AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Jeg har fått meg en kjæreste nå som er veldig flink i sengen. Jeg hyler veldig høyt når vi holder på hvilket er ofte og lenge og i helgene på sene natta også. Jeg bor i en bygård og har mange naboer på siden og under og på andre siden av bakgården. Det er ganske lydt her, det har jeg merket fra de andre leilighetene. Naboene driver ikke og skriker men bare vanlige levelyder. Kjæresten min kan jo ikke kneble meg hver gang han besøker meg men hvordan er det å ha slike bråkete naboer? Er det bare irriterende? Man kan vel ikke ringe politiet og klage? Eller syns du det bare er hyggelig at naboen har en hyggelig kveld? Anonymkode: 734d6...51a
Djungelvrål Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Jeg synes slike som deg er ufyselige mennesker. Æsj 32 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 Det er kleint. Bodde i kollektiv med en som deg. Hun trodde sikkert hun var kul, men det var bare helt utrolig kleint. For ikke å snakke om at du er veldig respektløs mot naboene dine. Vil du oppføre deg som et vilt dyr, flytt langt fra folk. Anonymkode: d9ca4...689 20 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #4 Skrevet 17. juni 2022 Hvorfor hyler du så høyt? Er det for at alle andre skal få vite at du har sex? Kjæresten behøver ikke å kneble deg, du kan jo bare dempe deg litt. Anonymkode: 91f21...a7c 18
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #5 Skrevet 17. juni 2022 Jo, tipper naboene vil ringe politiet og klage hvis du ødelegger nattesøvnen deres til stadighet. Politiet rykker ut på slikt Du bør jo prøve å ta hensyn, og du kan fint ha sex uten å hyle. Tull å si noe annet. Alternativ stapp en sokk i kjeften. Irriterende nabo, praten går nok Anonymkode: b55e5...5e5 13
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #6 Skrevet 17. juni 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor hyler du så høyt? Er det for at alle andre skal få vite at du har sex? Selvfølgelig er det derfor, akkurat som om det er en verdenssensasjon at noen puler. Men greia er at det høres så mye verre ut for andre, enn for de som holder på. Har hatt noen sånne boende i mitt eget nabolag, andre folk ble jo skikkelig forbanna til slutt. Og jo, ts: naboer kan ringe politiet om du ikke slutter med hylinga di. Anonymkode: 9fa73...577 11
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #7 Skrevet 17. juni 2022 Hater sånne som deg. Har også en sosialt tilbakestående nabo som ikke evner å ta hensyn, og jeg går bare her og håper at han skal bli tatt av snøskred, Anonymkode: 34417...dcf 24
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #8 Skrevet 17. juni 2022 Det har vel skjedd før at politiet har rykket ut til noe bekymrede naboer trodde var en voldshendelse, men som bare viste seg å være en kvinne som skrek og hylte under sexakten. Anonymkode: 91f21...a7c 2
enkefru Skrevet 17. juni 2022 #9 Skrevet 17. juni 2022 Og du er et dyr? Nei! Da bør du klare å kontrollere dine kroppslige funksjoner.... som f.eks lyder 6
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #10 Skrevet 17. juni 2022 Selvfølgelig kan man ringe politiet og klage på skriking! De kommer også, da blir det veldig pinlig for deg... og du, skrike er noe man gjør ute, ikke inne, spesielt ikke på natten! Anonymkode: 405a3...2e7 1
AllahBallah Skrevet 17. juni 2022 #11 Skrevet 17. juni 2022 Tenker sånt er kult når man er 16-17 og «wow jeg har ett sexliv lizzom 😅». Er du over er det bare kleint og taperaktig. 12
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #12 Skrevet 17. juni 2022 Kos deg og vær vokal 😊 Blir det I overkant, så vil du FÅ beskjed. Inntil da,, no worries. Gode sexlyder er ingenting å klage på. Da har naboene lite fore. Regner ikke med at dere drar strikken mer enn normalt. Anonymkode: e8b6c...310 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #13 Skrevet 17. juni 2022 AllahBallah skrev (2 minutter siden): Tenker sånt er kult når man er 16-17 og «wow jeg har ett sexliv lizzom 😅». Er du over er det bare kleint og taperaktig. Så absolutt ikke! Jeg er snart 50 ,med få partnere under beltet . Når jeg først har en partner ,ønsker jeg ikke å kneble meg selv i frykt for naboer 🤣 Jeg SKRIKER ikke, men har et normalt og sunt lydnivå! Anonymkode: e8b6c...310
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #14 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kos deg og vær vokal 😊 Blir det I overkant, så vil du FÅ beskjed. Inntil da,, no worries. Gode sexlyder er ingenting å klage på. Da har naboene lite fore. Regner ikke med at dere drar strikken mer enn normalt. Anonymkode: e8b6c...310 Da må naboene også få bråke om natten, med hva nå enn de regner som «godlyder», være seg sekkepipe eller øving på theremin. Anonymkode: 91f21...a7c 12
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #15 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så absolutt ikke! Jeg er snart 50 ,med få partnere under beltet . Når jeg først har en partner ,ønsker jeg ikke å kneble meg selv i frykt for naboer 🤣 Jeg SKRIKER ikke, men har et normalt og sunt lydnivå! Anonymkode: e8b6c...310 Hva i alle dager er et " sunt lydnivå"? Tenker nok heller du bråker litt ekstra for å forsikre deg selv om at du ikke er helt inntørka enda. Anonymkode: 34417...dcf 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #16 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): levelyder. nytt ord 🙂 Anonymkode: 024d8...8db 1
Gjest Warrior Skrevet 17. juni 2022 #17 Skrevet 17. juni 2022 (endret) Bryr meg ikke om jeg hadde hørt naboer kose seg. Er jo ikke akkurat stille selv under sex. Ikke sex partnerene heller. Det jeg hadde reagert på er hvis det hadde vært høylytte naboer hele tiden ikke bare under sex. Ikke minst bråkte om natta/tidlig morgen når jeg sover. Da hadde jeg blitt forbanna. Heldigvis bor jeg ikke et sted som er veldig lytt. Ellers må jo folk få kose seg og ha sex. Noen er bare mer høylytt enn andre under sex. Det jo ikke din feil at det er så lytt i det bygget du bor i, og sex må være lov å ha i sitt eget hjem. Endret 17. juni 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #18 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva i alle dager er et " sunt lydnivå"? Tenker nok heller du bråker litt ekstra for å forsikre deg selv om at du ikke er helt inntørka enda. Anonymkode: 34417...dcf Neida ,har aldri hatt det problemet. Da ville jeg ikke svart som jeg gjørOm du drar inn inntørkethet pga min alder kan ikke jeg arrestere deg for. En kvinne på 46 er ikke seks fot under på noen måte ☺ Anonymkode: e8b6c...310 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #19 Skrevet 17. juni 2022 Warrior skrev (4 minutter siden): Det jo ikke din feil at det er så lytt i det bygget du bor i. Det der er idiotisk å si. Jeg å gubben har bodd både i sokkel, i bygård, blokk og nå hus. Vi har som andre, sex. Her vi bor nå kan vi bråke så mye vi vil utenat noen hører. Men selvfølgelig tok vi hensyn når vi bodde med andre mennesker tett på oss og visste at det var lytt!! Ts skriver at hun vet det er lytt og at de ofte holder på til sene natta, selv om de vet at det bor masse naboer rundt de som både hører de og kanskje ikke går sove av levenet. Folk med barn som skal opp tidlig dagen etter, folk som skal på jobb grytidlig. Ikke deres feil at de bor et sted det er lytt, jo det er det faktisk. Da må de ta hensyn. De er voksne mennesker og mener at de ikke kan noe for dete. Neivel da får dere fortsette da og bli mislikt av naboene helt til det klikker for noen og de ringer politiet. Hvis alle skulle holdt på sånn så hadde det jo hørtes ut som en flokk brøle aper hadde tatt over hele byen kl 1 på natta Anonymkode: b7821...07a 7 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #20 Skrevet 17. juni 2022 Forøvrig, når vi hadde en sånn i nabolaget tenkte jeg at det sikkert var en som solgte sex og skulle gi kunden full valuta. Ikke normalt å holde på sånn når man har naboer tett i tett. Da tar man hensyn. Jeg guffer ikke på stereoanlegget midt på natten for å si det sånn. Anonymkode: b55e5...5e5 8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå