SeBraHaHa Skrevet 9. august #401 Skrevet 9. august Husk at det kan være hun liker å være trofé da. Hvem flere tror det kommer en mini Voe-annosering snart?😃 1
refill Skrevet 9. august #402 Skrevet 9. august SeBraHaHa skrev (11 timer siden): Husk at det kan være hun liker å være trofé da. Hvem flere tror det kommer en mini Voe-annosering snart?😃 Tenkte samme tanke de jeg så de skulle flytte, men jeg tror kanskje hun er så businessdreven at hun ikke går hen å blir gravid nå som hun er hot på markedet igjen? 1
powerpuffen Skrevet 9. august #403 Skrevet 9. august refill skrev (43 minutter siden): Tenkte samme tanke de jeg så de skulle flytte, men jeg tror kanskje hun er så businessdreven at hun ikke går hen å blir gravid nå som hun er hot på markedet igjen? Eller kanskje mini-voe blir en del av businessen 1
garfunkel Skrevet 10. august #404 Skrevet 10. august SeBraHaHa skrev (18 timer siden): Husk at det kan være hun liker å være trofé da. Hvem flere tror det kommer en mini Voe-annosering snart?😃 Jeg unner henne barn, men ikke med han. Kan virkelig ikke se for meg at dette paret er sammen om fem år 5
Frøkenfryden Skrevet 10. august #405 Skrevet 10. august Leste artikkel om at han sjekket henne opp ved å skrive at han tenkte de kunne «hatt det jævlig gøy sammen». Er det så tiltalende da? Jeg er gammel røy på 44 og blir ikke sjarmert av bannesjekking..🤪 9
Meg.no Skrevet 10. august #406 Skrevet 10. august refill skrev (21 timer siden): Tenkte samme tanke de jeg så de skulle flytte, men jeg tror kanskje hun er så businessdreven at hun ikke går hen å blir gravid nå som hun er hot på markedet igjen? Ingen motsetning for en influenser det. Tvert i mot. Jeg tenker de kanskje venter et år eller to. Feste fra seg litt som nygifte. Flytteprosessen vil gi dem publikum og skape inntekter- inntil et barn kommer .. 3
Meg.no Skrevet 10. august #407 Skrevet 10. august garfunkel skrev (14 timer siden): Jeg unner henne barn, men ikke med han. Kan virkelig ikke se for meg at dette paret er sammen om fem år Har heller ikke sansen for han. Hun virker fornuftig, så noe rart om hun skulle gå på en bommert med skilsmisse etter få år. Samtidig fremstiller hun seg overpositiv til alt som skjer, så gud vet hvordan det går. Håper han er god for henne 4
Kålrota Skrevet 11. august #408 Skrevet 11. august Frøkenfryden skrev (23 timer siden): Leste artikkel om at han sjekket henne opp ved å skrive at han tenkte de kunne «hatt det jævlig gøy sammen». Er det så tiltalende da? Jeg er gammel røy på 44 og blir ikke sjarmert av bannesjekking..🤪 Tydeligvis for henne, siden de endte opp med å gifte seg. Det viktigste er vel at hun er fornøyd? 5
Frøkenfryden Skrevet 11. august #409 Skrevet 11. august Kålrota skrev (45 minutter siden): Tydeligvis for henne, siden de endte opp med å gifte seg. Det viktigste er vel at hun er fornøyd? Absolutt🙂
Djækklåsst Skrevet 12. august #411 Skrevet 12. august Xstrella skrev (På 11.8.2025 den 10.17): Henrik Troy 😁🤗 Hva med dagens fra Marius Flå på insta? 1 5
Sitron10 Skrevet onsdag kl 15:12 #412 Skrevet onsdag kl 15:12 Ser for meg hun er gravid. Kan være helt tilfeldige ting, men M kysset magen hennes i en av recap snapsene i dag og at hun har sagt flere ganger at hun er "veldig sliten" for tida. Som sagt, kan være absolutt ingenting bak disse øyeblikkene, men mtp. nygift status osvosv. ville det ikke vært rart at hun er også blitt gravid 😇 litt usikker på typen, virker som mange her inne er ikke fan, men håper det er dette som gir mening til hennes liv og at hun er akkurat der hun ønsker å være. Virket som exen holdt hun veldig tilbake mtp. det livet og personligheten hun har nå blomstret veldig. 2
GreenHarmony Skrevet onsdag kl 15:29 #413 Skrevet onsdag kl 15:29 Kan være jeg har bodd bak en stein, men hva er det folk legger i det at de ikke liker Michael? Er han ikke bra for henne? For de virker da å være en veldig god match, og hun har blomstret noe voldsomt etter bruddet med eksen, virker som hun har funnet seg selv. Liker henne veldig godt og det hun bringer til SoMe om dagen. Ikke plukket opp på noen babyhint, men det kan ligge noe i det dere sier ja 🤭 For min (egoistiske) del håper jeg ikke hun blir nok en babyfokusert kanal, de er det mer enn nok av.. 7
Purple Diamond Skrevet onsdag kl 18:21 #414 Skrevet onsdag kl 18:21 GreenHarmony skrev (2 timer siden): Kan være jeg har bodd bak en stein, men hva er det folk legger i det at de ikke liker Michael? Er han ikke bra for henne? For de virker da å være en veldig god match, og hun har blomstret noe voldsomt etter bruddet med eksen, virker som hun har funnet seg selv. Liker henne veldig godt og det hun bringer til SoMe om dagen. Ikke plukket opp på noen babyhint, men det kan ligge noe i det dere sier ja 🤭 For min (egoistiske) del håper jeg ikke hun blir nok en babyfokusert kanal, de er det mer enn nok av.. Samme her. Jeg ser ikke hva som ikke er bra med han. Følger henne ikke, men det jeg har sett i Sofa og Bloggerne har bare vært koselig, synes jeg 😊 1
Sinccis Skrevet onsdag kl 19:19 #415 Skrevet onsdag kl 19:19 (endret) Begynner å bli litt småkvalm av den pengeflashingen hennes. Først med bryllupet, nå med leilighetskjøp. Greit at man er rik, men «ahhh så vanskelig når man får jo ingenting for under 20 mill.» Hallo i luken Endret onsdag kl 19:20 av Sinccis Og ja, creds til Troy som opplyser oss som ikke følger disse influencere! 2 7
Xstrella Skrevet 3 timer siden #416 Skrevet 3 timer siden Mistet det helt hun også. Influensaen går helt til hjernen på dem. Influencerpsykose. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå