NoaideBiehtar Skrevet 8. juli #381 Skrevet 8. juli nøtta skrev (1 time siden): Atte hæææ? Mener du at partnere som ikke kan være monogame er de som fungerer best i forhold?!? Kjenn lukten av ironi... 9
Potetjinta Skrevet 10. juli #382 Skrevet 10. juli Snoker45 skrev (På 10.1.2025 den 11.06): Den typen hennes… Flere som synes han virker sleip og som tenker at han kun er sammen med henne fordi hun er kjent? Shit jeg har sittet og tenkt på akkurat det samme. Får en ordentlig ekkel følelse av hele fyren.. Får noen ganger frysninger i hele kroppen når jeg ser han, klarer ikke helt forklare hvorfor. Synes Emilie er en god jente! 15
Potetjinta Skrevet 10. juli #383 Skrevet 10. juli Hanne357 skrev (På 12.1.2025 den 8.28): Jeg må bare slutte å følge. Fulgte henne for å finne tips til gode og sunne som ikke skulle være så kompliserte, men nå blir jeg bare opphengt i hvor opptatt hun er blitt av å vise frem livet deres nå. Live oppdatering av hvordan festen på nyttårsaften fremskred for eksempel, det er en helt vanlig vennekveld som er morsom for de som er der. Se så gøy jeg har det! Se så kule fester vi har! Se så godt trent jeg er blitt! Jeg sender melding med Nette Nestea om brudekjole og planlegger bryllup i utlandet! Det har ingenting med ernæring å gjøre - som fortsatt er i profilens navn. Jeg synes det er fryktelig flaut å se hvordan hun og mannen holder på, og senest nå i går: filme seg selv le når hun har invitert venner hjem til seg selv for å se på seg selv på tv. Men hun virker oppriktig stolt av og glad for livet sitt og gjør liten skade, det er bare så gjennomskuelig hvor godt hun liker seg selv etter at hun ble sammen med Mike og det er lov, jeg må bare slutte å følge. Jeg er glad for at hun bryr seg mindre om hva andre tenker. Tror bare det jeg reagerer på er den bråendringen i personlighet etter hun ble sammen med typen.. en god jente er hun! 5 2
Himmelen_91 Skrevet 10. juli #384 Skrevet 10. juli For ei vakker og nydelig jente 😍😍 altså englefjes ❤️ 4 1
Ninaen Skrevet 10. juli #385 Skrevet 10. juli Potetjinta skrev (23 minutter siden): Shit jeg har sittet og tenkt på akkurat det samme. Får en ordentlig ekkel følelse av hele fyren.. Får noen ganger frysninger i hele kroppen når jeg ser han, klarer ikke helt forklare hvorfor. Synes Emilie er en god jente! Samme her…da jeg så dem på sofa 3 1
Meg.no Skrevet 10. juli #386 Skrevet 10. juli Potetjinta skrev (2 timer siden): Shit jeg har sittet og tenkt på akkurat det samme. Får en ordentlig ekkel følelse av hele fyren.. Får noen ganger frysninger i hele kroppen når jeg ser han, klarer ikke helt forklare hvorfor. Synes Emilie er en god jente! Ble selv litt uvel av han i bryllupsfilmen. Han virket ofte mer opptatt av oppmerksomheten han fikk, enn av henne. Flere ganger søkte hun blikket hans for et kyss eller klem, mens han fokuserte på å bli sett av "publikum". Han er sikkert snill og glad i henne, men fremstår fryktelig forfengelig og selvopptatt. Forstår at noen spekulerer i hans motivasjon. 13 6
Potetjinta Skrevet 10. juli #387 Skrevet 10. juli Meg.no skrev (2 timer siden): Ble selv litt uvel av han i bryllupsfilmen. Han virket ofte mer opptatt av oppmerksomheten han fikk, enn av henne. Flere ganger søkte hun blikket hans for et kyss eller klem, mens han fokuserte på å bli sett av "publikum". Han er sikkert snill og glad i henne, men fremstår fryktelig forfengelig og selvopptatt. Forstår at noen spekulerer i hans motivasjon. Jeg og.. er noe som skikkelig skurrer med han. Venninna mi sa at hun får fornemmelsen om at han har en eller annen maske på seg. Forstår ikke hvordan flotte Emilie falt for han, jeg 11 2
Justlooking Skrevet 13. juli #389 Skrevet 13. juli Har hun sluttet med jobben og er kun influenser nå? Samme med mannen også? Henger seg på henne eller har han jobb? 1
mariie Skrevet 13. juli #390 Skrevet 13. juli Justlooking skrev (1 time siden): Har hun sluttet med jobben og er kun influenser nå? Samme med mannen også? Henger seg på henne eller har han jobb? Konsulent i eget firma 1
Måne Rampelyset Skrevet 16. juli #391 Skrevet 16. juli Tråden er ryddet for ryktespredning. Måne, admin.
powerpuffen Skrevet 16. juli #392 Skrevet 16. juli Potetjinta skrev (På 10.7.2025 den 20.21): Shit jeg har sittet og tenkt på akkurat det samme. Får en ordentlig ekkel følelse av hele fyren.. Får noen ganger frysninger i hele kroppen når jeg ser han, klarer ikke helt forklare hvorfor. Synes Emilie er en god jente! Hmm.. vel. Det er mange år siden nå, men jeg har truffet han i virkeligheten i noen sammenhenger. Jeg fikk ikke dette inntrykket av han i virkeligheten! Men det er mange år siden, som sagt. 3
Potetjinta Skrevet 16. juli #393 Skrevet 16. juli powerpuffen skrev (16 minutter siden): Hmm.. vel. Det er mange år siden nå, men jeg har truffet han i virkeligheten i noen sammenhenger. Jeg fikk ikke dette inntrykket av han i virkeligheten! Men det er mange år siden, som sagt. Synes han skurrer både i sofa-serien og på snappen hennes 4
powerpuffen Skrevet 16. juli #394 Skrevet 16. juli Potetjinta skrev (3 minutter siden): Synes han skurrer både i sofa-serien og på snappen hennes Har ikke fulgt med på noen av delene, så kan godt hende jeg ville rynket på nesen jeg også 1
Justlooking Skrevet 16. juli #395 Skrevet 16. juli Emilie fortjener en trofast og heterofil mann om det er slike ting det går på. Hun er veldig naturlig søt men har også satt på extension som alle andre influencere har gjort i det siste. Muligens for bryllupet som Anette Haga og Anikken Jørgensen. 3
garfunkel Skrevet 17. juli #396 Skrevet 17. juli Ninaen skrev (På 10.7.2025 den 20.44): Samme her…da jeg så dem på sofa Eller når han (bak hennes rygg) ringte han som var dommer i Farmen kjendis etter at Emilie ikke vant kokke-konkurransen. "Hansson tok derfor saken i egne hender, og kontaktet kokken Ole Martin Alfsen (54) som var dommer i den konkurransen." Fulgte Emilie i mange år mens hun blogget, og reaksjonen hennes på den inngripende handlingen der "hihi, han er så søøt som gjorde det der" rimer overhode ikke med henne som person. Jeg synes det står kontrollerende skrevet over hele ansiktet på han 14 2
bonsaijenta Skrevet 17. juli #397 Skrevet 17. juli Jeg titter innom ig’en og snapen hennes av og til men ikke nok til å vite om mannen hennes. Jeg trodde han var en suksessfull forretningsmann, men han har jo bare flyttet inn i hennes lille leilighet etter at de ble sammen. Eller har de leid ut hans leilighet til de kjøper noe sammen? 3
Potetjinta Skrevet 18. juli #398 Skrevet 18. juli garfunkel skrev (På 17.7.2025 den 7.50): Eller når han (bak hennes rygg) ringte han som var dommer i Farmen kjendis etter at Emilie ikke vant kokke-konkurransen. "Hansson tok derfor saken i egne hender, og kontaktet kokken Ole Martin Alfsen (54) som var dommer i den konkurransen." Fulgte Emilie i mange år mens hun blogget, og reaksjonen hennes på den inngripende handlingen der "hihi, han er så søøt som gjorde det der" rimer overhode ikke med henne som person. Jeg synes det står kontrollerende skrevet over hele ansiktet på han Jeg er helt enig. Tenkt på akkurat det samme du skrev når det gjelder kontrollerende, det er akkurat det jeg kjenner på! 3
Queen19 Skrevet 18. juli #399 Skrevet 18. juli garfunkel skrev (På 17.7.2025 den 7.50): Eller når han (bak hennes rygg) ringte han som var dommer i Farmen kjendis etter at Emilie ikke vant kokke-konkurransen. "Hansson tok derfor saken i egne hender, og kontaktet kokken Ole Martin Alfsen (54) som var dommer i den konkurransen." Fulgte Emilie i mange år mens hun blogget, og reaksjonen hennes på den inngripende handlingen der "hihi, han er så søøt som gjorde det der" rimer overhode ikke med henne som person. Jeg synes det står kontrollerende skrevet over hele ansiktet på han Dette er tildels grunnen til at jeg reagerte på bryllupstalen han holdt, han snakket om henne som om hun er et trofé. Hun har jo tidligere sagt at han kan like å se på at andre menn flørter med henne/vil danse med henne osv, fordi han vet at hun uansett tilhører han (eller noe i den duren). 8
powerpuffen Skrevet 18. juli #400 Skrevet 18. juli Queen19 skrev (6 timer siden): Dette er tildels grunnen til at jeg reagerte på bryllupstalen han holdt, han snakket om henne som om hun er et trofé. Hun har jo tidligere sagt at han kan like å se på at andre menn flørter med henne/vil danse med henne osv, fordi han vet at hun uansett tilhører han (eller noe i den duren). 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå