Gå til innhold

Hvor lenge hadde du symptomer?


Annalena

Anbefalte innlegg

Hvor lengde hadde du symptomer, du som hadde symptomer som feber, hoste, rennende nese, sår hals, muskelverk/sliten kropp og hodepine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte med kribling i hals og tørrhoste forrige fredag (9 dager siden). Fikk positiv test søndag. Hadde feber søndag, mandag og tirsdag. Tett/rennende nese, muskelverk og hoste. Var slapp og svetten rant ved bevegelse et par dager til, men så begynte det å gå seg til. Hoster fortsatt (men det gjør jeg alltid ved luftveisinfeksjoner, hoster lenge altså), og er litt tett i nesa. Almenntilstanden er ok nå.

Aner altså ikke når hosten går over enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulrikke skrev (3 timer siden):

Begynte med kribling i hals og tørrhoste forrige fredag (9 dager siden). Fikk positiv test søndag. Hadde feber søndag, mandag og tirsdag. Tett/rennende nese, muskelverk og hoste. Var slapp og svetten rant ved bevegelse et par dager til, men så begynte det å gå seg til. Hoster fortsatt (men det gjør jeg alltid ved luftveisinfeksjoner, hoster lenge altså), og er litt tett i nesa. Almenntilstanden er ok nå.

Aner altså ikke når hosten går over enda....


Takk for svar! 
Høres ut slik jeg har hatt det også, bare jeg ligger litt bak. Hadde forhåpentligvis siste dag med feber i går, men hoster og snørrer og verker i kroppen enda. Så får håpe jeg er ferdig med det meste om noen dager da..

Hoste pleier å henge i lenge hos meg også. Så den har jeg ikke noe håp om å bli kvitt med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et par timer hvor jeg var svimmel en søndag og med positiv test. Dette er snart et halvt år siden og fulgte de anbefalte fire dagene med hjemmekontor. Tror faktisk jeg tok hele uken og var tilbake på jobb mandagen deretter igjen. Eller om jeg tok en fridag fredag, det husker jeg ikke. Tok også en offisiell test i løpet av den tiden og fikk det på koronapasset siden jeg er uvaksinert. Har ikke tenkt meg til utlandet for synes  Norge er nydelig, men kjekt å ha 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...