AnnePåLande Skrevet 21. juni 2022 #141 Skrevet 21. juni 2022 ItchyBitchySpider skrev (Akkurat nå): Men det serveres jo av brudeparet i tråden. Det er alkoholen ETTER maten og desserten de ikke serverer. Så skylle med sprit må man jo gjøre etterpå. Tror jeg ville tatt med medbrakt Farris.. 1
Gjest O.G. Skrevet 21. juni 2022 #142 Skrevet 21. juni 2022 ItchyBitchySpider skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig kan de ikke forlange det. De kan avstå fra å servere gjestene alkohol etter middagen og la det være opp til gjestene om de ønsker å ta med seg noe medbrakt i tillegg til det som serveres. Men er det vertskapelig?
Gjest O.G. Skrevet 21. juni 2022 #143 Skrevet 21. juni 2022 ItchyBitchySpider skrev (4 minutter siden): Denne tråden er for øvrig på 137 innlegg, og ikke en eneste person har sagt at de ville ha kommet med motbør mot brudeparet hvis brudeparet serverte mat de ikke likte. Det er sikkert greit å servere blodpudding og snegler, så lenge alt kan skylles ned med sprit. Hva ville du skylt ned blodpudding og snegler med da?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #144 Skrevet 21. juni 2022 O.G. skrev (7 minutter siden): Eller brudepar kan ikke forlange at gjester skal ta med egen alkohol til middagen istedenfor å trakte sine gjester selv, uten å få motbør for ønsket sitt. Så godt vi er enige. Men det er det ikke snakk om heller, det er til festen etter middagen det er vanlig å ta med drikke selv? Anonymkode: a4548...561
ItchyBitchySpider Skrevet 21. juni 2022 #145 Skrevet 21. juni 2022 O.G. skrev (Akkurat nå): Hva ville du skylt ned blodpudding og snegler med da? Jeg hadde ikke spist det i utgangspunktet. Men i denne tråden spiser folk alt, bare de får drukket seg fulle etterpå. Rare greier. Jeg for min del kjenner flere med allergier og forskjellige matpreferanser, enn fylliker.
Gjest O.G. Skrevet 21. juni 2022 #146 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det er det ikke snakk om heller, det er til festen etter middagen det er vanlig å ta med drikke selv? Anonymkode: a4548...561 Hvor hen i landet er det vanlig?
ItchyBitchySpider Skrevet 21. juni 2022 #147 Skrevet 21. juni 2022 O.G. skrev (1 minutt siden): Men er det vertskapelig? Null problemer for min del.
ItchyBitchySpider Skrevet 21. juni 2022 #148 Skrevet 21. juni 2022 O.G. skrev (Akkurat nå): Hvor hen i landet er det vanlig? Mange steder. Her jeg bor er det vanlig. 1
AnnePåLande Skrevet 21. juni 2022 #149 Skrevet 21. juni 2022 O.G. skrev (1 minutt siden): Hva ville du skylt ned blodpudding og snegler med da? For en kombinasjon av mat… ser det for meg på tallerkenen der 😰😅
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #150 Skrevet 21. juni 2022 O.G. skrev (Akkurat nå): Hvor hen i landet er det vanlig? Noen skrev Nord-Norge over her. Dette er Østlandet. Anonymkode: a4548...561
Gjest O.G. Skrevet 21. juni 2022 #151 Skrevet 21. juni 2022 ItchyBitchySpider skrev (2 minutter siden): Jeg hadde ikke spist det i utgangspunktet. Men i denne tråden spiser folk alt, bare de får drukket seg fulle etterpå. Rare greier. Jeg for min del kjenner flere med allergier og forskjellige matpreferanser, enn fylliker. Hvem skrev de spiste alt bare de fikk drikke seg full etterpå? ItchyBitchySpider skrev (1 minutt siden): Null problemer for min del. For deg ja. ItchyBitchySpider skrev (1 minutt siden): Mange steder. Her jeg bor er det vanlig. Ja, ja. AnnePåLande skrev (1 minutt siden): For en kombinasjon av mat… ser det for meg på tallerkenen der 😰😅 Ble du ikke sulten nå? AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen skrev Nord-Norge over her. Dette er Østlandet. Anonymkode: a4548...561 Vel, totalt tonedøve greier østpå også.------
ItchyBitchySpider Skrevet 21. juni 2022 #152 Skrevet 21. juni 2022 O.G. skrev (1 minutt siden): Hvem skrev de spiste alt bare de fikk drikke seg full etterpå? For deg ja. Ja, ja. Ble du ikke sulten nå? Vel, totalt tonedøve greier østpå også.------ Ja, for MEG er det intet problem. Skulle jeg finne på ikke-eksisterende problemer? Du har vanskelig å forstå at ikke alle setter alkohol like høyt som deg? 1
AnnePåLande Skrevet 21. juni 2022 #153 Skrevet 21. juni 2022 O.G. skrev (1 minutt siden): Hvem skrev de spiste alt bare de fikk drikke seg full etterpå? For deg ja. Ja, ja. Ble du ikke sulten nå? Vel, totalt tonedøve greier østpå også.------ Joda..
Gjest Ghostface Skrevet 21. juni 2022 #154 Skrevet 21. juni 2022 Det varierer jo fra bryllup til bryllup. I min brors bryllup trengte de ikke å ha med egen drikke. Men kan jo være en grei ordning hvis noen er kresne når det gjelder drikkevarer?
Gjest O.G. Skrevet 21. juni 2022 #155 Skrevet 21. juni 2022 ItchyBitchySpider skrev (1 minutt siden): Ja, for MEG er det intet problem. Skulle jeg finne på ikke-eksisterende problemer? Du har vanskelig å forstå at ikke alle setter alkohol like høyt som deg? Du har vanskelig for å forstå at ikke alle gidder å respektere brudepar som prøver seg på å pålegge gjestene utgifter til mat og drikke?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #156 Skrevet 21. juni 2022 O.G. skrev (4 minutter siden): Hvem skrev de spiste alt bare de fikk drikke seg full etterpå? For deg ja. Ja, ja. Ble du ikke sulten nå? Vel, totalt tonedøve greier østpå også.------ Hvor holder du til da? Anonymkode: a4548...561
ItchyBitchySpider Skrevet 21. juni 2022 #157 Skrevet 21. juni 2022 O.G. skrev (1 minutt siden): Du har vanskelig for å forstå at ikke alle gidder å respektere brudepar som prøver seg på å pålegge gjestene utgifter til mat og drikke? Det er fritt å drikke seg full etter middag og kaker. Så ingen PÅLEGGER gjestene å drikke masse alkohol. De velger de selv. Og respekterer du ikke brudeparet, så ikke delta. Hvorfor dra i selskap til noen du ikke respekterer? 2
Gjest O.G. Skrevet 21. juni 2022 #158 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor holder du til da? Anonymkode: a4548...561 Hjemme.
Gjest O.G. Skrevet 21. juni 2022 #159 Skrevet 21. juni 2022 ItchyBitchySpider skrev (Akkurat nå): Det er fritt å drikke seg full etter middag og kaker. Så ingen PÅLEGGER gjestene å drikke masse alkohol. De velger de selv. Og respekterer du ikke brudeparet, så ikke delta. Hvorfor dra i selskap til noen du ikke respekterer? Ingen som skrev noe om å pålegge gjester å drikke seg full heller, hvor kom det fra?
ItchyBitchySpider Skrevet 21. juni 2022 #160 Skrevet 21. juni 2022 O.G. skrev (1 minutt siden): Ingen som skrev noe om å pålegge gjester å drikke seg full heller, hvor kom det fra? Du skriver at brudeparet pålegger gjestene utgifter til mat og drikke. Brudeparet i HI serverer mat og alkohol til maten. Det de ikke serverer, er alkoholen etterpå. De pålegger ikke gjestene å drikke alkohol etter middag og dessert, ergo har de ikke pålagt gjestene noen utgifter. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå