AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Del Skrevet 22. juni 2022 Var i går og så på sykler og ble forelsket i denne, den er så fin men er usikker på om den vil passe meg. Jeg er en sporty dame, som liker å sykle overalt, skog, vei, oppover bakker osv.. Vil ha en sykkel som er lett og ikke tung, da jeg vil sykle mye oppover bakker. Men jeg har ikke peiling på sykler og hva jeg skal se etter. Vil denne passe for meg? Eller ikke? https://www.thansen.no/sykkel/sykler/mountainbikes/mountainbike-2927-29-27-g-orange-48cm/n14355/pn1219778 Anonymkode: b1d81...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Del Skrevet 22. juni 2022 15 kilo er ganske tung sykkel. Til sammenligning veier terrengsykkelen min 7 kilo. Men du må prøve sykkelen for å vite om den passer til deg. Pass på at du får riktig rammestørrelse, både for stor og for liten er ubehagelig å sykle på. Anonymkode: 2de1f...b24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Del Skrevet 22. juni 2022 Jeg er ikke en sykkel. Anonymkode: d49eb...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Del Skrevet 22. juni 2022 Denne sykkelen var tung. Kan være utfordrende å sykle i skogen med. Anonymkode: c74d2...fd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 15 kilo er ganske tung sykkel. Til sammenligning veier terrengsykkelen min 7 kilo. Men du må prøve sykkelen for å vite om den passer til deg. Pass på at du får riktig rammestørrelse, både for stor og for liten er ubehagelig å sykle på. Anonymkode: 2de1f...b24 Tusen takk for svar! 👍 Kan du komme med eksempler på sykkel som passer meg? Utifra det jeg har skrevet. Anonymkode: b1d81...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #6 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tusen takk for svar! 👍 Kan du komme med eksempler på sykkel som passer meg? Utifra det jeg har skrevet. Anonymkode: b1d81...5b5 Vanskelig når du ikke oppgir høyde og vekt. Det beste er å dra til en sykkelbutikk og prøve forskjellige sykler, og få hjelp til å tilpasse sete og styre. Du må gjerne handle sykkel på nettet, men prøv den i butikk først. Anonymkode: 2de1f...b24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #7 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vanskelig når du ikke oppgir høyde og vekt. Det beste er å dra til en sykkelbutikk og prøve forskjellige sykler, og få hjelp til å tilpasse sete og styre. Du må gjerne handle sykkel på nettet, men prøv den i butikk først. Anonymkode: 2de1f...b24 Jeg er 165høy og 58kg. Ja, jeg tenkte også at det beste er å dra innom sykkelbutikk og prøve, handle sykkel på nett er uaktuelt. Anonymkode: b1d81...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå