Jeg blir revet i håret, folk har hevet ting på meg, en gang dro en jente meg så hardt i håret at jeg blødde fra hodebunnen og jeg datt og blødde fra hendene. Tvil så mye dere vil, men ganske sært å komme med slike kommentarer som dere gjør, når noen forteller hva de har vært igjennom. Dere bygger på et hat som allerede er der ute, dere normaliserer at det er greit å være såpass kritisk til noen som velger se annerledes ut enn dere. Kan man ikke få se ut som man selv vil? Hva om det var omvendt, at alle vi bimboer hadde gjort blind vold mot dere, fordi dere er naturlige? Uansett hvem som hadde gjort det, så er vold uakseptabelt. Og den type vold stammer fra hat, som bygges gjennom at det normaliseres med å rakke ned på andre. Det er en slags form for mobbing. Hva syntes dere om mobbing? Anonymkode: 7a32d...bb5 Uff så utrolig trist. Jeg også har den typiske bimbo looken og merker unødvendig hat og stygge kommentarer fra jenter. Men jeg vil tro det kommer av usikkerhet og sjalusi. Neste gang slår du til jenta, man kan jo ikke oppføre seg sånn, fysj Anonymkode: 461ea...7c0 1
Entern Skrevet 22. juni 2022 #35 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men nå er ikke Linni Meister kjent for å være medlem av Mensa da😉 Anonymkode: f69d0...141 Hun har helt ok IQ faktisk 😅 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #36 Skrevet 22. juni 2022 58 minutter siden, AnonymBruker said: Såpass ja. Der ser man hvor naiv du er. Jeg sa blind vold, ikke banket opp. Ja, jeg har opplevd blind vold pga hvordan jeg ser ut. Jeg blir revet i håret, folk har hevet ting på meg, en gang dro en jente meg så hardt i håret at jeg blødde fra hodebunnen og jeg datt og blødde fra hendene. Tvil så mye dere vil, men ganske sært å komme med slike kommentarer som dere gjør, når noen forteller hva de har vært igjennom. Dere bygger på et hat som allerede er der ute, dere normaliserer at det er greit å være såpass kritisk til noen som velger se annerledes ut enn dere. Kan man ikke få se ut som man selv vil? Hva om det var omvendt, at alle vi bimboer hadde gjort blind vold mot dere, fordi dere er naturlige? Uansett hvem som hadde gjort det, så er vold uakseptabelt. Og den type vold stammer fra hat, som bygges gjennom at det normaliseres med å rakke ned på andre. Det er en slags form for mobbing. Hva syntes dere om mobbing? Anonymkode: 7a32d...bb5 Jeg er en dame som nærmer meg 40 år hadde den stilen som ung (nå kler jeg meg feminint men anonymt), hvis det er noe trøst tror jeg deg for opplevde og blind vold i flere sammenhenger. Dratt i håret, helt øl over, dyttet hardt på utesteder osv. Anonymkode: 630aa...e9b 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #37 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Uff så utrolig trist. Jeg også har den typiske bimbo looken og merker unødvendig hat og stygge kommentarer fra jenter. Men jeg vil tro det kommer av usikkerhet og sjalusi. Neste gang slår du til jenta, man kan jo ikke oppføre seg sånn, fysj Anonymkode: 461ea...7c0 Ja, da skjønner du godt hva jeg mener! 😣 Jeg tror det kommer fra både hat og sjalusi… de vil ikke se ut som oss, men når vi får oppmerksomhet, så blir de sjalue og hater oss mer Anonymkode: 7a32d...bb5 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #38 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, da skjønner du godt hva jeg mener! 😣 Jeg tror det kommer fra både hat og sjalusi… de vil ikke se ut som oss, men når vi får oppmerksomhet, så blir de sjalue og hater oss mer Anonymkode: 7a32d...bb5 Helt riktig!! Anonymkode: 461ea...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #39 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er en dame som nærmer meg 40 år hadde den stilen som ung (nå kler jeg meg feminint men anonymt), hvis det er noe trøst tror jeg deg for opplevde og blind vold i flere sammenhenger. Dratt i håret, helt øl over, dyttet hardt på utesteder osv. Anonymkode: 630aa...e9b Takk for at du deler og støtter meg ❤️ Anonymkode: 7a32d...bb5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #40 Skrevet 23. juni 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Du er perfekt selv? 🤣 Anonymkode: 68ab0...1b7 I og med at disse jentene er i målgruppa mi så ja. Anonymkode: dfd38...e92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå