Gå til innhold

Date veldig uerfaren mann?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.6.2022 den 11.20):

Jeg har "lært opp" mannen min. Han var riktignok 25 den gangen, men jeg må si at jeg er meget fornøyd med resultatet. Han har ikke med seg uvaner basert på andre kvinners preferanser osv.

Om du liker fyren håper jeg du beholder ham, ts! Veldig dumt å skulle la gode mannfolk gå fordi man tror det kan bli sånn og sånn. Sexen kan jo være jævlig med en erfaren mann også. 

Anonymkode: 0553e...e77

Enig!!! Vil tippe at denne jomfruen i tillegg har lest seg mer opp på hvor klitoris er i motsetning til alle fuckboys og erfarne menn. 

Anonymkode: c5cd7...ff7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver å dater en mann(35år) som aldri har vært i et forhold, og som var jomfru inntil nylig.

Jeg synes det har vært godt å date noen, uten at det skal være forventing om sex med en gang. Jeg har måtte ta mer initiativ enn jeg ellers ville ha gjort, men han viser interesse og han er veldig opptatt av at jeg skal ha det bra. Han kan ligge å stryke på meg, gi meg klemmer og kysse på meg, uten at det må føre til noe mer. Det tok faktisk 2,5mnd fra vi begynte å date til vi hadde sex. Og det var faktisk en av mine beste "førstegangs ligg". Ingen andre av mine sexpartnere har gitt meg en så god opplevelse første gangen vi hadde sex. 

Om det vil bli et fungerende forhold er for tidlig å si enda, men jeg føler vi har gode forutsetninger. Da det virker som vi ønsker det samme i et forhold. 

Men jeg tenker du må følge magefølelsen din. Stresser det deg, så er det nok ikke riktig for deg.

Lykke til med å finne kjærligheten.

Anonymkode: 5cf34...4e6

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • 1 måned senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2022 den 16.08):

Kvinner liker bare menn med utsende 

Anonymkode: 34968...270

Ja, at han har et utseende er jo en fordel selvsagt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg dater også en mann i midten av tredveårene som er jomfru. Ikke har han mye erfaring med forhold heller. Men han er så flott, en virkelig god mann på alle måter. Vi tar det rolig så langt (data i to måneder), koser, leker og tar på hverandre, og jeg har sagt at vi tar selve penetreringen når han er klar. Foreløpig har han fått meg til å komme flere ganger (uten penetrering), så dette har vært mer vellykket enn forhold med en som tror han har guds gave til kvinnen mellom beina 😳

Anonymkode: f433c...ec8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2022 den 18.14):

TS her.

Jeg skal møte han igjen i morgen, og han skal sove her. Har snakket med han på meldinger, og han har nå fortalt at han er jomfru som jeg tippet. Jeg sa at det gikk fint, og at vi kan ta det rolig. Jeg er ikke så vandt til å måtte være den som er mest "på" og initiativrik, men jeg skjønner at jeg kanskje må være det i denne settingen. Både seksuelt og forholdsmessig siden han er så uerfaren på begge tingene. Jeg gruer meg litt til å være den personen som "lærer" opp en annen, noen som har noen forslag til hvordan jeg kan gå fram mtp. sex? Har kysset han to ganger, og det satte han veldig pris på, men ikke noe klining da jeg tror han er veldig uerfaren når det gjelder dette også.

Anonymkode: dc5db...c3f

Tror du med fordel bør ha laaangt mindre fokus på den lære opp biten. 

To normalt oppegående voksne folk med kjemi klarer selvfølgelig å ha sex, og lære hverandre å kjenne på hva den andre liker/ikke liker uten at den mest erfarne parten skal ha et opplæringsprogram hvor hun (eller han) kommer med en "fasit" på hvordan det skal være.

Hvorfor har du egentlig fått for deg at du har fasiten og skal lære folk opp? Kan jo være ting ekser likte du gjorde som nye menn ikke vil like.  Om du har sugd 30 menn så gjør ikke det deg automatisk bedre til å suge enn en dame som har sugd 1 eller 0. Sistnevnte får også en gullstjerne i margen for at man slipper herpes, hpv og annen drit. 

Snodig fenomen, at noen folk - i den grad man må øve på sex - faktisk foretrekker menn eller damer som  har øvd seg på flere titalls andre.  Da foretrekker jeg selvfølgelig heller en partner som øver på meg. 

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...