AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Jeg er så sliten å lei. Jeg har blitt mobba fot utseendet hele livet. Jeg får regelmessige meldinger om å henge meg på grunn av utseendet og at jeg er verdiløs og at ingen bryr seg om meg. Jeg har blitt kasta egg på fra gata og ledd av, folk har slengt stygge navn etter meg på gata og jeg blir filma av ungdommer når jeg går hjem fra trening. Jeg er så sliten. Har bevis her fra bare ett av flere tilfeller. Vet ikke hvordan jeg skal bygge selvtillit når den konstant brytes ned. Anonymkode: d9bb0...b58
grønnball Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg får regelmessige meldinger om å henge meg på grunn av utseendet og at jeg er verdiløs og at ingen bryr seg om meg. Jeg har blitt kasta egg på fra gata Dette må du jo politianmelde, og det gjelder helt uavhengig av hva politiet gjør med saken. dette handler om prinsipper.
Lea Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 Så trist at folk oppfører seg sånn mot deg❤️ Jeg håper du politianmelder dette. Dette er mobbing og trakassering. Klem til deg❤️
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 Dette er ikke vanlig! Ut fra hva du skriver har du en innebygd styrke som du kan bruke til å ikke bry deg om slike idiotiske kommentarer. Hvorfor skal en håndfull idioter få bestemme over ditt liv? (Og så synes jeg historien høres så uvanlig ut at jeg tviler på at den er sann. Har ingen reagert, hvis du har blitt «mobbet hele livet»?) Anonymkode: 96508...afb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå