Gjest Smeltemann Skrevet 22. juni 2022 #41 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi har vært på en del dater der det ikke har falt seg naturlig, men har også vært ute og spist, på bar etc. Han har invitert meg på ganske fancy restauranter og sånn. Men jeg tror hovedproblemet for min del er at han ikke gir meg NOEN slike signaler. Ingen komplimenter, ingen flørting. Og da inntar jeg automatisk en slags "venner"-innstilling og klarer ikke flørte heller. Blir så seriøst. Hadde det ikke vært for at han tar så mye kontakt og stadig ønsker å møtes, så ville jeg droppet hele greia... for jeg er ikke vant til menn som ikke flørter. Jeg kan flørte mye, men jeg trenger en liiiiten oppmuntring først. Anonymkode: 91ee1...21e Skjønner 🙂. Mulig dere er godt inn i vennefella.
OxBall Skrevet 22. juni 2022 #42 Skrevet 22. juni 2022 2 hours ago, Smeltemann said: Skjønner 🙂. Mulig dere er godt inn i vennefella. Kom deg fort som fy ut av den vennefella, @Anonymkode: 91ee1...21e. Det verste som kan skje er at han ser på deg som en god venn. En "grunnregel" i dating, er at man må ta på den man dater. Det trenger ikke å være at du stryker han/henne på låret, men på skuldra, armen, hånda, håret/hodet. Det må skapes en kontakt og en liten gnist. Bare ta på han, stryk han på armen/skulderen når du går forbi han, rufs han litt i håret. Hvis han ikke gjør noen ting tilbake, så er du som @Smeltemann sier, godt inne i vennefella.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #43 Skrevet 22. juni 2022 OxBall skrev (27 minutter siden): Kom deg fort som fy ut av den vennefella, @Anonymkode: 91ee1...21e. Det verste som kan skje er at han ser på deg som en god venn. En "grunnregel" i dating, er at man må ta på den man dater. Det trenger ikke å være at du stryker han/henne på låret, men på skuldra, armen, hånda, håret/hodet. Det må skapes en kontakt og en liten gnist. Bare ta på han, stryk han på armen/skulderen når du går forbi han, rufs han litt i håret. Hvis han ikke gjør noen ting tilbake, så er du som @Smeltemann sier, godt inne i vennefella. Okei...skal prøve det da. Tenk om vi bare er venner, da har jeg fått en venn uten at jeg var klar over det, men det kan jo være hyggelig det også! Anonymkode: 91ee1...21e
OxBall Skrevet 27. juni 2022 #44 Skrevet 27. juni 2022 Hvordan gikk det, hvis du vil dele med oss andre her inne? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå