Bos43 Skrevet 24. juni 2022 #41 Skrevet 24. juni 2022 StovnerJune skrev (På 20.6.2022 den 0.21): Ja, det er veldig behagelig. Spesielt om sommeren er det deilig med luft og ikke klamt tøy. Truseløs under skjørt……mmmm 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #42 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 19.6.2022 den 17.41): Som mann blir jeg veldig opphisset av å tenke på at kvinner jeg ser i skjørt kanskje har droppet trusa. Men jenter, hender det at dere faktisk går uten truse under skjørtet, eller skjer det bare i min fantasi? Anonymkode: 11f42...2e7 Jepp, så mensenblodet spruter ut av meg mens jeg går... Anonymkode: bca4f...795 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #43 Skrevet 24. juni 2022 Jeg går nesten alltid truseløs, utenom om skjørtet/kjolen er lårkort, eller med enkelte, trange bukser. Har gått slik i årevis, og jeg elsker det! Det samme gjør mannen min🙊😅 Anonymkode: 9af85...2f5 1
Cervus Skrevet 24. juni 2022 #44 Skrevet 24. juni 2022 Kona går ofte truseløs, hjemme eller på byen. Mest for å tenne meg. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #45 Skrevet 25. juni 2022 Hvorfor skal en bruke truse under skjørt? Det er deilig ikke å ha på seg truse under skjørt. Bruker kun truse på veldig korte kjoler eller skjørt. Tror jeg har bommet litt noen ganger da jeg ser at noen har glant ned i skrittet. Jeg har vel da ikke hatt bena samlet nok tenker jeg😅 Anonymkode: 6f3fb...faf 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #46 Skrevet 25. juni 2022 Synes det er deilig å gå truseløs i større og luftige maxikjoler og sånt på sommeren. Er heller ikke så glad i trusekanter, så jeg har noen kjoler som er så stramme at jeg har måttet droppe truse. Det er ikke så sykt sexy da, for trikset er jo å bruke tampong sånn i tilfelle utflod 😛 Når jeg skal møte en mann etterpå så dropper jeg tampongen da, hehe Anonymkode: 15e50...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #47 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvorfor skal en bruke truse under skjørt? Det er deilig ikke å ha på seg truse under skjørt. Bruker kun truse på veldig korte kjoler eller skjørt. Tror jeg har bommet litt noen ganger da jeg ser at noen har glant ned i skrittet. Jeg har vel da ikke hatt bena samlet nok tenker jeg😅 Anonymkode: 6f3fb...faf Blotting. Dette kan regnes som seksuelt krenkende adferd, og kan være straffbart etter straffeloven § 298. I denne bestemmelsen står at den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd offentlig eller overfor noen som ikke har samtykket til det, kan straffes med bot eller fengsel inntil 1 år. Anonymkode: a9fc1...505 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #48 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Blotting. Dette kan regnes som seksuelt krenkende adferd, og kan være straffbart etter straffeloven § 298. I denne bestemmelsen står at den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd offentlig eller overfor noen som ikke har samtykket til det, kan straffes med bot eller fengsel inntil 1 år. Anonymkode: a9fc1...505 De som ser forhåpningsfullt etter kjoler som løfter seg i vinden, eller ser mellom benene på kvinner som sitter i skjørt er nok mer krenkende. De som krenkes ønsker oftest å krenkes litt, det er et gøy og et sommerlig tegn, som både den som krenkes og den som krenker lever godt med. Anonymkode: 9ea11...002 3
Bamseklemmer Skrevet 25. juni 2022 #49 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 21.6.2022 den 12.45): Jeg går i skjørt eller kjole uten truse så ofte jeg kan, særlig om sommeren. Det er luftig og deilig, undertøy strammer og er irriterende synes jeg, og det gir en skikkelig digg frihetsfølelse å gå uten. Har aldri hatt problemer med utflodsflekker på klær eller andre steder, og jeg har lange nok skjørt til at jeg ikke viser frem alt om jeg skulle bøye meg framover. Anonymkode: 09740...cf7 Jeg skulle ønske jeg kunne ha gått i skjørt eller kjole.. for stakkaren min sitter fanget i en trang boxer, det blir for dårlig miljø av for lite luft.. Men jeg ligger ofte naken på verandaen min da, for det er fantastisk behagelig å kjenne vinden kjæle med kroppen. Så da er han til lufting og blir så glad😄
Gjest Peanut Skrevet 25. juni 2022 #50 Skrevet 25. juni 2022 (Vel, i dag har Peanut på seg en kjole som gå ned på leggene og går ikke med truse. Hva noen anonyme brukere som aldri har sett meg synes om det på KG er helt irrelevant )
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #51 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor skal en bruke truse under skjørt? Det er deilig ikke å ha på seg truse under skjørt. Bruker kun truse på veldig korte kjoler eller skjørt. Tror jeg har bommet litt noen ganger da jeg ser at noen har glant ned i skrittet. Jeg har vel da ikke hatt bena samlet nok tenker jeg😅 Anonymkode: 6f3fb...faf Jeg tenker at det var sikkert spennende både for deg og den heldige som fikk et lite glimt. Kudos til deg for å gjøre hverdagen spennende på en positiv måte. Men ikke overdriv, da blir det too much. Anonymkode: 9ea11...002
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #52 Skrevet 25. juni 2022 Peanut skrev (7 minutter siden): (Vel, i dag har Peanut på seg en kjole som gå ned på leggene og går ikke med truse. Hva noen anonyme brukere som aldri har sett meg synes om det på KG er helt irrelevant ) Ikke bare makeup som gir utstråling og glød i kinnene Anonymkode: 9ea11...002
Elaine Marley Skrevet 25. juni 2022 #53 Skrevet 25. juni 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #54 Skrevet 25. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 19.6.2022 den 17.41): Som mann blir jeg veldig opphisset av å tenke på at kvinner jeg ser i skjørt kanskje har droppet trusa. Men jenter, hender det at dere faktisk går uten truse under skjørtet, eller skjer det bare i min fantasi? Anonymkode: 11f42...2e7 jeg gjorde det ofte når jeg var mellom 17-25, ble mye knulling også Anonymkode: 0da02...dbd
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #55 Skrevet 25. juni 2022 Jeg stort sett alltid truseløs om sommeren. Elsker følelsen. Aldri hvert plaget av sopp eller mye utflod 😉 Anonymkode: 0a915...c36 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2022 #56 Skrevet 25. juni 2022 Bos43 skrev (19 timer siden): Truseløs under skjørt……mmmm Æsj. Anonymkode: 7ef2a...8c0 2
Bos43 Skrevet 26. juni 2022 #57 Skrevet 26. juni 2022 StovnerJune skrev (På 20.6.2022 den 0.21): Ja, det er veldig behagelig. Spesielt om sommeren er det deilig med luft og ikke klamt tøy. Og lett tilgjengelig. Herlig 😉
AprilLudgate Skrevet 26. juni 2022 #58 Skrevet 26. juni 2022 Nope, det høres veldig uhygienisk ut. De aller fleste bruker truse - og eventuelt sykkelshorts i bomull når de har kortere skjørt/generelt. Hadde satt veldig lite pris på rumpe og genitaliesvette uansett kjønn på trikken. Det er en sånn ting noen sikkert synes høres heit ut, men svett ræv og kjønn er ikke digg uansett hvem det er. Særlig ikke alle og enhver. Har man lang kjole blir det noe annet. 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #59 Skrevet 26. juni 2022 Jeg bruker aldri truse under kjole eller skjørt, men det har ingenting seksuelt ved seg for min del, men gjør det fordi jeg synes det er så grusomt stygt å se fettet presser seg frem på oversiden/undersiden av hoftene/rumpa hos folk som går med kjole. Samme med bh. Mange bruker for stram og man får fettvalk på ryggen. Irriterer meg skikkelig over det, og lurer på om hun som bærer kjolen ikke er klar over det selv.. Anonymkode: 96d1e...c0a
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #60 Skrevet 26. juni 2022 Det er jo det beste med sommeren! Truse bruker jeg bare når det er kaldt eller jeg går med trange bukser (da bruker jeg string). Det er helt uproblematisk og dersom det er litt vind, bruker jeg underskjørt eller underkjole som sitter trangt nok til at det ikke blåser opp. Jeg gjør det ikke nødvendigvis fordi det skal være sexy, men jeg skjønner godt at tanken kan være opphissende. Anonymkode: 9c4e4...8cd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå