Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På 1881 står det send en blomst til navn....hvordan foregår det egentlig?

Anonymkode: 14cb9...ab3

Videoannonse
Annonse
Gjest Wrightandrong
Skrevet

Det er ulike blomsterkjeder som tilbyr denne tjenesten, hvor du som kunde kan kjøpe en blomst, og få den levert på døra til ønsket person. 

AnonymBruker
Skrevet

Men vær oppmerksom på at det er veldig kostbart å bestille blomster som skal leveres på den måten.

Hvis du har mulighet til det, vil jeg heller anbefale at du kjøper en blomst i blomsterbutikken og leverer selv. Da får du mye mer for pengene.

Anonymkode: 12b1a...6a8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men vær oppmerksom på at det er veldig kostbart å bestille blomster som skal leveres på den måten.

Hvis du har mulighet til det, vil jeg heller anbefale at du kjøper en blomst i blomsterbutikken og leverer selv. Da får du mye mer for pengene.

Vurder anledningen før du gjør det..

Har selv opplevd å få en rolig feiring ødelagt av at flere kom på døra med blomster, da må man slå av noen ord. Opplevde også ved mammas død at mange kom personlig med blomster, det føltes vanvittig invaderende å måtte forholde seg til det i den situasjonen. 

Anonymkode: ee608...967

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vurder anledningen før du gjør det..

Har selv opplevd å få en rolig feiring ødelagt av at flere kom på døra med blomster, da må man slå av noen ord. Opplevde også ved mammas død at mange kom personlig med blomster, det føltes vanvittig invaderende å måtte forholde seg til det i den situasjonen. 

Anonymkode: ee608...967

Helt klart, men jeg oppfattet TS som et ungt menneske som lurer på å sende blomst til noen hun vet om/kjenner. Nå på sommerstid går det an å sette blomsten ved døra (kanskje bare sende en melding i forkant slik at du vet at de er hjemme) hvis det er sånn at du vil være mer diskret. Det koster jo fort tusenlappen om man skal bestille blomster og levering, mot under halve prisen om du ordner det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...