Gå til innhold

.

Anbefalte innlegg

Gjest SinglePapi
Skrevet (endret)

.

Endret av SinglePapi
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For ei bitch. Har du noen som kan hjelpe deg? Foreldre eller noe? 

Anonymkode: 170c2...75c

• Liker 18
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvem har skrevet om mensen?

Hun burde tatt ansvar og ikke dratt.

Det virker som hun driter i deg og bare tenker par seg selv. Kanskje hun skulle på hyttetur med en flamme og derfor var det veldig viktig for henne?

Du trenger hjelp med barna. Regner med du har kontaktet din familie og hennes familie, og spurt om de tar barna til moren er tilbake fra helgetur.

Anonymkode: 2e401...83d

• Liker 11
  • Nyttig 1
Gjest SinglePapi
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

For ei bitch. Har du noen som kan hjelpe deg? Foreldre eller noe? 

Anonymkode: 170c2...75c

.

Endret av SinglePapi
AnonymBruker
Skrevet

Da melder du henne til barnevernet om hun prioriterer en hyttetur over barnas helse og trivsel.

Anonymkode: 40ca7...0b1

• Liker 3
Gjest SinglePapi
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

I utgangspunktet så er det ditt ansvar å finne alternativer når du har barna.

Og ja, det er veldig ofte at kvinner biter tenna sammen og klarer ungene selv om de er kjempesyke, har ekstreme smerter ect. Det går jo på et vis.

Så jeg kan skjønne svaret hennes.

Anonymkode: 7b217...a8b

.

Endret av SinglePapi
AnonymBruker
Skrevet
SinglePapi skrev (1 minutt siden):

Ikke min helg opprinnelig. Hun sammenlignet det med mensen. Har aldri forlatt henne med barna når hun har vært syk eller lignende - for meg er det helt hinsides. At jeg skal gi henne noe særbehandling når hun har mensen har hun eller ei spurt om. Oppkast og diare er ren løgn. 

Nei, men når du har barna så er det ditt ansvar.

Synes du høres bitter ut rett og slett. Og kanskje ville ødelegge helga for henne i tillegg. Iallefall det jeg får mellom linjene her.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hun virker sur og bitter. Hadde ikke likt å sende ungene mine til henne en gang, når hun bryr seg så lite. 

Bit tenna sammen, Papi, og kom deg over henne. Finnes mange fisk i havet! Og god bedring, forresten!

Anonymkode: e5055...2cc

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er barna?

Anonymkode: 828a4...445

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

I utgangspunktet så er det ditt ansvar å finne alternativer når du har barna.

Og ja, det er veldig ofte at kvinner biter tenna sammen og klarer ungene selv om de er kjempesyke, har ekstreme smerter ect. Det går jo på et vis.

Så jeg kan skjønne svaret hennes.

Nei. Når det er mors helg opprinnelig er det ikke far sitt ansvar å finne noen andres 

Jeg er kvinne med ekstremt kraftige mensensmerter, men når en har vært i narkose og vil hvile ut etter operasjon kan mor være snillere, spesielt når det egentlig er hennes samværshelg/uke.

Anonymkode: e863b...56f

• Liker 34
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Du legger ved svarte hennes, men ikke hva du skrev først... er dette tonen som pleier å være mellom dere? Lite hyggelig... 

Anonymkode: 4297d...2cd

• Liker 6
  • Nyttig 3
Gjest SinglePapi
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes du høres bitter ut rett og slett. Og kanskje ville ødelegge helga for henne i tillegg. Iallefall det jeg får mellom linjene her.

Haha selvsagt er jeg bitter. Sitter her alene med 2 barn bare noen få dager etter en haste operasjon. Hvorfor ville jeg ha sagt ja til å ha barna hvis jeg var ute etter å ødelegge helgen hennes? Hørtes fryktelig tungvint ut. Skjønner du har en kjip dag i dag. 

Gjest SinglePapi
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor gamle er barna?

Anonymkode: 828a4...445

1,5 og snart 4. 

AnonymBruker
Skrevet

Herregud du kan vel ta deg av ungene selv om du hatt et lite inngrep i stumpen. Ta deg sammen, det er ikke verdens undergang.

Anonymkode: de309...1a8

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da melder du henne til barnevernet om hun prioriterer en hyttetur over barnas helse og trivsel.

Anonymkode: 40ca7...0b1

Altså er barnvern leketøy/moro for deg? 

Det var kjempte ufint gjort av henne, og veldig hensynsløst. Men det betyr vel ikke at hun ikke evner å gi omsorg for barna sine. 

Hun etterlot ikke barnet i gata for å sulte ihjel. De lagde en av avtale , som plutselig måtte endres. 

Det lot seg ikke gjøre for henne av en eller grunn og sånn er det i blant. 

Hun kunne vise mer hensyn, hun kunne prøve å forstå,  men brukte mensenkort istedenfor. Synes det var barnslig, jeg er kvinne og hadde gitt alt for å bli kvitt mensen, men det der var usmakelig. 

Anonymkode: 90256...cfd

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Å fy søren. Så lite sympati å spore fra henne. Hadde aldri reist fra ungene mine hos en som var så redusert som deg. Det er ikke rettferdig ovenfor barna eller deg. 

Anonymkode: d78cf...4ee

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

For  være helt ærlig så forstår jeg ikke helt hvorfor du ikke kan ta deg av barna selv om du går med bleie og må skylle sår et par ganger til dagen? Vi har alle måtte leve med store smerter (ikke bare menssmerter, men allslags smerter) og likevel vært i stand til å ta oss av barna våre? Hvor pleietrengende er barna egentlig? Hvor gamle er de? De fleste barn som ikke er i spebarnsalder tåler å vente 10 minutter mens du skyller et sår.

Jeg forstår visst ikke helt hvor invalid du er som ikke kan passe på dine egne barn i to døgn 🤷‍♀️ Slik du beskriver situasjonen din så høres det kjipt og vondt ut, ikke misforstå. Men så invalidiserende at du ikke kan holde to barn i live? Næh.... man up!

Anonymkode: 63d39...45d

• Liker 31
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, ts har sikkert planlagt dette nøye. Hvem elsker ikke en liten analoperasjon for å sabotere for eksen. 🙄

Herregud, er du så blåst i virkeligheten også? 

Anonymkode: 5bf9f...be5

• Liker 31
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva skrev du i meldingen først? Er dette tonen dere pleier å ha? Vanskelig å vurdere når du bare legger ut en brøkdel av samtalen.

Anonymkode: 35499...fed

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...