AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Min samboer måtte avlive hunden sin for en stund siden pga bitt (rett og rimelig at hunden ble avlivet, det mener vi alle, også han), men han er så nedfor nå. Han klandrer seg selv, selv om det på ingen måte er hans feil at hunden bet. Hunden var ikke i vår besittelse da den beit, stygt, men var på prøve hos ny potensiell eier. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er trist for meg og, men det er helt jævlig å se han så nedfor, og han skyver meg bare bort. Anonymkode: 12e61...280
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 Sofakona skrev (2 minutter siden): Har dere mulighet for en ny hund? Ny hund dekker ikke over for sorgen over tapet av forrige hund. Anonymkode: 28d43...b1b
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #4 Skrevet 18. juni 2022 Sofakona skrev (4 minutter siden): Har dere mulighet for en ny hund? Nei. Vi har allerede tre hunder, så flere hunder er dessverre uaktuelt... Anonymkode: 12e61...280
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #5 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Min samboer måtte avlive hunden sin for en stund siden pga bitt (rett og rimelig at hunden ble avlivet, det mener vi alle, også han), men han er så nedfor nå. Han klandrer seg selv, selv om det på ingen måte er hans feil at hunden bet. Hunden var ikke i vår besittelse da den beit, stygt, men var på prøve hos ny potensiell eier. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er trist for meg og, men det er helt jævlig å se han så nedfor, og han skyver meg bare bort. Anonymkode: 12e61...280 Jeg måtte selv avlive min katt for nesten et år siden, pga. akutt sykdom. Selv om jeg vet jeg tok det riktige valget, kjennes det godt i hjertet enda den dag i dag. «Hva om jeg bare etc…» tanker er der alltid. Det er en del av sorgprosessen. Du må bare la han vite at du er der om han trenger noe. Vi alle takler sorg på ulike måter. Anonymkode: b314c...7da 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå