Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #1 Skrevet 14. november 2005 Tom Cruise's klamme grep legger seg enda hardere rundt Katie: http://www.dagbladet.no/kultur/2005/11/13/449237.html
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #2 Skrevet 14. november 2005 Holmes skal ha orientert nære venner om at hun og Tom har bestemt at det er best om hun blir hjemme og oppdrar barnet. Hun og Tom har bestemt. Ja, sikkert.
Gjest gjest 0 Skrevet 14. november 2005 #3 Skrevet 14. november 2005 Hvem tror du har bestemt det da? Hun eller Tom? Jeg tror nok Tom har en enorm innvirkning på henne... Hun er nok litt for ung, dum og naiv enda....
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #5 Skrevet 14. november 2005 Hvem tror du har bestemt det da? Hun eller Tom? Jeg tror nok Tom har en enorm innvirkning på henne... Hun er nok litt for ung, dum og naiv enda.... ← Jeg tror Tom har bestemt det ja. Og sannsynligvis har Scientologikirken hatt endel innvirkning. Jeg tror frøken Katie, eller Kate Cruise som Tom har bestemt at hun skal hete, er litt blindet for tiden. Hun kapret jo tross alt mannen hun hadde drømt om som ung pike.
Gjest gjest1 Skrevet 14. november 2005 #6 Skrevet 14. november 2005 For øyeblikket er hun nok veldig lykkelig, og så får vi håpe at den følelsen varer lenge, og hvis hun våkner en dag og vil ha tilbake livet sitt, så er hun forhåpentligvis i stand til å kreve det tilbake. Per i dag er hun lykkelig - og da er det vel greit nok, eller hva?
Arkana Skrevet 14. november 2005 #7 Skrevet 14. november 2005 Jeg synes det blir litt mye fokus på Cruise sitt såkalte klamme grep. Holmes er faktisk en voksen kvinne og klarer da selv å bestemme om hun vil følge mannens råd eller ikke. Ingen bestemmer over noen som ikke lar seg bestemme over.
Gjest gjest 0 Skrevet 14. november 2005 #8 Skrevet 14. november 2005 Men det er lett å være blind når man er forelsket, og spesielt når man er forelsket i sitt store idol og han gjengjelder følelsene... Jeg banner på at dette blir et kortvarig ekteskap...
Gjest Mito24 Skrevet 14. november 2005 #9 Skrevet 14. november 2005 Er det virkelig så grusomt å ville være hjemme for å oppdra sitt eget barn? Det er ikke som om familien er økonomisk avhengig av å ha både far og mor i jobb.
Gjest gjest 0 Skrevet 14. november 2005 #10 Skrevet 14. november 2005 Nei jeg sier ikke at det er grusomt, men jeg synes det er en smule merkelig at den personen som kunne fått den mest lysende karrieren de neste årene i hollywood velger å kaste det bort... Hun har jobbet hardt for å komme så langt, og da vil jeg tro at man ikke ønsker å kaste alt arbeidet ut av vinduet så fort...
Gjest Piper Skrevet 14. november 2005 #11 Skrevet 14. november 2005 Hvem tror du har bestemt det da? Hun eller Tom? Jeg tror nok Tom har en enorm innvirkning på henne... Hun er nok litt for ung, dum og naiv enda.... ← Hvordan kan du si noe slikt, uten å kjenne henne eller han? Forstår ikke hvordan enkelte kan lage opp sine egne meninger, når de IKKE har peiling på hva de snakker om. Om hun vil være hjemme, er det da kjempe bra for barnet, eller? Er det annerledes om en "vanlig" person velger å være hjemme, enn det er med en kjendis?
Gjest Mito24 Skrevet 14. november 2005 #12 Skrevet 14. november 2005 Uansett er Tom Cruise så kjekk at det er umulig å være negativ til ham.
Arkana Skrevet 14. november 2005 #13 Skrevet 14. november 2005 Vel, hva med alle andre hjemmeværende mødre? De kunne jo også fått en flott karriere hadde de bare hadde tatt en god utdannelse og jobbet hardt. Er det noe verre å velge bort en karriere som skuespiller enn en karriere som forretningskvinne? Faktisk har jo Katie Holmes betydelige midler fra tidligere jobber og har dermed sikret sin framtid mye bedre enn vanlige husmødre som satser på at mannen skal forsørge dem så lenge de går hjemme (for ikke å snakke om mangel på pensjonspoeng, hva de skal gjøre om det blir skillsmisse o.l.)
Gjest gjest 0 Skrevet 14. november 2005 #14 Skrevet 14. november 2005 Jeg synes ikke man kan sammenligne hollywood med lille Norge jeg da... Det er totalt forskjellig levemåte der enn her uansett hvordan man vender på det... men selvfølgelig er det bra for barnet om hun blir hjemme... Men jeg har alltid hatt et inntrykk av at hun er naiv, og tom har virkelig tatt av etter at han ble medlem av scientologikirken. Det er den oppfatningen jeg har fått av diverse intervjuer jeg har sett av de.... Ja de er sikkert ikke korrekte, men jeg synes hele forholdet virker veldig merkelig..
Gjest LoisLane Skrevet 14. november 2005 #15 Skrevet 14. november 2005 Kanskje hadde vi virket merkelige om vi ble intervjuet, klippet og redigert på tv, også. Jeg har forsåvidt det samme generelle inntrykket som de fleste andre, Tom som manipulerende og småfanatisk, Katie ung og naiv. Men vi vet ikke, gjør vi vel? Vi baserer oss på sladder og andres framstillinger.
Lilith Skrevet 14. november 2005 #16 Skrevet 14. november 2005 Good riddance! De to fortjener hverandre!
Gjest Embla s Skrevet 14. november 2005 #17 Skrevet 14. november 2005 Hadde hun vært en lovende forsker nært ved å finne kur for kreft eller AIDS, ville dette vært synd. At hun velger å være hjemme med barnet sitt, og at hun har mulighet til å å ta et slikt valg, syns jeg er strålende! Flott at hun tenker at å fostre opp barnet sitt er viktigere enn å spille inn Hollywoodfilmer, syns jeg
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #18 Skrevet 14. november 2005 Jeg synes det er flott hvis hun vil være hjemme med barnet. Det jeg stusser på er at en skuespiller som har jobbet så hardt for å bygge opp en karriere og et navn i Hollywood vil gi fra seg alt helt uten videre. Dessuten virker Tom litt smågal ut fra mediene. Ja, jeg skjønner at medier kan fremstille ting annerledes enn virkeligheten, men det er lov å ha en mening om det man ser! (Det er ikke som om dette vil påvirke deres liv uansett hva vi skriver. )
Gjest Fruktfat Skrevet 14. november 2005 #19 Skrevet 14. november 2005 Jeg synes det er flott hvis hun vil være hjemme med barnet. Det jeg stusser på er at en skuespiller som har jobbet så hardt for å bygge opp en karriere og et navn i Hollywood vil gi fra seg alt helt uten videre. Dessuten virker Tom litt smågal ut fra mediene. Ja, jeg skjønner at medier kan fremstille ting annerledes enn virkeligheten, men det er lov å ha en mening om det man ser! (Det er ikke som om dette vil påvirke deres liv uansett hva vi skriver. ) ← enig. får litt sekt-følelse av det her, at hun har blitt lurt og lokket inn i det.
Gjest Aloha Skrevet 14. november 2005 #20 Skrevet 14. november 2005 Hadde jeg hatt så mye penger som de to skulle jeg med glede vært hjemme med barna mine noen år også... (når de engang kommer). Katie Holmes har da absolutt mulighet til det, og jeg ser ingenting galt i at hun ønsker å benytte seg av muligheten. Jeg vil vel egentlig ikke tro at karrieren hennes er over heller, om hun ønsker å komme tilbake. Det er heller ikke sikkert Tom er så gal som alle skal ha det til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå