Fame Skrevet 2 timer siden #281 Del Skrevet 2 timer siden Anonym90059005 skrev (11 minutter siden): Hva var galt med det? Det var jo et helt fantastisk morsomt program, stor humor, og hun kommer da bare godt ut av sin deltagelse der. Jeg hadde ikke ansatt ho, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 1 time siden #282 Del Skrevet 1 time siden Fame skrev (28 minutter siden): Jeg hadde ikke ansatt ho, for å si det sånn Fordi? Et rivjern med stort pågangsmot, de fleste arbeidsgivere setter pris på det. Og du vet hun var full, man pleier ikke være det på jobb... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 1 time siden #283 Del Skrevet 1 time siden Frøken frøken1 skrev (36 minutter siden): Smaken er som baken, den er delt! Det er sant, men tror den siden av baken du tilhører er i stort mindretall her. Så programmet med folk i alder 12, 25, 45 og 68 i går, alle storkoste seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken frøken1 Skrevet 1 time siden #284 Del Skrevet 1 time siden Anonym90059005 skrev (11 minutter siden): Det er sant, men tror den siden av baken du tilhører er i stort mindretall her. Så programmet med folk i alder 12, 25, 45 og 68 i går, alle storkoste seg. Godt vi er forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 39 minutter siden #285 Del Skrevet 39 minutter siden Jeg elsket gårsdagens program og Emilie bjudar på! Ett herlig menneske som i mine øyne tar seg lite høytidelig! ⭐️💯 Hun er en av få influensere jeg orker å følge. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå