Gå til innhold

Praha


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Venninnene mine planlegg å reise ein langweekend til Praha neste haust, nokon som kan fortelle litt om byen? Kva bør vi få med oss, kva er det gøy å kjøpe der, kva kostar mat og drikke, korleis er hotell-standarden, korleis er utelivet?!?!?

*reiselysten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *kosejoker*

Jeg var i Praha i april for et år siden. For det første; Det er en utrolig, fantastisk by! Det er en nydelig by, som til tross for sin størrelse, virker svært ryddig og pen, samt at menneskene er ufattelig hyggelige. Det finnes mange ting i Praha dere bør få med dere, det blir arrangert en veldig fin guidet tur der, som viser dere de store sightene. Jeg oppfattet Praha som en generelt billig by, i allefall når det gjelder alkohol :sjarmor: men dette kommer selvfølgelig litt an på hvor i byen du drar. Vi bodde på et 2-stjerners hotell like utenfor byen. Jeg var fryktelig skeptisk, men det var et flott hotell. Husker dessverre ikke nanvet på hotellet, men det ga meg i allefall inntrykk av at standarden var høy. Jeg ville gitt det mer enn to stjerner! Håper dette ga deg litt peiling. Håper du får en god tur, jeg misunner deg fra innerst i hjertet. Gleder meg til å reise tilbake! Forresten, når du er i Praha må du absolutt kjøpe krystall. Vi kjøpte noen fantastiske krystallblomster. Klærne er også veldig bra der. Lykke til!

Endret av *kosejoker*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...