malifika Skrevet 18. juni 2022 #1 Del Skrevet 18. juni 2022 Fått positiv test etter å ha vært på hyttetur med en stor gjeng. Føler meg ikke dårlig og er trippel vaksinert. Skal etter planen på et arrangement om et par dager. Har jeg da lov til å dra på arrangementet eller må jeg stå over?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sermina Skrevet 20. juni 2022 #2 Del Skrevet 20. juni 2022 Vis hensyn og ikke dra! Hva går det av folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 20. juni 2022 #3 Del Skrevet 20. juni 2022 Reglene er nå at du skal bruke sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. juni 2022 #4 Del Skrevet 20. juni 2022 Jeg holdt meg hjemme i 4 dager og det var et minimum. Hadde aldr reist ut på noe 2 dager etter positiv test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 20. juni 2022 #5 Del Skrevet 20. juni 2022 Djungelvrål skrev (1 time siden): Jeg holdt meg hjemme i 4 dager og det var et minimum. Hadde aldr reist ut på noe 2 dager etter positiv test. Samme her, holdt meg til hjemmekontoret og inne påfølgende helg så det ble totalt en uke inne selv om jeg ikke var syk. Men det var i vinter hvor de anbefalte fire dager. Har aldri smittet noen selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg