Gå til innhold

Angelfairy


Angelfairy

Anbefalte innlegg

Hei, jenta mi....

Så fint at jeg vet hva jeg får til jul!

Gleder meg veldig til dere kommer. Og det er det ikke bare jeg som gjør. SR maser hver dag på om du ikke kommer snart, så han gleder seg veldig til at storesøster kommer. Han er ikke helt sikker på om han orker å bli med å hente dere, men det får vi se på. Han er ikke veldig glad i å kjøre langt, og alt som er mer enn 4 km, er langt for han. Tålmodighet er ikke noe mine barn har mest av.... hehe....

S snakker mye om pc'en din, så jeg tror han ser frem til å få holde på med den, men jeg må vel følge med på hva han gjør.

Vel, en ny dag er i gang, og jeg må prøve å rekke litt fornuftige ting i dag.....

Vi snakkes, diamanten min! Hilse da......

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så koselig at du hadde lyst til å stikke innom boka mi.... ikke mange som gjør det og etterlater seg spor... hehe...

gleder oss veldig til å komme oss vekk fra mysen ja.. det blir deilig å komme HJEM igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

sånn, da er julegaver gitt, og julegaver fått.

fikk masse fint av familien, og gitt mye fint.

i morgen skal elskede og jeg se på leilighet.

da får vi flyttet fra JS, og det skal bli så sinnsykt deilig!

får vi leil blir vi nabo med de som flyttet inn i vår gamle leil..

den er på 70 kvm, 4500 i mnd + strøm.

stor veranda, hav utsikt, 2 soverom, stor stue, og masse privatliv...

naboene kjenner vi jo fra før, så det er jo ikke så skummelt da.

Nå sitter jeg å venter på at siste julegave skal bli levert. til beste-kompissen min, som jeg ikke har sett på nesten et år.. sykt- men det skal bli godt å se han igjen.

så skal vi en tur til K som jeg har kjent like lenge som H, vi har kjent hverandre siden jeg var 15, altså nesten 8 år... hehe... så det er jo litt siden vi ble kjent, og vi har da gjort kjempe masse morro sammen...

nå er jeg hos mamma, og det er kjempe deilig.

vi har kost oss kjempe masse, og det er veldig deilig å se mamma igjen..

og jeg ser også nå hvor mye mamma er sliten pga det med S.

men ser også at S sliter veldig, selv om han prøver.

Han er ikke så mye fokusert på ristingen i armen som før, men litt oppmerksom er han på det.

det skal bli så digg å flytte tilbake. får vi ikke leil så har vi en til gode ved siden av. prblemet er bare at man må ut av soverom for å kunne snu seg, og ikke plass til noe klesskap, og mulig ikke plass til vaskemaskin og tørketrommel.

men det er 4000 inkl strøm da.

og noe mindre, så det blir trangt om plassen. så det beste ville vært å fått den vi skal se på i morra.

kryss fingrene for meg, om det er noen å titter innom her.

hehe

klemmer fra AngelFairy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

God jul og Godt nyttår til de som kommer innom her.

julen har vært helt nydelig. 2 uker vekk fra der jeg bor.. hehe... herlig

Elskede og jeg var å så på leil i jula... en på 45 kvm... ikke n oe vi sa ja til for å si det sånn... ikke plass til klesskap, eller vaskemasin, og man måtte ut fra soverommet for å kunne snu seg.. vettu hva...

MEN, derimot, en leil på 70 kvm, 4500 mnd + strøm... jatakk...

men han som eier leil skulle ha visning... det likte vi ikke. vi var på visning 3 dag jul, og leil var helt perfekt for oss.

den måtte riktig nok pusses opp, med ny strie, male tak og vegger i stuen, og bytte kjøkken skap...

huseier, ringte meg på moben på lille nyttår og lurte på om vi ville ha leil.... veldig gjerne svarte jeg, så da var det i boks.. vi flytter den 14, og det skal bli så digg.

vi får bo gratis den første mnd for å pusse opp, og dep er klart. mormor betaler visst det... kljempe flott.

Så da er det bare å pakke som f***

Det står 9 sekker, stjernekikkert, og en cd hylle klart til å henter.. skal begynne på loftet i morra. kastes det som kan kastes, før vi flytter på oss...

Mamma kommer å henter oss med henger fra Shell, så får vi oxo hjelp av Ak- gamle huseier, som vi har hjelpt mye, så da vår vi litt i gjenngjeld... han har en volvo stasjonsvogn, så det blir jo litt plass i deg da.. hehe... det skal bli så deilig å komme seg vekk herfra...

skulle ønske jeg bare kunne skru tida fram så alt gikk mye fortere så det ikke var så lenge til vi flytter...

flytter riktignok om 10 dager men... ting tar tid når man er på flyttefot...

og enda lenger tar det når det skal gå i elskedes tempo.. hehe.. jeg vil bare bli fort ferdig jeg.. komme meg vekk herfra... hadde vært så mye enklere det ass...

Lillebror skal også hjelpe os med å bære.. han er stor og sterk.. større enn meg, og sterkere enn meg.. riktig nokk bare 9 år yngre enn meg men.. hehehehe...

vel, kikke litt rundt på nettet, se om jeg kan finne oss en ny sofa.. hehe.. lenge leve ikea!!

klem fra AngelFairy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Heiii - så fint at dere fikk den leiligheten og at du kommer så nærme mamman din! Det gleder hun seg til også.

Godt nyttår forresten - det glemte jeg nesten. :klem:

Her sitter jeg som en annen nattugle og ikke kommer meg i seng... jeg skal jo bare og skal bare først... og døgnet får jeg aldri snudd. Håpløs er jeg.

I går kjørte jeg Liten tilbake til kollektivet og tjueåringen reiste tilbake til Stavanger, så nå er det meg og de fire kattene igjen. Stille og rolig, og merkbart mindre oppvask :ler:

Prøver å legge meg jeg, tror jeg - natta lille AngelFairy :vinke::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...