Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fredag har jeg sensur og muntlig eksamen i min masteroppgave. Jeg vil gjerne gi veileder en liten oppmerksomhet som takk for god hjelp og støtte under arbeidet, men lurer veldig på hva jeg skal gi. Har tenkt å bruke 200-300 kroner - er dette for mye/lite/passe? Jeg vil gjerne gi noe som varer, med andre ord er blomster eller vin uaktuelt.

Noen som har forslag til en hyggelig gave til min snille veileder? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med vel levert, da! Håper muntlig går bra.

200- 300 høres greit ut synes jeg, noe mer blir for mye, i alle fall.

Selv ga jeg veileder en skjønnlitterær bok, og kort. Han sa i alle fall at han satte stor pris på det, for vanligvis fikk han visst vin, og det drakk han egentlig ikke så ofte ;)

Skrevet
Gratulerer med vel levert, da! Håper muntlig går bra.

200- 300 høres greit ut synes jeg, noe mer blir for mye, i alle fall.

Selv ga jeg veileder en skjønnlitterær bok, og kort. Han sa i alle fall at han satte stor pris på det, for vanligvis fikk han visst vin, og det drakk han egentlig ikke så ofte  ;)

Takk! Det håper jeg også :sjenert::)

Jeg har tenkt på et par bøker jeg kunne tenke meg å gi, så kanskje jeg går for det :) Men jeg må si det er vanskelig - man føler jo at man kjenner personen litt, men når det kommer til stykket så vet man jo ingenting om personen...

Skrevet

Moren min er alltid så fornøyd når hun viser fram blomster hun har fått fra studentene sine, selv om det kan være sånne potteplanter i kurv med nusselige dyr i plast og ikke helt hennes stil.

Jeg tror ikke det spiller noen rolle hva du gir, for det virker som det er tanken som teller :)

Skrevet
Jeg tror ikke det spiller noen rolle hva du gir, for det virker som det er tanken som teller  :)

Det er jeg helt enig i :)

Skrevet

Jeg har vært veileder flere ganger, og det mest absurde jeg har fått i gave fra en student var to grandiosa pizzaer........og det klaffet glimrende, siden jeg var sulten

:)

Skrevet

Jeg har gitt veileder bøker ved flere anledninger, men jeg kjenner ham ganske godt, så vet hva han liker og er interessert i.

Skrevet

Jeg bakte en sjokoladekake som det stod "God Sommer!" på da jeg leverte min master. Det er jo vanskelig å vite hva veilederen liker om du ikke kjenner vedkommende men sjokoladekake liker vel de fleste?? :)

Skrevet
Jeg har vært veileder flere ganger, og det mest absurde jeg har fått i gave fra en student var to grandiosa pizzaer........og det klaffet glimrende, siden jeg var sulten

:)

:hoho:

De var flinke med timingen i alle fall ;)

Skrevet
Jeg har gitt veileder bøker ved flere anledninger, men jeg kjenner ham ganske godt, så vet hva han liker og er interessert i.

Jeg kjøpte gave i dag, og det ble bok. Jeg kjøpte en bok som handler om steder langs en rute jeg vet han pleier å gå på tur. Ganske fornøyd med valget :)

Skrevet
Jeg bakte en sjokoladekake som det stod "God Sommer!" på da jeg leverte min master. Det er jo vanskelig å vite hva veilederen liker om du ikke kjenner vedkommende men sjokoladekake liker vel de fleste??  :)

Kanskje det blir en liten ekstragave på min veileder.... Eneste problemet er at kaka garantert er halvspist før jeg får levert den fra meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...