AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #1 Skrevet 22. juni 2022 Jeg har kjent denne mannen i snart 1 år, vi har vært på endel dater, og hatt jevnlig kontakt på snap etc. Vi har mye til felles og ettersom vi møttes på datingapp så var det vel tanken at det skulle bli noe mer, husker at vi begge snakket om at det var viktig å bli godt kjent før sex, viktig med god relasjon osv... problemet er bare at...ingen tar noe initiativ. Det er som å være på date med mormor, liksom. Han er svært attraktiv og fremstår ikke som usikker eller sjenert, men han har kun gitt meg klemmer. Sendt noen bilder fra dusjen i bar overkropp, that's it. Aldri prøvd å ta hånden min eller noe sånt. Likevel så må jeg jo gå ut fra at han har en viss interesse, for han tar mye kontakt og tar ofte insj til å møtes. Og da jeg spurte han om å komme hjem til meg på date virket han veldig glad for det. Jeg er ikke vant til å være den som er frempå, men... jeg kan ikke se for meg at "mormor" kommer til å prøve seg nå heller og akkurat nå føles det både kleint og forvirrende. Jeg er vant til at menn tar denne rollen og nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Det eneste jeg vet er at det må vin inn i bildet. Hvordan ville andre damer gått frem? Noen menn som har noen tanker også kanskje? Anonymkode: 91ee1...21e
OxBall Skrevet 22. juni 2022 #2 Skrevet 22. juni 2022 Kommer vel også an på hvilke signaler du sender. Men dette er vanligvis enkelt. Sett deg tett ved siden av han, stryk han på låret og plutselig er dere i gang. Det er vel ingen regler om at det er menn som skal ta initiativ til at det skjer noe, selv om det er mest vanlig. Ta et steg ut av komforsona og gjør noe med det 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 OxBall skrev (2 timer siden): Kommer vel også an på hvilke signaler du sender. Men dette er vanligvis enkelt. Sett deg tett ved siden av han, stryk han på låret og plutselig er dere i gang. Det er vel ingen regler om at det er menn som skal ta initiativ til at det skjer noe, selv om det er mest vanlig. Ta et steg ut av komforsona og gjør noe med det Tror jeg har blitt forvirret fordi vi ble så gode venner liksom...og så ble det ikke noe utover det. Men det kan jo være en bra ting også. Skulle ønske han var LITT mer frempå, men kan hende han tenker det samme om meg, spesielt ettersom jeg er endel eldre enn han. Jeg skal gjøre et forsøk og se om det er noen gnist som tennes da, det trenger ikke nødvendigvis ende med sex heller, men NOE bør skje 😄 endel mener at menn som ikke prøver seg eller flørter etter så lang tid ikke er spesielt interesserte, men... kan ikke forstå hvorfor han tar såpass mye initiativ til å møtes heller om det er sånn. Takk for råd! Anonymkode: 91ee1...21e 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 Hvorfor i alle dager har du gjort det? Nå kommer han til å tro at han får komme i buksene dine. Ikke kom i ettertid og si at du ikke ble advart. Anonymkode: d22de...fd0
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor i alle dager har du gjort det? Nå kommer han til å tro at han får komme i buksene dine. Ikke kom i ettertid og si at du ikke ble advart. Anonymkode: d22de...fd0 Hm? Slik jeg leser ts' innlegg, er det nettopp noe slikt hun kan tenke seg. Anonymkode: ab86f...dba 9
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #6 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hvorfor i alle dager har du gjort det? Nå kommer han til å tro at han får komme i buksene dine. Ikke kom i ettertid og si at du ikke ble advart. Anonymkode: d22de...fd0 Altså vi har jo vært på mange dater andre steder enn hjemme hos hverandre, så det ligger vel litt i kortene at det er på tide å ta et steg videre. Om han ikke akkurat skal i buksene på meg, så bør det vertfall bli litt mer romantisk stemning mellom oss enn det har vært til nå, hvis ikke er han jo bare en venn. Når man har datet i 1 år, så er det ikke for tidlig i min verden i hvert fall 😄 Anonymkode: 91ee1...21e 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #7 Skrevet 22. juni 2022 Ett år, og ingen eskalering? Det høres ut som et kompleks hos ham, eller en annen legning. Anonymkode: ef5ed...60b 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #8 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hm? Slik jeg leser ts' innlegg, er det nettopp noe slikt hun kan tenke seg. Anonymkode: ab86f...dba Ja, det var "noe slikt" jeg trengte hjelp til å få satt i gang, ikke nødvendig full rulle heller, men noe som peker i den retningen ihvertfall. Er bare ikke vant til å skulle være den som tar initiativ til det, er som regel mennene som har tatt seg av sånt, så det er en ny og uvant situasjon for meg. Føles helt forferdelig, men han er for bra til å ikke prøve. Anonymkode: 91ee1...21e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #9 Skrevet 22. juni 2022 Da blir det knulling på deg i helgen ts👍 Anonymkode: c8dbb...0c5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #10 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da blir det knulling på deg i helgen ts👍 Anonymkode: c8dbb...0c5 Det skjer i hvertfall ikke uten at ts tar ettertrykkelig initiativ til det. Anonymkode: ef5ed...60b 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #11 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ett år, og ingen eskalering? Det høres ut som et kompleks hos ham, eller en annen legning. Anonymkode: ef5ed...60b Ja, jeg synes også at det er rart, når jeg sammenligner med andre menn jeg har "opplevd". Veldig spesielt. Men jeg tenker det ligger litt i kortene når man blir invitert hjem til noen med mat, film og vin en lørdagskveld at... det er litt tanker rundt "et skritt videre" da. Hvis han var helt imot det så ville han vel avslått hele greia? Anonymkode: 91ee1...21e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #12 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da blir det knulling på deg i helgen ts👍 Anonymkode: c8dbb...0c5 Ja, man kan jo alltids håpe. Anonymkode: 91ee1...21e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #13 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har kjent denne mannen i snart 1 år, vi har vært på endel dater, og hatt jevnlig kontakt på snap etc. Vi har mye til felles og ettersom vi møttes på datingapp så var det vel tanken at det skulle bli noe mer, husker at vi begge snakket om at det var viktig å bli godt kjent før sex, viktig med god relasjon osv... problemet er bare at...ingen tar noe initiativ. Det er som å være på date med mormor, liksom. Han er svært attraktiv og fremstår ikke som usikker eller sjenert, men han har kun gitt meg klemmer. Sendt noen bilder fra dusjen i bar overkropp, that's it. Aldri prøvd å ta hånden min eller noe sånt. Likevel så må jeg jo gå ut fra at han har en viss interesse, for han tar mye kontakt og tar ofte insj til å møtes. Og da jeg spurte han om å komme hjem til meg på date virket han veldig glad for det. Jeg er ikke vant til å være den som er frempå, men... jeg kan ikke se for meg at "mormor" kommer til å prøve seg nå heller og akkurat nå føles det både kleint og forvirrende. Jeg er vant til at menn tar denne rollen og nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Det eneste jeg vet er at det må vin inn i bildet. Hvordan ville andre damer gått frem? Noen menn som har noen tanker også kanskje? Anonymkode: 91ee1...21e Han har vel så mange valg....eller er han gift? Bare ikke gi han sex før dere er gift. Anonymkode: f0e27...522
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #14 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det skjer i hvertfall ikke uten at ts tar ettertrykkelig initiativ til det. Anonymkode: ef5ed...60b Knulling? Med kreft og sterilitetsfare og...nei. Knip igjen!! Anonymkode: f0e27...522
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #15 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har vel så mange valg....eller er han gift? Bare ikke gi han sex før dere er gift. Anonymkode: f0e27...522 Han er IKKE gift. At han dater andre kan jeg ikke se bort fra. Men nå har han jo hengt på her da, det må jo være en grunn til det og. Han fremstår ikke som noen playertype da (tro meg, jeg har møtt mange), han er... annerledes. Anonymkode: 91ee1...21e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #16 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Knulling? Med kreft og sterilitetsfare og...nei. Knip igjen!! Anonymkode: f0e27...522 Morsomt. Anonymkode: 91ee1...21e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #17 Skrevet 22. juni 2022 Så spør han rett ut da, hvorfor spør du her?? Anonymkode: f0e27...522
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #18 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så spør han rett ut da, hvorfor spør du her?? Anonymkode: f0e27...522 Jeg spør her fordi jeg er usikker på fremgangsmåte (fordi jeg aldri har vært i en lignende situasjon). Likte du ikke noe særlig at jeg spurte her? Anonymkode: 91ee1...21e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #19 Skrevet 22. juni 2022 Bare se på fifty shades of grey og gjør som Christian Grey. Damer elsker det. Anonymkode: 5445c...468
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #20 Skrevet 22. juni 2022 Virker som du bare er ute etter et ligg🤦♀️ Dere har enda ikke kyssa, såvidt strøket litt på hverandre, sikkert ikke det engang? Og du forventer at han skal ligge med deg i helga?😂 assa…OK.😂 Anonymkode: 2d019...987
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå