AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Typen tenner på spenningen med å snike seg rundt og gjøre snuskete ting rett under nesen på andre. For meg er dette fryktelig skummelt, mye mer skummelt enn at jeg tenner på det. Liker ikke tanken på overvåkingskameraer. Og jeg HATER tanken på sex på et offentlig toalett. Samtidig vil jeg gjerne tilfredsstille han og gi han opplevelser han ikke har hatt før.... Jeg trenger tips! Hvor har du/ville du hatt sex i (skjult) offentlighet? Anonymkode: 723a9...c9b
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #2 Skrevet 18. juni 2022 I et telt midt på en campingplass eller på en festival. I et tjern. Kan gjøre ting under vann uten at noen ser det. Anonymkode: 4cd0f...83f
Silva Pluvialis Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 Ikke gjør noe du ikke vil. Da kommer du bare til å angre. Si nei. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #4 Skrevet 19. juni 2022 Maaaange ganger, men ikke der det er folk som kan se oss i full sving. Et alternativ er jo å gi en BJ i bilen på en rasteplass. Med mindre en mye høyere bil kommer forbi, er det jo usynlig. Og det eneste de ser, er jo mitt hode i et fang. Men så tenner dette meg da, men om du ikke vil, så ikke gjør det. Ingen skal gjøre noe de ikke er komfortable med. Anonymkode: 73bd3...90f
Scoops Skrevet 19. juni 2022 #5 Skrevet 19. juni 2022 Jeg syns ikke du skal gjøre ting du absolutt ikke vil. Men vil du gjerne være med på det for hans del så kan du jo gjøre som den over her sier, BJ i bil da blir jo ikke du så synlig. Ellers er jo skog, fjell, bilen på en rolig plass veldig fine steder der man sjeldent blir oppdaget. Kun fantasien som sitter grenser 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå