AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Del Skrevet 22. juni 2022 Hei skal snart ta teorien å trenger tips til å lære lettest. Alltid hatt problemer med tolmodigheten å litt adhd så blir veldig vanskelig å pugge…har appen å boken men sliter noe sykt så noe pugge tips eller noe enkelte forklaringer på noe du slet med ? Anonymkode: 6bf74...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Del Skrevet 22. juni 2022 Jeg leste aldri boken men tok tester på nettet om og om igjen til alt satt (null feil over tid). Klarte prøven på første forsøk, tok 7 minutter og få feil. Anonymkode: 8a9c4...485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 22. juni 2022 #3 Del Skrevet 22. juni 2022 Litt adhd 😅 Mitt beste tips er å virkelig forstå reglene, da slipper du å pugge. Lag deg egne huskeregler på skilt. Prøv å lag en historie til hvert skilt som du kan knytte til hvert enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Del Skrevet 22. juni 2022 Hottentått skrev (2 minutter siden): Litt adhd 😅 Mitt beste tips er å virkelig forstå reglene, da slipper du å pugge. Lag deg egne huskeregler på skilt. Prøv å lag en historie til hvert skilt som du kan knytte til hvert enkelt. Takk ❤️ Ja tar omtrent 2 minutter før jeg sitter å kikker på alt rundt meg å glemmer alt eller blir utolmodig å slenger fra meg hele shitet😅 begynner å bli ett problem hadde god tid å pugge på nå har jeg ikke det😂 men skal prøve på det! Å heller fukusere litt ekstra på en ting omganga i kort tid å heller ofte kanskje en å tenke at jeg skal pugge som alle andre. Vurdere å Google å se om det er noe lette måter 😂 Anonymkode: 6bf74...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 22. juni 2022 #5 Del Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk ❤️ Ja tar omtrent 2 minutter før jeg sitter å kikker på alt rundt meg å glemmer alt eller blir utolmodig å slenger fra meg hele shitet😅 begynner å bli ett problem hadde god tid å pugge på nå har jeg ikke det😂 men skal prøve på det! Å heller fukusere litt ekstra på en ting omganga i kort tid å heller ofte kanskje en å tenke at jeg skal pugge som alle andre. Vurdere å Google å se om det er noe lette måter 😂 Anonymkode: 6bf74...37e Da må du sørge for å sette deg et sted hvor det ikke er andre elementer som forstyrrer deg. Det er ingen lette måter å gjøre dette på. Du må forstå, det er den enkleste og beste måten. Finnes ingen snarveier desverre. Du kan jo avvente litt med å ta prøva, om du ikke er klar☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå