AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #21 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tenner på menn som er på mitt nivå, og tanken på en mann som er ti år eldre og henger etter utviklingsmessig er turnoff. Anonymkode: 841ca...33e Menn på ditt nivå. Hva betyr det? Mener du alder? Og, hehe, henger menn som er ti år eldre enn deg etter utviklingsmessig?!? Det må du nesten forklare. Anonymkode: e5645...5e8
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #22 Skrevet 20. juni 2022 Har enda tilgode å fantasere om en eldre mann. Om jeg skal fantasere om en mann, så må det bli en som er yngre enn meg. Jeg er 40. Anonymkode: 8f5c2...a9b 1
Bamseklemmer Skrevet 20. juni 2022 #23 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan med hånden på hjertet si at denne mannen i 50 årene er den flotteste mannen jeg har møtt og blitt kjent med. Alder er helt uvesentlig egentlig, han har jo vert 20 en gang han også. Snart er han 60, men personen han er kommer alltid til å være fantastisk. Anonymkode: 39a43...47a Så lettrørt jeg ble, av å lese dette❤️ Det du skriver er faktisk så sant.. det er ikke det ytre visuelle som teller mest, for å ha et fantastisk langt liv sammen. Sexy hjerne er vel brukt som et positivt kompliment, det betyr egentlig at du er ukomplisert og at du har seksuell forståelse. Mange tror sikkert at en mann som er mye eldre tar det han får, men slik er det ikke. Uten en "sexy hjerne" vil ikke forholdet fungere i lange løp. Menn må også ha en sexy hjerne, sex-appeal eller utstråling og kjemi, ellers vil ingen ha oss. Så skal man være sammen med en yngre kvinne, må vi møtes på midten. I slike forhold er det nok både romantikk og erotikk, som mange beskriver som limet i et forhold. Så det er viktig å ha viriliteten og det ungdommelige i orden.. "Utseende ser vi bare på som et vakkert skue, men det er de indre verdier du skal leve med" Likevel synes jeg å få i både pose og sekk.. det vakre utseende kan like gjerne inneholde aldringstegn. Men kanskje aller mest av sterk kjærlighet til hverandre av felles syn på aldersforskjell🤗
Bamseklemmer Skrevet 20. juni 2022 #24 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kunne ikke ha vært mer enig ! 👍 Jeg var 24, og hun 52 😋 Anonymkode: b22e8...6f7 Haha, ja var det ikke behagelig? I mitt tilfelle ble det ble jo litt sånn, "Spioner som elsker hverandre" 😁
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #25 Skrevet 20. juni 2022 Bare de 2 eneste i verden som faktisk ser bra ut. Resten av dere ser ut som en rynkete balle sekk med måne. Anonymkode: 1a7c1...7fd 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #26 Skrevet 20. juni 2022 Det gjør jeg😄 Jeg synes eldre menn er hotte. Anonymkode: c97df...5ac
Rosa Dartle Skrevet 20. juni 2022 #27 Skrevet 20. juni 2022 Aldri hatt en greie for eldre menn. Men ikke for yngre heller for den saks skyld.. Tror jeg aldri har vært mer enn 3 år opp eller ned i alder. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #28 Skrevet 20. juni 2022 Nei det gjør jeg aldeles ikke. Fantaserer heller om en yngre mann da. Vil ikke ha hengeballer, rynkete hud, høye viker og store mager. Anonymkode: 36531...03c 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #29 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 19.6.2022 den 22.39): hvorfor er det for deg mer attraktivt? og har du hatt sex i virkeligheten med menn som er langt eldre enn deg selv? hvordan var det? Anonymkode: 7ce34...7e6 Gjorde det når jeg var 15, haha Onkelen til Tr*** kjørte motorsykkel og var 36, fikk sitte på en tur og som forventet mistet jeg møydommen der ute i skogen den dagen i juli og fikk 50 kr til is...som han sa, haha Anonymkode: 8d3d2...584
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #30 Skrevet 21. juni 2022 Eldre menn som Tom Cruise for eksempel? Han er kjekk, men ham er jo for gammel for meg. Er 25 år. Anonymkode: 9673e...a90
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå