Gå til innhold

Fórvert, fordeler/ulemper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har muligheten til å bli fórvert for en  valp. De skal ha 2 kull på henne før hun er min. Mat og forsikring må jeg betale for, men ikke ting relatert til avl.

Er usikker da jeg ikke har vært fórvert før, og lurer på om dere kan fortelle om fordeler/ulemper. Er det verdt det?

Anonymkode: 21460...2d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De KAN komme og hente den når som helst.

Anonymkode: 34017...a0e

AnonymBruker
Skrevet

Gjort det en gang, kommer ikke til å gjøre det igjen. Årsak til hvorfor denne hunden ble satt ut på for var fordi han ikke trivdes med å være med så mye hunder og bar litt preg av det. Mener avtalen var at vi skulle være forvert i 2 år også overta helt mot at han kom noen turer til eier for parring i denne 2 års perioden. Denne personen holdt vi jevnlig kontakt med og hun skrøyt så mye over hvor fin han hadde blitt. Så skulle han leveres til eier for parring 7 mnd etter vi startet som forvert, fikk så beskjed dagen vi skulle komme å henta han igjen at vi ikke skulle komme og "han blir hos meg". + blokket oss på alle mulige plattformer. Dessverre er det slike personer som denne som ødelegger for de som faktisk er seriøse og holder sin del av avtalen.

Anonymkode: 97880...b4d

• Liker 1
Skrevet

Jeg var fôrvert for min første hund, og har bare positive erfaringer med det. De fikk to kull på henne, og så ble eierskapet overført til meg. Det eneste negative var egentlig at jeg savnet henne veldig da hun var hos oppdretter før fødselen og frem til valpene var åtte uker. Men til gjengjeld fikk jeg jo en gratis hund.
Oppdretteren jeg fikk hund fra var veldig seriøs, vi skrev kontrakt og alt var på stell. Vet ikke om jeg ville blitt fôrvert for noen jeg ikke var sikker på at man kan stole på, så det er jo en vurdering du burde ta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...