AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Del Skrevet 18. juni 2022 Jeg føler sønnen min egentlig har alt han trenger, men hvert år får jeg spørsmål om hva han ønsker seg av øvrige familiemedlemmer. Han selv visste ikke hva han ønsket seg, men sa han ikke ønsket seg klær. Så er det noen leker eller lignende en gutt på 3 år bør ha? Hvilken gave (r) ble dere glade for å få? 🙂 Han har lekekjøkken, puslespill, masse biler og andre kjøretøy, to ulike sykler, lego, togbane, osv. Anonymkode: faac7...379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 18. juni 2022 #2 Del Skrevet 18. juni 2022 Min 3-åring ønsker seg plusplus og plastelina 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #3 Del Skrevet 18. juni 2022 Første trinn - slutt å kjøpe leker og ting utenom jul og bursdag, så ungen får sjansen til å kjenne på det å ønske seg noe. Sett også ned foten for familie som gir gaver utenom. Flere deler eller større sett til lego duplo og brio togbane var stort på den alderen. Duplo kommer jo med stadig nye sett, så vil være noe han ikke har. Anonymkode: 7639f...4a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 18. juni 2022 #4 Del Skrevet 18. juni 2022 Hvis han liker tog/Lego/duplo så kan du jo kjøpe noe av det? Som kan suppleres med det han allerede har. Ellers er det jo fin årstid å få uteleker på. Bøtte/spade/sandkasseleker, noe utespill som er for hans alder (har dessverre ikke forslag, men det har de nok i lekebutikkene), badeball, håv, slik beholder til å ta insekter i og kunne se de gjennom forstørrelsesglass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #5 Del Skrevet 18. juni 2022 Duplo, Brio og aquaplay. Og såpebobler. Jeg ønsker alltid klær til barna da, for jeg HATER å gå å handle 🙊😂 Anonymkode: 14d90...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #6 Del Skrevet 18. juni 2022 Jeg har gitt trillebår i 2 eller 3-årsgave. Og ganske stor cat-gravemaskin og sandformer. Anonymkode: b5c1a...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #7 Del Skrevet 18. juni 2022 Kommer an på treåringen. Vår yngste blir tre i august og fikk gravemaskin i sommergave fra besteforeldrene(egentlig bursdagsgave på forskudd, så han får glede av den i sommer, får en liten gave i august). Han virkelig elsker den! Vi får han nesten ikke med inn om dagen. https://lekeakademiet.no/sandlek-gravemaskin-1127-805-435.html?gclid=CjwKCAjw77WVBhBuEiwAJ-YoJIzfE8KZ5hw2RMn-jBWWZ9XAtnF9iLjfvPJddKpncdUwx_auGLa2GBoCC64QAvD_BwE Anonymkode: 1b326...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #8 Del Skrevet 18. juni 2022 Min 3 åring leker mest med ninjago, sverd, superhelter, roboter og småbiler. Anonymkode: ec135...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #9 Del Skrevet 18. juni 2022 Aquaplay! Anonymkode: 24a28...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå