Gå til innhold

Lei av å ikke ha selvtillit

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så sliten å lei. Jeg har blitt mobba fot utseendet hele livet. Jeg får regelmessige meldinger om å henge meg på grunn av utseendet og at jeg er verdiløs og at ingen bryr seg om meg. Jeg har blitt kasta egg på fra gata og ledd av, folk har slengt stygge navn etter meg på gata og jeg blir filma av ungdommer når jeg går hjem fra trening. Jeg er så sliten. Har bevis her fra bare ett av flere tilfeller. Vet ikke hvordan jeg skal bygge selvtillit når den konstant brytes ned. 

64A70CE9-D185-43A7-B98D-7C56C37BBF94.png

C193D1E0-ED5A-4A5F-87E8-847C23C50FC0.png

Anonymkode: d9bb0...b58

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg får regelmessige meldinger om å henge meg på grunn av utseendet og at jeg er verdiløs og at ingen bryr seg om meg. Jeg har blitt kasta egg på fra gata

Dette må du jo politianmelde, og det gjelder helt uavhengig av hva politiet gjør med saken. dette handler om prinsipper.

Skrevet

Så trist at folk oppfører seg sånn mot deg❤️ Jeg håper du politianmelder dette. Dette er mobbing og trakassering. Klem til deg❤️

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke vanlig! Ut fra hva du skriver har du en innebygd styrke som du kan bruke til å ikke bry deg om slike idiotiske kommentarer. Hvorfor skal en håndfull idioter få bestemme over ditt liv? (Og så synes jeg historien høres så uvanlig ut at jeg tviler på at den er sann. Har ingen reagert, hvis du har blitt «mobbet hele livet»?) 

Anonymkode: 96508...afb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...