AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Hei skal snart ta teorien å trenger tips til å lære lettest. Alltid hatt problemer med tolmodigheten å litt adhd så blir veldig vanskelig å pugge…har appen å boken men sliter noe sykt så noe pugge tips eller noe enkelte forklaringer på noe du slet med ? Anonymkode: 6bf74...37e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Jeg leste aldri boken men tok tester på nettet om og om igjen til alt satt (null feil over tid). Klarte prøven på første forsøk, tok 7 minutter og få feil. Anonymkode: 8a9c4...485
Gjest Hottentått Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 Litt adhd 😅 Mitt beste tips er å virkelig forstå reglene, da slipper du å pugge. Lag deg egne huskeregler på skilt. Prøv å lag en historie til hvert skilt som du kan knytte til hvert enkelt.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 Hottentått skrev (2 minutter siden): Litt adhd 😅 Mitt beste tips er å virkelig forstå reglene, da slipper du å pugge. Lag deg egne huskeregler på skilt. Prøv å lag en historie til hvert skilt som du kan knytte til hvert enkelt. Takk ❤️ Ja tar omtrent 2 minutter før jeg sitter å kikker på alt rundt meg å glemmer alt eller blir utolmodig å slenger fra meg hele shitet😅 begynner å bli ett problem hadde god tid å pugge på nå har jeg ikke det😂 men skal prøve på det! Å heller fukusere litt ekstra på en ting omganga i kort tid å heller ofte kanskje en å tenke at jeg skal pugge som alle andre. Vurdere å Google å se om det er noe lette måter 😂 Anonymkode: 6bf74...37e
Gjest Hottentått Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk ❤️ Ja tar omtrent 2 minutter før jeg sitter å kikker på alt rundt meg å glemmer alt eller blir utolmodig å slenger fra meg hele shitet😅 begynner å bli ett problem hadde god tid å pugge på nå har jeg ikke det😂 men skal prøve på det! Å heller fukusere litt ekstra på en ting omganga i kort tid å heller ofte kanskje en å tenke at jeg skal pugge som alle andre. Vurdere å Google å se om det er noe lette måter 😂 Anonymkode: 6bf74...37e Da må du sørge for å sette deg et sted hvor det ikke er andre elementer som forstyrrer deg. Det er ingen lette måter å gjøre dette på. Du må forstå, det er den enkleste og beste måten. Finnes ingen snarveier desverre. Du kan jo avvente litt med å ta prøva, om du ikke er klar☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå