Gå til innhold

Kjerringråd mot sliming og hoste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har covid, det varer og rekker og jeg  begynner å bli fullstendig utslitt. Jeg trenger å sove, trenger å hvile og trenger å få mat og væske til å sitte. Er det noen som har noen gode kjerringråd jeg kanskje ikke har tenkt på? Har prøvd alt apoteket har å tilby, så vi er mer over i hjemmeremedienes verden her nå. 

Anonymkode: 718c9...f1a

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1591315-kjerringr%C3%A5d-mot-sliming-og-hoste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har covid, det varer og rekker og jeg  begynner å bli fullstendig utslitt. Jeg trenger å sove, trenger å hvile og trenger å få mat og væske til å sitte. Er det noen som har noen gode kjerringråd jeg kanskje ikke har tenkt på? Har prøvd alt apoteket har å tilby, så vi er mer over i hjemmeremedienes verden her nå. 

Spis noe sterkt eller tving det i deg mens du drikker en kopp varm te,  kansksje en ferdig toro tandori med ekstra cayennepepper oppi, så går du å skyller nesen etterpå. Er utrolig hvor mye slim som løser seg opp med noe varm sterk mat og neseskylling etterpå!

Anonymkode: 22de7...bb2

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spis noe sterkt eller tving det i deg mens du drikker en kopp varm te,  kansksje en ferdig toro tandori med ekstra cayennepepper oppi, så går du å skyller nesen etterpå. Er utrolig hvor mye slim som løser seg opp med noe varm sterk mat og neseskylling etterpå!

Anonymkode: 22de7...bb2

Jeg har prøvd sterk mat og varm te og skikkelig snyting, men når du sier neseskylling mener du kanskje med sånn nesehorn? Det har jeg nemlig brukt hele veien her, men ikke etter sterk mat. Mulig kombinasjonen kan gjøre susen, dette skal jeg prøve! Tusen takk! 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...