AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Er det slik at dere menn foretrekker jenter med bimboutseende? Da tenker jeg jenter med langt blondt hår, mye sminke, falske vipper, falske negler og silikonpupper. Er det dette dere synes er sexy og pent og som dere foretrekker at dama skal se ut? Kan jo komme med eksempler på jenter som ser sånn ut: Linni Meister, Caroline Nitter og Johanne Nordeng Anonymkode: 461ea...7c0
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Hmm. Om hun ser ut som Linni ja. Sexy med små damer som har store bazookapupper og store lepper. Tipper hun har en trang mus i tillegg. Anonymkode: ddfa1...cec 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 For sex, ikke kjæresteemne. Anonymkode: 9ca8b...376 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For sex, ikke kjæresteemne. Anonymkode: 9ca8b...376 Hva om jenta ser sånn ut men også har bra personlighet Anonymkode: 461ea...7c0
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 Foretrekker jenter som ser eksepsjonelt bra ut. 9’ere og 10’ere med kropper som er over snittet godt ivaretatt rent treningsmessig. Går du ikke på gymmen så er du uaktuell. Anonymkode: dfd38...e92
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #6 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det slik at dere menn foretrekker jenter med bimboutseende? Da tenker jeg jenter med langt blondt hår, mye sminke, falske vipper, falske negler og silikonpupper. Er det dette dere synes er sexy og pent og som dere foretrekker at dama skal se ut? Kan jo komme med eksempler på jenter som ser sånn ut: Linni Meister, Caroline Nitter og Johanne Nordeng Anonymkode: 461ea...7c0 Gutter gjør, menn gjør ikke. Anonymkode: ba175...65e 8 1 2
Entern Skrevet 22. juni 2022 #7 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gutter gjør, menn gjør ikke. Anonymkode: ba175...65e Jepp dette her👆👍 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det slik at dere menn foretrekker jenter med bimboutseende? Da tenker jeg jenter med langt blondt hår, mye sminke, falske vipper, falske negler og silikonpupper. Er det dette dere synes er sexy og pent og som dere foretrekker at dama skal se ut? Kan jo komme med eksempler på jenter som ser sånn ut: Linni Meister, Caroline Nitter og Johanne Nordeng Anonymkode: 461ea...7c0 Nei👎 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #8 Skrevet 22. juni 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hmm. Om hun ser ut som Linni ja. Sexy med små damer som har store bazookapupper og store lepper. Tipper hun har en trang mus i tillegg. Anonymkode: ddfa1...cec Linni Meister er jo en pen dame, liten og feminin. Men hun ville vært enda penere om hun ikke hadde gjort seg så bimboaktig. De fleste menn foretrekker en naturlig look Anonymkode: 4a838...024 7 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #10 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva om jenta ser sånn ut men også har bra personlighet Anonymkode: 461ea...7c0 Utenkelig problemstilling da uttrykket bimbo ikke bare sier noe om klesstilen men også væremåte. Og væremåte er en del av personligheten. Anonymkode: 9ca8b...376 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #11 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Utenkelig problemstilling da uttrykket bimbo ikke bare sier noe om klesstilen men også væremåte. Og væremåte er en del av personligheten. Anonymkode: 9ca8b...376 Skrev jo «bimboutseende» Anonymkode: 461ea...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #12 Skrevet 22. juni 2022 Hater bimboer som oppfører seg som en bimbo, er egentlig ikke noe fan av silikon heller da må de være så bra at jeg kan bli lurt til å tro de er ekte evt. Jenter i bunad (typisk norsk ting å si) er flotte. Så egentlig litt som svart over, hadde ikke nektet å ha sex med ei bimbo om det hadde vært tilfelle. Men ikke noe jeg ser etter i en partner, for det kunne fort blitt for overfladisk. Anonymkode: 86f14...347 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #13 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): For sex, ikke kjæresteemne. Anonymkode: 9ca8b...376 Æsj. Hvorfor er menn sånn? Mest mulig sex med flest mulig, helt til de skal slå seg til ro med ei som ikke kan ha ligget med flere enn hun kan telle på en hånd. Anonymkode: 601a2...cc6 6 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #14 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Æsj. Hvorfor er menn sånn? Mest mulig sex med flest mulig, helt til de skal slå seg til ro med ei som ikke kan ha ligget med flere enn hun kan telle på en hånd. Anonymkode: 601a2...cc6 Det er ren biologi. Menn skal jakte og nedlegge. Anonymkode: ddfa1...cec 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #15 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ren biologi. Menn skal jakte og nedlegge. Anonymkode: ddfa1...cec Kan de ikke jakte og nedlegge naturlig pene damer? Anonymkode: 9ae7c...7c4 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #16 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan de ikke jakte og nedlegge naturlig pene damer? Anonymkode: 9ae7c...7c4 Ren biologi det og. Store pupper og lepper fungerer som fluepapir på peniser. Anonymkode: ddfa1...cec 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #17 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ren biologi. Menn skal jakte og nedlegge. Anonymkode: ddfa1...cec Er menn slaver for sin biologi? Klarer de ikke å tenke klart så snart de lukter muligheten for å få pels på knaggen? Å pule alt man har sjans på vitner om dårlig dømmekraft og lav risikoforståelse. Velg heller kvalitet over kvantitet👌 Anonymkode: 601a2...cc6 5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #18 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Er det slik at dere menn foretrekker jenter med bimboutseende? Da tenker jeg jenter med langt blondt hår, mye sminke, falske vipper, falske negler og silikonpupper. Er det dette dere synes er sexy og pent og som dere foretrekker at dama skal se ut? Kan jo komme med eksempler på jenter som ser sånn ut: Linni Meister, Caroline Nitter og Johanne Nordeng Anonymkode: 461ea...7c0 Nei, tvert imot. Naturlig er best👌 Anonymkode: 23605...b85 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #19 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er menn slaver for sin biologi? Klarer de ikke å tenke klart så snart de lukter muligheten for å få pels på knaggen? Å pule alt man har sjans på vitner om dårlig dømmekraft og lav risikoforståelse. Velg heller kvalitet over kvantitet👌 Anonymkode: 601a2...cc6 Er jo derfor menn er notorisk utroe og konger av ghosting (etter sex). Veldokumentert statistikk dette. Anonymkode: ddfa1...cec 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #20 Skrevet 22. juni 2022 Det dere ikke tenker over, siden dere er så blinde av deres frustrasjon over disse kvinnene, er at dere sprer mer hat. Dere aner ikke hvor mange ganger jeg har oppleve blind vold, fordi folk syntes jeg er bimbo. Og jeg har ikke operert noe heller, men har den stilen (negler, vipper, utringning ect) Så fint at vi er forskjellige, tenker jeg. Kjedelig om alle var like? Mangfold er bra for oss alle. Kan ikke folk bare få se ut som de vil, uten at folk skal lage grupper ang dem på anonyme forum, utøve blind vold, se stygt på dem ect. Hvor kommer sinnet fra? Det er ganske tydelig at trådstarter har et svært negativt syn, hvorfor er man så provosert over at folk kan like andre ting enn seg selv? Anonymkode: 7a32d...bb5 2 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå