Gå til innhold

Noen som har fått PS5 levert av Dustin?


norw

Anbefalte innlegg

Forhåndsbestilte et par mnd før release og har en mistanke om at de har null planer om å levere pga prisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vis du har ventet siden release fra november 2020 så tror jeg hadde kikket etter den andre steder

Anonymkode: 4d02b...3e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vis du har ventet siden release fra november 2020 så tror jeg hadde kikket etter den andre steder

Anonymkode: 4d02b...3e7

Har blitt svindyr, og det er nok derfor Dustin heller selger den dyrere til andre. 

PS5 blir en stadig mindre interessant konsoll, særlig mtp redusert levetid, prisøkning og cross play. Latterlig å skulle betale over 5k.

Usikker på hvor lang levetid PS4'en min har igjen. Hatt litt trøbbel med den, men ikke for ille. Hvis den tar natta får jeg kanskje vurdere Xbox eller PC, selv om jeg har spilt på Playstation "i alle år". Kanskje PC ville vært best, om cross play fungerer skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, norw said:

Latterlig å skulle betale over 5k.

Er 5000kr dyrt for den nyeste konsollen på markedet? Sånn til sammenligning tar Apple og Samsung 3x prisen for sin toppmodell mobiltelefon, og nVidia sine skjermkort i øvre klasse koster mer enn en PS5. Så vil ikke si at verken PS5 eller XboxX er spesielt dyre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6k ved release, og nå har det gått lang tid. 6k ville vært greit, men å betale vesentlig mer for et produkt med kortere levetid er ikke særlig aktuelt. 

Håper på bra cross play, so jeg kan bruke dataen istedenfor konsoll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville nok sett etter en fra en annen leverandør hvis man har ventet siden release 2020 og fortsatt ikke fått PS'en. Så kan man bare avbestille hos den man har stått i kø hos. Selv bestilte jeg via Coop da de en kort periode hadde på lager, tok et par uker og så var den der. 

Anonymkode: 2e376...18d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...