AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Del Skrevet 22. juni 2022 Dette er veldig pinlig, derav anonymt innlegg. Jeg trener 3-4 ganger i uka, noe joggeøkter og 1-2 ganger styrke. Mitt problem er at da jeg tar situps i forskjellige varianter, så får jeg et stort gnagsår (?) helt øverst i rumpesprekken. Det er på størrelse med en tjuekroning, og blir helt sårt og ømt i lang tid etterpå. Det blir jo svett og klamt, så jeg kan forstå hvorfor det dukker opp, men det er likevel irriterende og noe flaut. Hva kan jeg gjøre for å unngå det? Hva kan jeg gjøre for å få det vekk? Anonymkode: 1c58d...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Del Skrevet 22. juni 2022 Får ikke gnagsår av å være klam og svett, man fåe gnagsår av at noe materiale gjentagende ganger beveger seg mot huden på det området. Så..bytt treningbukse eller truse? Anonymkode: 16e97...ff3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Del Skrevet 22. juni 2022 Høres ut som en soppinfeksjon, Kjøp canesten på apoteket Anonymkode: 890cc...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Høres ut som en soppinfeksjon, Kjøp canesten på apoteket Anonymkode: 890cc...03a Hei. Det er ikke sopp. Det dukker opp mens jeg tar situps, og starter som et typisk gnagsår, med vannblemme🤨 Anonymkode: 1c58d...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Får ikke gnagsår av å være klam og svett, man fåe gnagsår av at noe materiale gjentagende ganger beveger seg mot huden på det området. Så..bytt treningbukse eller truse? Anonymkode: 16e97...ff3 Mulig det er syntetisk stoff. Trudde det var stringtruse sin skyld, men en annen gang skjedde det med vanlig truse (i syntetisk stoff). Skal forsøke bomull neste gang👍 Anonymkode: 1c58d...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 22. juni 2022 #6 Del Skrevet 22. juni 2022 Bruk bokser/hipster istedet. Se om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #7 Del Skrevet 25. juni 2022 Tips; smør litt vaselin der før trening, det må jeg før mine løpeturer. Anonymkode: ba3a6...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå