Gå til innhold

Date veldig uerfaren mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på tre dater med en fyr som er veldig hyggelig, snill og vi deler en del interesser. Allerede på første daten kom vi inn på antall ekser og tidligere forhold. Jeg har selv hatt 5-6 kjærester opp gjennom årene (jeg er slev 30 år) der to har vært mer seriøse da jeg bodde med dem. Han på sin side sa han hadde gruet seg til å fortelle at han aldri hadde hatt et forhold før (han er 34 år). Jeg syntes det var litt rart, men tenkte at det sikkert hadde sin grunn. På begge de to første datene gikk vi tur og pratet (skjedde ikke noe fysisk på disse to datene). Nå på tredje date skulle jeg sove hos han da han bor et stykke unna. Da vi skulle legge oss kommer det fram fra han at han aldri har hatt en jente på overnatting før/sovet med en jente før. Han kviet seg veldig til å si dette, og jeg syntes litt synd på han. Jeg er nå 99% sikker på at han er jomfru i en alder av 34, og jeg er veldig usikker på om jeg skal "lære" opp en fyr både når det kommer til forhold og sex. Den siste eksen  min hadde heller ikke hatt kjæreste før, og dette forholdet tæret veldig på meg da han var veldig avhengig av meg. 

Er det noen som har noen tips til hva jeg burde gjøre? Tenker dere det er veldig dumt av meg og fortsette å date en så uerfaren mann? Bare det å ha sex med en jomfru stresser meg, da jeg aldri har hatt sex med en som har vært jomfru, og jeg selv har hatt 12-13 partnere fram til nå. 

Anonymkode: dc5db...c3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gitt det en sjanse. Ha sex med han, kanskje du gjør han en stor tjeneste ved å miste jomfrudommen. 😊 Jeg syns det virker litt spennende jeg. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva du skal gjøre må du finne ut av selv, men jeg synes i hvert fall det er et stort pluss at han er ærlig.

Heller en som er uerfaren enn en som har masse ekser og andre bekjentskaper. Dessuten er det nok av dem som tror de er guds gave til kvinnen, men som bare er noen store egoister.

Anonymkode: 00a67...54b

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

I hvertfall vil jeg tro han vil knytte spesielle bånd til deg hvis du gir han en fin opplevelse på dette området og viser han at sex med noen man er glad i er fantastisk vakker. Hadde jeg likt en mann så hadde jeg ikke latt det stå i veien for å si det sånn. 

Anonymkode: 98720...658

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dette skal være et issue. Kanskje vedkommende er av den beskjedne typen og ikke løper rundt på dansegulvet?  Ser man på statistikken så er 1 av 4 menn som er passert 50 barnløse. Så det å ikke ha vært eller er i et forhold er nok mer normalt enn man skulle tro. 

Anonymkode: 1c860...672

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dessuten er dagens måter å date på ikke noe som passer alle personligheter. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Får vondt av han. Synes du skal gi ham en sjanse. Kan jo være at han kommer til å være en utrolig flott partner.

Anonymkode: 61f6b...c2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han fortjener absolutt en sjanse, i hvertfall for ærlighet. 

Anonymkode: a9b5b...3c0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare det å ha sex med en jomfru stresser meg, 

Anonymkode: dc5db...c3f

Akkurat den skjønner jeg.

Hadde nok ikke giddet det selv. Er ikke veldig fristende å måtte drive voksenopplæring.

På den annen side, så er mange menn så utrolig dårlig i senga, at kanskje man med fordel kunne vært med en jomfru 🤷🏼‍♀️. Så lærer han fra første stund om hvordan behandle klitoris, at penis ikke er helten osv osv.

Anonymkode: eed6c...b9c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Akkurat den skjønner jeg.

Hadde nok ikke giddet det selv. Er ikke veldig fristende å måtte drive voksenopplæring.

På den annen side, så er mange menn så utrolig dårlig i senga, at kanskje man med fordel kunne vært med en jomfru 🤷🏼‍♀️. Så lærer han fra første stund om hvordan behandle klitoris, at penis ikke er helten osv osv.

Anonymkode: eed6c...b9c

Jeg har "lært opp" mannen min. Han var riktignok 25 den gangen, men jeg må si at jeg er meget fornøyd med resultatet. Han har ikke med seg uvaner basert på andre kvinners preferanser osv.

Om du liker fyren håper jeg du beholder ham, ts! Veldig dumt å skulle la gode mannfolk gå fordi man tror det kan bli sånn og sånn. Sexen kan jo være jævlig med en erfaren mann også. 

Anonymkode: 0553e...e77

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har "lært opp" mannen min. Han var riktignok 25 den gangen, men jeg må si at jeg er meget fornøyd med resultatet. Han har ikke med seg uvaner basert på andre kvinners preferanser osv.

Om du liker fyren håper jeg du beholder ham, ts! Veldig dumt å skulle la gode mannfolk gå fordi man tror det kan bli sånn og sånn. Sexen kan jo være jævlig med en erfaren mann også. 

Anonymkode: 0553e...e77

Det er vel uansett sånn at de aller fleste nye partnere må "læres" opp til en viss grad. Hva en partner likte kan være noe helt annet hva neste partner liker. Sex er å gi og ta og man finner jo ut av det i de fleste tilfeller. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Personlig syns jeg det er minst like spesielt å ha hatt 5-6 kjærester når man er 30 år. Den eneste venninnen min som har hatt mange kjærester har hatt 4 stk, og hun var veldig lite selvstendig. Men folk er forskjellige

Anonymkode: 78629...dd4

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt, sex er ikke rakettkirurgi. Det er vel så god sjanse for at en jomfru lærer kjapt og tilpasser seg deg og hva du liker, som at en som har hatt drøssevis med partnere er spesielt flink eller en god match.

Anonymkode: 77319...957

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det er fristende å si at du bør i hvertfall ligge med ham, før du dumper. Det å bli kvitt jomfrustemplet vil hjelpe ham videre, og være en stor tjeneste.  For samlivet sin del, er det kanskje verre med mangelen på forholdserfaring.  Han har ikke peiling på hvilke krav og forventninger det er mellom partnere, og det skal flaks til at den første kjæresten treffer på alt. 

Anonymkode: d360d...aa2

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg hadde gitt han en sjanse. Det trenger ikke å være et problem. Hadde en eks som ikke hadde noe dameerfaring og mest sannsynlig hadde ikke hatt sex før meg selv om han ikke sa det til meg da. Han var veldig sjenert og ikke spesielt sosial så kan være sånne ting som har gjort til at det ikke har blitt noe erfaring med damer. Ikke mange damer som kommer og banker på døren når man sitter hjemme og gamer for å si det sånn :P

Uansett, det var ikke noe problem med sex. Man må stort sett "lære opp" uansett siden ingen kropp er lik. Jeg synes det er positivt at en mann ikke har hatt masse kvinnfolk og ekser her og der.

Det er ikke verre enn at man finner ut at det ikke fungerer.

AnonymBruker
Skrevet

Heller det enn en player som har vært innom de fleste, om det er for forhold.
Om du liker han så godt at du ser for deg han som en partner, ville jeg gitt han en sjanse. Men som pulevenn, ellers takk. 
Umiddelbart vil jeg også si at det er turn-off med en jomfru, men som nevnt gitt det en sjanse. 

Anonymkode: 18c89...a8e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gi han noen runder i senga først da, 

hvis ingen damer vil pule jomfruer , da må de jo betale for det for å komme seg ut av det.

Anonymkode: 474a9...28d

AnonymBruker
Skrevet

Æsj for en ekkel fyr. Han hadde jeg dumpet. 

Anonymkode: 5da9a...a3d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Æsj for en ekkel fyr. Han hadde jeg dumpet. 

Anonymkode: 5da9a...a3d

Det er vel TS som er ekkel i denne situasjon som har hatt over 6 menn inni seg. 

Anonymkode: 34968...270

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er vel TS som er ekkel i denne situasjon som har hatt over 6 menn inni seg. 

Anonymkode: 34968...270

Hva snakker dere om. 
Hverken ts eller fyren er ekle her…

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...