Rhodiola Skrevet 22. juni 2022 #21 Skrevet 22. juni 2022 Ryddet for tull, latterliggjøring og siteringer av slettede innlegg. Rhodiola, adm.
CAPS LOCK Skrevet 22. juni 2022 #22 Skrevet 22. juni 2022 Sarkus skrev (19 timer siden): Men faktum er at om jeg hadde dukket opp i Pride-toget med en plakat som sa: "Jeg er IKKE homofil", kan du banne på at jeg hadde blitt kjeppjaget derfra. Men kan du ikke lage ditt eget tog? 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #23 Skrevet 25. juni 2022 Skjønner det på en måte. Jeg har en tilstand hvor jeg har buset ut til alle om at jeg har, i håp om at de skal roe seg og bare la meg være i fred. Hva som skjer? De blir jo selvfølgelig helt sånn koko, fordi det er som når mennesker får tilgang til noe helt nytt. Mennesker er så ufattelig klønete. Bedre å holde seg til noe andre mennesker har god trening i. Selv om jeg forteller om tilstanden min er jeg da for faen ingen forsøkskanin for at andre mennesker skal utvikle seg. Det får de fikse selv, UTEN MEG. Helt enig med at folk generelt sett ikke tåler det som er annerledes, for de blir usikre på seg selv/skal forklare situasjonen/skal leke smarte/skal være misforstått snille/synes synd på deg og skal bekrefte overfor seg selv eller deg om at de forstår. Alle mennesker er på en måte like, med samme behovene som kommer til uttrykk på forskjellige måter. Ingen er egentlig annerledes, i så fall er det hvis de har en særlig utstråling, for det er jo det som er givende. Av det positive slaget, selvfølgelig. Dårlig utstråling er da ikke noe uvant syn, derimot. 🙈 Det kan bli veldig slitsomt med såkalt dårlig energi etter hvert. Jeg er jo ikke akkurat en maskin som forvandler all mulig negativ energi til noe positivt. 😬 det er jo derfor vakre mennesker er så deilige, de gjør jobben for oss … vi kan få en liten pause fra vårt helt ytterst ordinære vesen. Anonymkode: 7c2f0...9ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå