AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 Vet det ikke er mye, synes likevel det er vanskelig. Noen tips for å gjøre det lettere? Anonymkode: 5efc0...5a8
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #2 Skrevet 20. juni 2022 Spis havregryn og drikk mye vann. Last ned Lifesum til å telle kcal. Anonymkode: 0b1e7...3ae
Purple_Pixiedust Skrevet 20. juni 2022 #3 Skrevet 20. juni 2022 (endret) Har du forsøkt periodisk faste? Spis 3 måltider innenfor ca 8 timer. Jeg pleier å spise fra 12-20. Hopper bare over frokosten rett og slett. Også ovnsbaker jeg mye for å slippe oljen i stekepannen. Unngår sukker, men jeg spiser potet, ris etc. Bare ikke i store mengder. Max 100% kcal ris/pasta/potet også resten grønnsaker og proteiner. Jeg trener mye da, noe som gjør at jeg kan spise mer. Endret 20. juni 2022 av Purple_Pixiedust
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #4 Skrevet 20. juni 2022 Når jeg føler for å stramme opp litt ekstra kjører jeg et intensivt styrke+HIIT program. For eksempel Chloe Ting 2 weeks shred. Pamela Rief. Eller BBG. Selv om man kan gå ned raskt med mat opplever jeg at kroppen ikke responderer som man vil, og at det krever viljestyrke gjennom dagen. Mens disse programmene gjør at du kan spise som før, men merkbart strammer opp på få dager. Eneste endringen jeg gjør i kostholdet er å drikke mye mer vann, og holde meg til faste måltid. Anonymkode: 658a6...3d8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå