AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #21 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og hva gjorde dere foreldre da? 🧐 TS, her må du ta kontakt med ped.leder med en gang. Utestenging er et hett tema om dagen, og i barnehage og skole så skal ikke dette skje - i regi av foreldre. Det skjer mer enn nok utestenging i skolegården, så det å være inkluderende foreldre som sørger for at ingen blir utestengt.. Skulle bare mangle. Ta tak i det, kanskje foreldrene ikke forstår hva som skjer. Enten blir alle jenter/gutter invitert, eller alle - eller ingen. Så sant man ikke bare plukker ut ett par. Dette burde være allmennkunnskap blant foreldre, men det viser seg at folk rett og slett er mindre intelligente. Anonymkode: be627...aeb Vi fikk vite det av gutten vår flere uker senere. Tenkte den gangen at det kanskje var en glipp. Vår gutt går i samme kasse som dette barnet nå. Han foreldrene han varte ikke på invitasjonen til vårt barns bursdag tidligere i år, så spent på om gutten min blir invitert i år. I år vet jeg når dette barnet har bursdag, så jeg skal følge godt med 😊 Anonymkode: 74dac...90d
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #22 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 22.6.2022 den 15.34): sånne ting kommer folk flest sannsynligvis til å oppleve mer enn nok som tenåring, og som voksen. temmelig kynisk å oppføre seg sånn allerede i løpet av barnehagen eller på barneskolen... Anonymkode: ba5e2...4b6 ser virkelig ikke problemet Anonymkode: 17ccd...fea
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #23 Skrevet 24. juni 2022 Men - er det en sommerfest for Alle barna unntatt to, eller er det noen av foreldrene som kjenner hverandre sosialt som skal ha en «sommerfest» sammen? Mitt barn har en tendens til å overdrive betydningen av egne arrangementer og gir alt mulig festlige navn. Vi har ikke kapasitet til å ha med alle hjem hver gang vi gjør noe litt gøy. Anonymkode: 21eaa...37b
Eplejuice123 Skrevet 24. juni 2022 #24 Skrevet 24. juni 2022 Ungen?? Det er foreldrene som er verst her, som lar jenta utestenge 2!fysj
Maleficenta Skrevet 24. juni 2022 #25 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 21.6.2022 den 10.21): Jeg syns dette er merkelig gjort av foreldrene, med mindre din datter er av den utagerende typen som ødelegger for andre. Tror helt ærlig jeg hadde sendt en melding til moren til denne jenten og spurt om det var en grunn til at to av jentene ble unnlatt, ikke anklagende, bare som et åpent spørsmål. Anonymkode: 9509a...eb0 hvordan har det seg at man kan sende mld til forelderen? jeg har ikke nr til noen av foreldrene til de andre barna i barnehagen jeg
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #26 Skrevet 24. juni 2022 Eplejuice123 skrev (3 timer siden): Ungen?? Det er foreldrene som er verst her, som lar jenta utestenge 2!fysj enig i denne Anonymkode: 17ccd...fea
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #27 Skrevet 24. juni 2022 Maleficenta skrev (3 timer siden): hvordan har det seg at man kan sende mld til forelderen? jeg har ikke nr til noen av foreldrene til de andre barna i barnehagen jeg 1881 Anonymkode: e4bdb...8c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå