Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #1 Skrevet 14. november 2005 Jeg må helst kjøpe sko til kjolen ganske kjapt, men er det noen som har noen tips til hvor man kan få tak i dette nå, hvis man ikke ønsker å bli halvt ruinert i en brudesalong? (inntrykk av at sko der er dyrt..?) Vært på Grensen skotøimagasin og kikka, andre forslag?
Gjest HB Skrevet 14. november 2005 #2 Skrevet 14. november 2005 Merket högl pleier ha en del brudesko. Merket fås kjøpt hos Skoringen bl.a. Hilsen Lille meg
Huldra:) Skrevet 6. desember 2005 #3 Skrevet 6. desember 2005 Er det flere tips? Er det skobutikker på Frogner som har noe fint? Jeg trenger ikke hvite tradisjonelle sko. Har tenkt litt på åpne sandaler i sølv.
Catzy Skrevet 6. desember 2005 #4 Skrevet 6. desember 2005 Ta en tur i Bogstadveien / Hegdehaugsveien. Det er er det opptil flere fancy skobutikker med nydelige sko. Jeg kjøpte et par fra Högl i kremhvitt på Sannergaten Skotøimagasin øverst på Grünerløkka. (Tvers over for Ringnes) De var superbehagelige, og jeg har brukt dem flere ganger. DAmene der er veldig hyggelige og serviceinnstilte, i motsetning til den ene mannlige ansatte på Grændsen... Titt også på denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...8&hl=gr%E6ndsen Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå