AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Del Skrevet 18. juni 2022 Har dere noen tips til podkaster og annet som er fint å høre på når man trener?🤗 Anonymkode: 5fa59...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkywinky Skrevet 18. juni 2022 #2 Del Skrevet 18. juni 2022 Det kommer jo an på hva du er interessert i, men la oss si du ønsker å bli inspirert mens du holder på så kan jeg anbefale disse som jeg selv hører på Treningspodden, Gympodden med Lasse og Fredrik, hjernesterk, litt for personlig trener og leger om livet. Ellers hører jeg masse innenfor andre interessefelter.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 19. juni 2022 #3 Del Skrevet 19. juni 2022 Hva med litt utdanning innenfor styrketrening mens du trener? 😎 https://open.spotify.com/episode/2lbP5QzYebRxn3qYc9bBX1?si=axN6LChWQ1-WOKHVeeVB0w&utm_source=copy-link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #4 Del Skrevet 19. juni 2022 Ikke hør på Misjonen når du trener styrke. Du kan risikere at du plutselig må le høyt 😂 Snakker av erfaring. Anonymkode: 22c79...3de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå