Fjelltopp Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Det begynner som en liten flekk mellom neseborene, som om huden blir mørkere , så utvikler det seg gradvis til et sår med skorpe. Det går også bort av seg selv, men jeg lurer på hva dette er . Jeg skal få time til dyrlegen , for hun trenger en sjekk generelt, men noen som har opplevd lignende med sin katt ? Det er ikke fra andre katter , hun har ikke vært i noen slosskamper , så det er ikke klor eller noe fra andre dyr.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #2 Skrevet 23. juni 2022 Katten min har katteakne. Små svarte flekker under haka, når det er på det verste er det som små sår med skorpe. Det går over av seg selv, men kommer tilbake. Men jeg vet ikke om de kan få det på snuten også? Da jeg googla for å finne ut hva som feilte katten min, fant jeg andre katter som hadde flekker i/rundt munnen og på snuten pga. lentigo (men vet ikke om det går over?) eller pga. allergisk reaksjon mot matskåla si (kommer og går). Anonymkode: af2e3...66a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå