Concert Skrevet 16. februar #241 Del Skrevet 16. februar mariamagdalena_ skrev (50 minutter siden): Jeg synes ikke det er så pinlig eller et rødt flagg? Han sier jo at det var for å hjelpe Emilie å forstå og vite hvordan han hadde tenkt og at han ville være en støttende kjæreste for Emilie. Så synes det var ganske fint gjort jeg. Det viser jo bare hvor mye han bryr seg om henne. Hvor gammel er du? 🤔 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 16. februar #242 Del Skrevet 16. februar mariamagdalena_ skrev (59 minutter siden): Jeg synes ikke det er så pinlig eller et rødt flagg? Han sier jo at det var for å hjelpe Emilie å forstå og vite hvordan han hadde tenkt og at han ville være en støttende kjæreste for Emilie. Så synes det var ganske fint gjort jeg. Det viser jo bare hvor mye han bryr seg om henne. Det at han ringte dommeren kombinert med hans usmakelige væremåte i kommentarfelt er det som gjør dette pinlig. Jeg tenker heller ikke nødvendigvis rødt flagg, men helt innafor føles det heller ikke. At Emilie har sterkt konkurranseinstinkt syns jeg bare er kult, jeg syns hun har gjort en god figur til tross for det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 16. februar #243 Del Skrevet 16. februar mariamagdalena_ skrev (2 timer siden): Jeg synes ikke det er så pinlig eller et rødt flagg? Han sier jo at det var for å hjelpe Emilie å forstå og vite hvordan han hadde tenkt og at han ville være en støttende kjæreste for Emilie. Så synes det var ganske fint gjort jeg. Det viser jo bare hvor mye han bryr seg om henne. Dette er sammenlignbart med at du eller jeg får kritikk eller negativ tilbakemelding på jobben av sjefen, en kunde, kollega eller noen vi møter i profesjonell sammenheng, og så ringer partneren din vedkommende for å skvære opp og høre mer om hva som ligger bak. Hvem holder på sånn? Har jeg aldri hørt om eller sett i arbeidslivet og jeg ville tatt det som en dyp fornærmelse og grovt overtamp. Men bloggere og influensere har som oftest ingen erfaring fra arbeidslivet og mangler gjerne vanlig tilknytning til andre mennesker siden alt kan limes opp på IG-veggen og selges til høystbydende, så de tror vel at dette er normal oppførsel. 32 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concert Skrevet 17. februar #244 Del Skrevet 17. februar AnnaCotta skrev (11 timer siden): Dette er sammenlignbart med at du eller jeg får kritikk eller negativ tilbakemelding på jobben av sjefen, en kunde, kollega eller noen vi møter i profesjonell sammenheng, og så ringer partneren din vedkommende for å skvære opp og høre mer om hva som ligger bak. Hvem holder på sånn? Har jeg aldri hørt om eller sett i arbeidslivet og jeg ville tatt det som en dyp fornærmelse og grovt overtamp. Men bloggere og influensere har som oftest ingen erfaring fra arbeidslivet og mangler gjerne vanlig tilknytning til andre mennesker siden alt kan limes opp på IG-veggen og selges til høystbydende, så de tror vel at dette er normal oppførsel. Dessverre så er jo de fleste kvinner dårlige på å ta imot kritikk. Les: de fleste....ikke alle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 17. februar #245 Del Skrevet 17. februar mariamagdalena_ skrev (13 timer siden): Jeg synes ikke det er så pinlig eller et rødt flagg? Han sier jo at det var for å hjelpe Emilie å forstå og vite hvordan han hadde tenkt og at han ville være en støttende kjæreste for Emilie. Så synes det var ganske fint gjort jeg. Det viser jo bare hvor mye han bryr seg om henne. Nei. Tror vel heller man føler seg umyndiggjort. Han mente det skulle få kjæresten til å legge det bak seg. Tror ikke hun slengte seg rundt halsen på han akkurat når hun fikk vite om det. Og hvertfall ikke når forlovedens telefonsamtale ble kjent for hele Norge. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 17. februar #246 Del Skrevet 17. februar (endret) Ewna skrev (På 5.2.2024 den 11.44): Det er jeg enig i, synes det er veldig rart at voksne mennesker holder på slik. Men måten kjæresten hennes (som for øvrig er utdannet kommunikasjonsrådgiver) svarer på kommentarene gjør bare vondt verre. "Håper for øvrig du fortsetter å ha så få følgere som du allerede har", "La oss for Guds skyld håpe du ikke har ansvar for noens oppdragelse" osv. Er ikke alle kommunikasjonsrådgiver litt psycho? Føler de alltid smiler overbærende og LYVER 🤥😄 Det er spesielt å ringe Alfsen på fritiden: https://www.dagbladet.no/kjendis/foltes-skikkelig-urettferdig/80976798 Jeg er enig at det er 🚩 Endret 17. februar av totti_1 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 17. februar #247 Del Skrevet 17. februar Sammy! skrev (På 16.2.2024 den 19.47): Det at han ringte dommeren kombinert med hans usmakelige væremåte i kommentarfelt er det som gjør dette pinlig. Jeg har ikke Insta. Har dere noen artige eksempler fra kommentarfeltet? Jeg er klar for en god latter 😍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariamagdalena_ Skrevet 19. februar #248 Del Skrevet 19. februar AnnaCotta skrev (På 16.2.2024 den 21.13): Dette er sammenlignbart med at du eller jeg får kritikk eller negativ tilbakemelding på jobben av sjefen, en kunde, kollega eller noen vi møter i profesjonell sammenheng, og så ringer partneren din vedkommende for å skvære opp og høre mer om hva som ligger bak. Hvem holder på sånn? Har jeg aldri hørt om eller sett i arbeidslivet og jeg ville tatt det som en dyp fornærmelse og grovt overtamp. Men bloggere og influensere har som oftest ingen erfaring fra arbeidslivet og mangler gjerne vanlig tilknytning til andre mennesker siden alt kan limes opp på IG-veggen og selges til høystbydende, så de tror vel at dette er normal oppførsel. non_stop skrev (På 17.2.2024 den 8.50): Nei. Tror vel heller man føler seg umyndiggjort. Han mente det skulle få kjæresten til å legge det bak seg. Tror ikke hun slengte seg rundt halsen på han akkurat når hun fikk vite om det. Og hvertfall ikke når forlovedens telefonsamtale ble kjent for hele Norge. Det er deres meninger. Jeg synes dere overdramatiserer. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 20. februar #249 Del Skrevet 20. februar mariamagdalena_ skrev (21 timer siden): Det er deres meninger. Jeg synes dere overdramatiserer. Ja, det ser jo ut til at hun er strålende fornøyd med å ha en forloved som rydder opp for henne på jobb. Ikke desto mindre er dette ekstremt sjeldent i arbeidslivet. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 20. februar #250 Del Skrevet 20. februar Emilie har ett ekstremt behov for å bli likt og har ikke de rette verktøyene når det kommer til negativitet... Spesielt i media .. for sin egen skyld bør hun holde seg unna slike konkurranser 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 20. februar #251 Del Skrevet 20. februar 15 minutter siden, duskelapp said: Emilie har ett ekstremt behov for å bli likt og har ikke de rette verktøyene når det kommer til negativitet... Spesielt i media .. for sin egen skyld bør hun holde seg unna slike konkurranser Ja, jeg hadde veldig godt inntrykk av henne, og nå har hun, og mannen, helt på egenhånd klart å gjøre det inntrykket mye dårligere. Jeg har ikke sett på Farmen en gang, men hun viser så til de grader at hun ikke bare er en blid girl next door-jente, men åpenbart vant til å få det som hun vil og en dårlig taper. 30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 22. februar #252 Del Skrevet 22. februar mariamagdalena_ skrev (På 19.2.2024 den 13.08): Det er deres meninger. Jeg synes dere overdramatiserer. Jeg er enig med deg at det blir overdramatisert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RachelGreen Skrevet 4. mars #253 Del Skrevet 4. mars Kan vel greit konkludere med at markedsføringsstrategien til Emilie og kjæreste, er å ha gjester i sin nye podcast som de tror det vil snakkes mye om. Sophie Elise, charter-Svein, Oskar Westerlin og nå Bernt Hulsker.. Har ikke hørt noen av episodene, så kan ikke si noe om kvaliteten, men alt jeg personlig tenker er «nei takk»😬 Men ser ut til at taktikken fungerer da, de er høyt på lister over podcaster! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sinccis Skrevet 24. september Populært innlegg #254 Del Skrevet 24. september Likte Emilie veldig godt før, men mindre og mindre etter at hun ble sammen med nye kjæresten. Vet ikke om det er tilfeldig, men synes hun endret seg i sine sosiale medier etter det, mye av det som allerede er nevnt i denne tråden. Nå forsvarer hun eksponering av barn i sosiale medier hos influencere. Skuffende, men da vet man hvert fall hvor hun står i den saken om hun og typen får barn. 29 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaHare Skrevet 24. september #255 Del Skrevet 24. september Har ikke inntrykk av at influensere er mer sammen med barna sine enn foreldre som ikke lever et offentlig liv heller. De går vel i barnehage og skole som andre barn. 🤷🏼♀️ 30 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 24. september #256 Del Skrevet 24. september Jeg synes også at hun forandret seg til å bli mer flåsete og ovenpå etter at hun ble sammen med denne Michael 23 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 25. september #257 Del Skrevet 25. september Sinccis skrev (På 24.9.2024 den 14.44): Likte Emilie veldig godt før, men mindre og mindre etter at hun ble sammen med nye kjæresten. Vet ikke om det er tilfeldig, men synes hun endret seg i sine sosiale medier etter det, mye av det som allerede er nevnt i denne tråden. Nå forsvarer hun eksponering av barn i sosiale medier hos influencere. Skuffende, men da vet man hvert fall hvor hun står i den saken om hun og typen får barn. Gir ingen mening. SE tjener gode penger uten å måtte involvere barnet sitt .. så whyyy.. ingenting å forsvare der 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 25. september #258 Del Skrevet 25. september Jeg har sluttet å følge henne, når hun forsvarer å eksponere barn og tidligere har negativ til skjerping av reklamemerking i SoMe gidder ikke jeg å følge lengre. Mange andre som også lager god mat og kan inspirere med trening 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september #259 Del Skrevet 25. september Viser frem sin nye brus umerka. En snap merka med egenreklame bare😠 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 27. september #260 Del Skrevet 27. september Den nye drikken hennes, Vibe, var helt grusom syns jeg 🥴 Kjøpte to ulike smaker, klarte ikke drikke mer enn et par slurker av dem. Ser det er delte meninger om dem, så spent på om dette er en drikk som blir værende i butikken. Flere som har smakt dem her? Hva syns dere? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå