Gå til innhold

Bb cream for lys hud, med rosa undertone


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale en bb-cream som passer til veldig lys hud? Jeg føler at alle blir så mørke, og ikke passer hvis man ikke er litt tan.. Har prøvd noen for å dekke til rødhet også, men disse var også veldig mørke😕 
 

Liker godt Eborian sin grønne CC cream, men den er litt for mørk til at jeg vil bruke den til hverdags. 

Anonymkode: d46cb...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen som kan anbefale en bb-cream som passer til veldig lys hud? Jeg føler at alle blir så mørke, og ikke passer hvis man ikke er litt tan.. Har prøvd noen for å dekke til rødhet også, men disse var også veldig mørke😕 
 

Liker godt Eborian sin grønne CC cream, men den er litt for mørk til at jeg vil bruke den til hverdags. 

Anonymkode: d46cb...cbc

Jeg er ganske lys i huden og blir lett rød, bruker CC fra lumene. Den ultralight er såpass lys at den blir for lys til meg, men jeg bruker light til vinter og fair til sommer. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket ut erborian sin bb cream eller super bb cream? Jeg opplevde den som veldig lys. Mange nyanser lysere en erborian sin cc cream i clair ihvertfall.

Anonymkode: 3a549...f93

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du sjekket ut erborian sin bb cream eller super bb cream? Jeg opplevde den som veldig lys. Mange nyanser lysere en erborian sin cc cream i clair ihvertfall.

Anonymkode: 3a549...f93

Enig. Erborian BB clair er mye lysere enn CC clair, og den grønne. Jeg kan kun bruke cc-kremene på sommer med litt farge i huden. BB kan jeg bruke hele vinteren også. 

Anonymkode: 623e0...e02

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hadde jeg faktisk aldri hørt om! Den skal jeg teste☺️ 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du sjekket ut erborian sin bb cream eller super bb cream? Jeg opplevde den som veldig lys. Mange nyanser lysere en erborian sin cc cream i clair ihvertfall.

Anonymkode: 3a549...f93

Ja, har vurdert å prøve de, men de er så dyre😕 Ser etter noe jeg kan bruke daglig. 

Anonymkode: d46cb...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig. Erborian BB clair er mye lysere enn CC clair, og den grønne. Jeg kan kun bruke cc-kremene på sommer med litt farge i huden. BB kan jeg bruke hele vinteren også. 

Anonymkode: 623e0...e02

Er du fornøyd med BB-kremen deres? 

Anonymkode: d46cb...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avene har en bb krem med faktor 50. Veldig bra. Det finnes også en vanlig fuktighetskrem fra samme serie med litt farge. 

Anonymkode: 01d67...cb5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Erborian både BB- og CC-krem i den lyseste fargen. Er enig i at BB er lysere enn CC, men det jeg synes er vanskeligst med disse kremene er at de ikke passer spesielt godt til rosa undertone i huden. Den blir litt for gul etter min smak. 

Anonymkode: 44a05...937

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er du fornøyd med BB-kremen deres? 

Anonymkode: d46cb...cbc

Ja, veldig! Bruker den nesten daglig. Men går over til CC nå på sommeren da. Bruker fortsatt BB på fest. Og BB gjennom vinteren. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har Erborian både BB- og CC-krem i den lyseste fargen. Er enig i at BB er lysere enn CC, men det jeg synes er vanskeligst med disse kremene er at de ikke passer spesielt godt til rosa undertone i huden. Den blir litt for gul etter min smak. 

Anonymkode: 44a05...937

Jeg synes CC er mye gulere enn BB? For jeg har også rosa undertone, og kan ikke bruke CC-kremen på vinteren, blir helt gul av den da. Men det gjør jeg ikke av BB-kremen.

Anonymkode: 623e0...e02

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er du fornøyd med BB-kremen deres? 

Anonymkode: d46cb...cbc

De har jo små tuber til 149,- (noen ganger billigere på tilbud), så kan være lurt å prøve en liten en først. 

Anonymkode: 623e0...e02

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De har jo små tuber til 149,- (noen ganger billigere på tilbud), så kan være lurt å prøve en liten en først. 

Anonymkode: 623e0...e02

Ja, tror jeg skal teste ut en liten fra Erborian, også den fra Lumene. Så får jeg se hvilken jeg blir mest fornøyd med☺️

Anonymkode: d46cb...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har prøvd denne?☺️ Den skal visst kjennes veldig lett ut, på huden.

70CFCC31-BEC1-4FB2-A507-112A39EB1A86.jpeg

Anonymkode: d46cb...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Er det noen som har prøvd denne?☺️ Den skal visst kjennes veldig lett ut, på huden.

70CFCC31-BEC1-4FB2-A507-112A39EB1A86.jpeg

Anonymkode: d46cb...cbc

Ja. Kasta den etter en gangs bruk. Husker ikke hvorfor 😅😂

bare at jeg tydeligvis syntes den var elendig 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden):

Ja. Kasta den etter en gangs bruk. Husker ikke hvorfor 😅😂

bare at jeg tydeligvis syntes den var elendig 

Oja, men da blir det ikke den, i hvert fall!😯😂 

Anonymkode: d46cb...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Oja, men da blir det ikke den, i hvert fall!😯😂 

Anonymkode: d46cb...cbc

Søkte opp i chatten hva jeg skrev til ei venninne da jeg hadde prøvd den. Den var vanskelig å legge, og den ble fort stygg på min (tørre) hud 🥺 

Passer kanskje på noen med fet hud? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CrazyCatLady2500 skrev (23 timer siden):

Søkte opp i chatten hva jeg skrev til ei venninne da jeg hadde prøvd den. Den var vanskelig å legge, og den ble fort stygg på min (tørre) hud 🥺 

Passer kanskje på noen med fet hud? 

Jeg har ganske dehydrert hud, så da passer den nok ikke meg heller. Kjøpte bb-cream fra erborian i dag, så skal i hvert fall teste den :) 

Anonymkode: d46cb...cbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har ganske dehydrert hud, så da passer den nok ikke meg heller. Kjøpte bb-cream fra erborian i dag, så skal i hvert fall teste den :) 

Anonymkode: d46cb...cbc

Hvis du ikke trives med den kan jeg anbefale BB-stick fra Caia. Jeg har droppet alt annet av BB-kremer og foundation 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (16 minutter siden):

Hvis du ikke trives med den kan jeg anbefale BB-stick fra Caia. Jeg har droppet alt annet av BB-kremer og foundation 😊

Åh, tusen takk for tips!😍☺️

Elsker lett sminke, så en god bb-cream (eller stick da), er gull!

Anonymkode: d46cb...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (49 minutter siden):

Hvis du ikke trives med den kan jeg anbefale BB-stick fra Caia. Jeg har droppet alt annet av BB-kremer og foundation 😊

Er den drøy i bruk?😊

Anonymkode: 9a407...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...