Gå til innhold

Selling Sunset, Netflix


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Noen som har fått med seg Netflix-serien, Selling Sunset?

Mye mulig jeg er treig på avtrekkeren, men har endelig oppdaget denne. Har pløyd meg igjennom 4 av 5 sesonger så langt.

Totalt hekta! 🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har også nettopp oppdaget den, nettopp startet på sesong 2! Det er en herlig mix av drama, flotte hus, stilige antrekk, flotte biler og rare amerikanere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 6/17/2022 at 3:57 PM, Krutthøna said:

Noen som har fått med seg Netflix-serien, Selling Sunset?

Mye mulig jeg er treig på avtrekkeren, men har endelig oppdaget denne. Har pløyd meg igjennom 4 av 5 sesonger så langt.

Totalt hekta! 🙈😅

Hva syntes du om sesong 4? for meg var det altfor mye pjatt og dårlig drama, og altfor lite overdådige hus. Uten å spoile kan jeg si at sesong 5 var ganske mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/2/2022 at 2:44 AM, Nokia said:

Jeg har også nettopp oppdaget den, nettopp startet på sesong 2! Det er en herlig mix av drama, flotte hus, stilige antrekk, flotte biler og rare amerikanere!

så enig. Har du noen favoritter? Jeg liker best Mary, og Chrishell, og Heather har gått fra å være den nesten mislikte mest til en av favorittene mine i sesong 4 og 5. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanuki skrev (7 timer siden):

Hva syntes du om sesong 4? for meg var det altfor mye pjatt og dårlig drama, og altfor lite overdådige hus. Uten å spoile kan jeg si at sesong 5 var ganske mye bedre.

Enig med deg. Sesong 4 var helt på det jevne, men det tok seg bra opp i sesong 5. Nå venter jeg bare på sesong 6 og 7 😂

Håper vi slipper Christine i de nye sesongene...greit med drama, men dama burde vært beskyttet mot seg selv.

Synes ikke Chelsea heller er noe særlig, men mye mulig hun er ok. Så for lite til henne i forrige sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja så alle sesongene på en uke og følger mange av dem på Instagram nå, jeg har virkelig problemer! 😂😂 Men hallo! LOVED IT! Oh the drama 😂🙌🏼
 

Kan de nye sesongene komme NÅ! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (7 timer siden):

Er det en reality?? 

Ja, det er reality om en gjeng kvinnelige eiendomsmeglere i Oppenheim-gruppen i LA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanuki skrev (På 16.7.2022 den 8.29):

så enig. Har du noen favoritter? Jeg liker best Mary, og Chrishell, og Heather har gått fra å være den nesten mislikte mest til en av favorittene mine i sesong 4 og 5. 

Vi har de samme favorittene! Men det som irriterer meg litt, er de evige diskusjonene de ALDRI blir ferdige med! Altså, hva med å gi rene ord for pengene, ikke bare gnage på "she is disrespecting me"! Kan man ikke bare bli ferdige og si: "når du sier sånn og sånn, da reagerer jeg sånn og sånn" - ferdig med den, liksom! 🤣

Men veldig, veldig gøy å se på. Fy søren for noen flotte hus, flotte damer, flott lunsjer, flotte biler, flotte omgivelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Nokia said:

Vi har de samme favorittene! Men det som irriterer meg litt, er de evige diskusjonene de ALDRI blir ferdige med! Altså, hva med å gi rene ord for pengene, ikke bare gnage på "she is disrespecting me"! Kan man ikke bare bli ferdige og si: "når du sier sånn og sånn, da reagerer jeg sånn og sånn" - ferdig med den, liksom! 🤣

Men veldig, veldig gøy å se på. Fy søren for noen flotte hus, flotte damer, flott lunsjer, flotte biler, flotte omgivelser!

veldig enig. Er det en amerikansk greie kanskje? i stedet for å ta opp hva som er problemet og hvorfor en føler sånn og sånn så blir det "shes disrespecting me". Er så lei. Har en amerikansk svoger og han er akkurat sånn, klarer ikke kommunisere i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanuki skrev (11 timer siden):

veldig enig. Er det en amerikansk greie kanskje? i stedet for å ta opp hva som er problemet og hvorfor en føler sånn og sånn så blir det "shes disrespecting me". Er så lei. Har en amerikansk svoger og han er akkurat sånn, klarer ikke kommunisere i det hele tatt.

Haha, vittig at vi tenker likt! Det eneste er Maya, hun klarer avogtil å sette fingeren på problemet og være noenlunde direkte. Men det koker likevel litt bort i kålen. 

Liker de to brødrene også, forresten. Bittesmå, men med utstråling som om de var 1,90!! De virker også svært ryddige og dyktige i jobben. Flinke til å si de rette tingene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...